وبلاگ

راه های افزایش درآمد دستگاه خودپرداز

راه های افزایش درامد دستگاه خودپرداز

 خوب است بدانید که برای داشتن درآمد و سود مناسب از این دستگاه ها می بایست راه ها و مسیرهای افزایش درآمد دستگاه خودپرداز را به درستی بدانید. یکی از پردرآمدترین روش ها؛ به خصوص برای افراد سرمایه داری که سرمایه های خود را در موارد گوناگون سرمایه گذاری و رشد می دهند، استفاده از دستگاه خودپرداز شخصی در ملکیت خود یا در اجاره دیگران می باشد. در هر دو حالت این موارد منجر به سود دهی میگردد. سپس این نکات را قبل از نصب دستگاه خودپرداز و بعد از آنها اعمال کنید تا بتوانید موجب افزایش درآمد دستگاه atm گردید. در این مقاله سعی شده است به تمامی این روشها اشاره گردد.

نحوه افزایش درآمد دستگاه خودپرداز

یکی از مهمترین نکات در افزایش درآمد خودپرداز، شامل قرار دادن این دستگاه ها در جای مناسب و مکانی پر رفت و آمد و شلوغ می باشد. به علاوه هرچه رفت و آمد افراد و کاربران بیشتر باشد، استفاده از این دستگاه بیشتر خواهد بود. به خصوص اگر بتوانید دستگاه را در مکان‌هایی قرار دهید که نیاز به برداشت وجه نقد بیشتر باشد، درامد دستگاه و سود حاصل از تراکنش های این دستگاه در پایان ماه دو چندان خواهد شد.

چرا که همانطور که میدانید بیشترین سود و درآمد ناشی از تراکنش های بانکی به برداشت وجه نقد تعلق می گیرد. علاوه بر مکان دستگاه و پر رفت و آمد بودن، موارد دیگری نیز راجع به خود دستگاه و همچنین نکات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری می باشد که می بایست هنگام خرید یا بعد از خرید دستگاه خودپرداز در آن لحاظ کنید. به این ترتیب می توانید به سود همیشگی این دستگاه امیدوار باشید. از آن جمله می توان به فعال بودن دائمی دستگاه خودپرداز، در معرض دید بودن دستگاه، استفاده از پشتیبانی فنی دستگاه به صورت همیشگی و دائمی تا دستگاه دچار خرابی و عید نگردد و از همه مهمتر دارا بودن قابلیت و درگاه پرداخت می باشد.

چگونه در امد دستگاه خودپرداز را افزایش دهیم؟

اگر بتوانید نکات مهم راجع به افزایش سود دهی و درآمد دستگاه خودپرداز را در دستگاه های شخصی خود لحاظ کنید، می توانید آورده نقدی خود را در ابتدا در عرض کمتر از شش ماه جبران کرده و علاوه بر آن سود سرشاری را نصیب خود نمایید. این امر مستلزم آن است که بتوانید نکات مهم در مورد سودآوری و افزایش درآمد عابر بانک را بدانید و پیوسته به آنها عمل کنید. دقت داشته باشید که استفاده از سود و مزایای دستگاه خودپرداز جزو مشاغل راحتی می باشد که برای افراد سر ایه گذار می تواند بهترین شغل محسوب گردد. این فعالیت حتی نسبت به بازارهای بورس و سوددهی های مالی-بانکی می‌تواند جز گزینه های خوب محسوب گردد.

برای استعلام انلاین قیمت خودپرداز روی لینک کلیک کنید : قیمت دستگاه خودپرداز

-دستگاه خودپرداز در معرض دید باشد.

 اگر حتی بهترین مارک دستگاه خودپرداز را خریداری کنید، اما آن را در مکانی مناسب و در معرض دید قرار ندهید، نمی‌توان به افزایش سوددهی خودپرداز امیدوار باشید. چرا که معمولاً افراد زمانی که به انجام کارهای بانکی و تراکنش‌های بانکی نیازمندند، معمولا به اولین دستگاه خودپرداز سیار مراجعه می کنند.

داشتن یک تابلوی بزرگ با عناوین مختلف می تواند افراد زیادی را به استفاده از این دستگاه جذب کند. تا جای امکان دستگاه را در معابر اصلی و در معرض دید قرار دهید و هز قرار دادن دستگاه ها در گوشه‌وکنار و زوایای کوچه ها، در پشت درختان و یا فروشگاه ها، خودداری نمایید. برای آشنایی با یک مکان خوب که در معرض دید باشد مقاله : “بهترین مکان برای نصب خودپرداز” را مطالعه فرمایید.

افزایش درآمد دستگاه عابربانک

افزایش درآمد دستگاه عابربانک

-دستگاه خودپرداز دائما فعال و پویا باشد.

از جمله موارد مهمی که معمولا افراد به جای استفاده از شعب بانکی از دستگاه‌های خودپرداز استفاده می کنند، دائمی بودن و در دسترس بودن ۲۴ ساعته آن می‌باشد. بنابراین اگر دستگاه شما دارای مشکلات فنی باشد که به صورت ۲۴ ساعته خدمات ندهد یا به صورت شبانه روزی در اختیار عموم قرار نداشته باشد، در سود دریافتی شما تاثیرگذار خواهد بود.

از طرف دیگر اگر به علت تمام شدن اسکناس عملاً درگاه پرداخت آن از رده خارج شده باشد، کاربر مجدداً به این دستگاه مراجعه نخواهد کرد و از دستگاه های دیگر استفاده می‌کنند. بنابراین سعی کنید همواره برای حفظ و افزایش درآمد atm شخصی خود، دستگاه را دائماً فعال و پویا و عملیاتی نگه دارید.

-دستگاه خودپرداز قدیمی و خراب نباشد.

همانطور که می دانید بسیاری از برندهای دستگاه خودپرداز به علل مختلف از جمله تحریم هایی که کشور ما با آن دست و پنجه نرم می‌کند، وارد کشور نمی‌شود. از طرف دیگر بسیاری از افراد به صرف استفاده از دستگاه های مناسب و با کیفیت از دستگاه های ریفر و یا بازسازی شده استفاده می کنند.  باید دقت داشته باشید که دستگاه‌های ریفر حتماً از لحاظ فنی و قطعات چک شده باشد و قطعات آن مستهلک نشده باشند.

چرا که با این روند در آینده علاوه بر اینکه نیازمند تعمیر قطعات یا تعویض آنها می گردید، پروسه تعمیر دستگاه خودپرداز آنها تایم زیادی را برای مراجعه کاربران از دست خواهید داد و در سوددهی ماهیانه شما تاثیرگذار خواهد بود. عدم استفاده از دستگاه های خراب و قدیمی را می توان یکی از مهم ترین موارد در افزایش درآمد دستگاه atm نامید. سعی کنید تا جای امکان از دستگاه های به روز و جدید استفاده کنید که تمامی قطعات آن در کشور ما موجود باشد و از طرف دیگر پشتیبانی فنی کاملاً قوی را در اختیار داشته باشد.

-مشکل فنی نداشته باشد.

دستگاه های atm برای کاربردهای و مختلفی می باشد و معمولاً هنگام بستن قرارداد، شرکت ارائه دهنده دستگاه atm با ارائه متخصصین مجرب تمامی نکات از جمله پول گذاری، کاغذ گذاری، رفع مشکلات فنی مختصر و… را به خریدار دستگاه atm ارائه و وی را آگاه می سازد. باید دقت داشته باشید که رفع برخی مشکلات فنی از دست خریدار ساخته نیست و حتما می بایست با پشتیبانی فنی شرکت تماس گرفته و آنها بتوانند مشکل فنی مورد نظر را رفع و رجوع کنند.

به عنوان مثال ممکن است برخی مواقع کاغذ رسید چاپ در دستگاه گیر کند یا پول شماری با مشکل مواجه شود که در این موارد می بایست در اسرع وقت دستگاه را از مدار خارج کرده و پشتیبانی فنی آن را تعمیر کند. بنابراین سعی کنید از برندهایی برای خرید دستگاه خودپرداز خود استفاده کنید که در درجه اول علاوه بر برخورداری از قطعات و کیفیت مناسب، دارای خدمات و پشتیبانی سریع و فوری باشد.

-متعلق به یک بانک خوشنام و معتبر باشد.

از جمله مواردی که معمولا برای انتخاب سوئیچ بانکی برندهای مختلف بانکی لحاظ می گردد، شامل خدمات و امکانات و از همه مهمتر سودی است که بانک در اختیار خریدار دستگاه خودپرداز قرار می دهد. برخی بانک ها سود بیشتری را به خریدار دستگاه اختصاص می‌دهند و سود کمتر را برای خود در نظر می گیرند و بالعکس برخی بانک‌ها به صورت ۵۰ درصد می باشد.

باید دقت داشته باشید که علاوه بر سود دهی بیشتری که با آنها به فرد خریدار اختصاص می‌دهد، آگاه باشید که کدام برند بانکی برای کاربران مراجعه و اعتماد و اطمینان بیشتری را شامل می‌شود.  پس از ان سعی کنید از همان بانک سوئیچ بانکی را دریافت کنید و به این ترتیب تعداد مراجعین به این بانک‌ها و دستگاه‌های خود پرداز بیشتر خواهد شد. در نتیجه با مراجعه بیشتر کاربران، موجب افزایش درامد دستگاه عابر بانک نیز می گردد.

نحوه افزایش درآمد دستگاه خودپرداز

نحوه افزایش درآمد دستگاه خودپرداز

-تبلیغات نداشته باشد.

از آنجا که معمولاً افراد و کاربران دید مناسبی نسبت به تبلیغات در فضاهای مختلف ندارند، لذا سعی کنید به هیچ عنوان از تبلیغات در صفحه اولیه مانیتور دستگاه، در روی سایه بان، دیوار و اطراف دستگاه خودپرداز خود استفاده نکنید. مطمئن باشید با انجام این روش، سود بیشتری در انتظار شما خواهد بود.

به جای استفاده از تبلیغات، سعی کنید خدمات و پشتیبانی های مختلف و مواردی که ممکن است افراد و کاربران به آن نیاز داشته باشند یا با آن سر و کار داشته باشند را معرفی کنید. به این ترتیب علاوه بر افزایش اعتماد بین کاربر و دستگاه موجب معرفی برخی خدمات شغلی نیز از طریق دستگاه خودپرداز خود شده اید.

-قابلیت پرداخت داشته باشد.

برخی دستگاه‌های خودپرداز تنها برای انجام تراکنش های بانکی؛ مانند  انتقال وجه، خرید شارژ، پرداخت قبوض و تمامی تراکنش‌های به غیر از دریافت وجه نقد را شامل می‌شود. از انجا که معمولا کاربران برای برداشت وجه نقد به این دستگاه ها مراجعه می کنند، بهتر است از دستگاههایی استفاده کنید که حتماً دارای این درگاه باشد تا موجب افزایش سود دستگاه عابربانک خود گردید.

از طرف دیگر سعی کنید از تمامی اسکناس های مرسوم و موجود و از همه مهمتر پر استفاده بازار، در دستگاه خود استفاده کنید. چرا که برخی از افراد ممکن است نیاز به پول خرد برای پرداخت تاکسی یا موارد دیگر داشته باشند و با مراجعه به این دستگاهها و دریافت ۵۰ هزار تومان وجه نقد به صورت تراول ۵۰ تومانی مجبور هستند به دنبال خرد کردن آن باشند. بنابراین سعی کنید دستگاه را از لحاظ نرم افزاری به گونه‌ای تنظیم کنید که با توجه به میزان مبلغ درخواست شده توسط کاربر، از اسکناس های مختلفی برای پرداخت به وی استفاده شود.

خلاصه مطلب راه های افزایش درآمد و سوددهی دستگاه خودپرداز

افرادی که دارای دستگاه های خودپرداز شخصی در نقاط مختلف می باشند، می بایست برای افزایش درآمد دستگاه خودپرداز خود برخی نکات و شرایط را بدانند و بدان ها عمل کنند. عمل به این شرایط می تواند سود سرشاری را نصیب این افراد نماید که در این مقاله بدان ها پرداخته شد.

1 نظر در “راه های افزایش درآمد دستگاه خودپرداز

  1. ارشیا گفت:

    با سلام و ممنون از مطلب مفیدتون
    سوالی که برای من پیش آمده این هست که سود ما بعد از خرید دستگاه خودپرداز و نصب در محل خودمان چطور محاسبه میشه و چقدر هست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *