وبلاگ

شرایط واگذاری دستگاه خودپرداز شخصی | شرایط گرفتن عابر بانک

از دیرباز تمام افراد و در تمامی سنین، در گیر و دار و پیچ و خم های بانکی بودند و برای هر مورد نیاز به مراجعه به شعب بانک را داشته اند. در سال‌های اخیر استفاده از دستگاه خودپرداز شخصی توانسته است از حجم مراجعه به شعب بانکی را بکاهد و مردم برای کارهای متداول و روتین بانکی خود در شعبه های بانک معطل نشوند. ا

ین دستگاه ها در ورودی تمامی بانک های ایران وجود دارد و خوشبختانه با واگذاری دستگاه های خودپرداز به اشخاص حقیقی و اشخاصی که صاحبان مشاغل و حرف ها هستند نیز موجب افزایش حضور این دستگاه ها در سطح شهر شده است.

در واقع با واگذاری این خودپردازها به این مشاغل که کاملاً خوشنام و شهره هستند، توانسته است به موردی تبدیل شود که امروزه در جای جای معابر، کوچه و خیابان شاهد وجود دستگاه‌های خودپرداز باشید.

علاوه بر کوچه و خیابان ها و معابر نیز در تمامی فروشگاه‌های بزرگ، مراکز خرید، پاساژها، باشگاه ها، مراکز ورزشی و … نیز افراد و اشخاص حقیقی به خرید خودپرداز شخصی می پردازند.

با این کار علاوه بر اینکه مردم راحت تر می توانند نیازهای بانکی خود را تامین کنند، برای انجام کارهای روتین بانکی نیاز نخواهد بود که به شعب بانکی مراجعه کنند. از طرف دیگر صاحبان این خودپردازها در سود حاصل از هر تراکنش بانکی که توسط کاربران انجام میشود، با بانک سهیم خواهند شد.

درآمد خودپرداز شخصی

یکی از پرسش هایی که برای افرادی که به دریافت دستگاه خودپرداز شخصی از شعبات بانکی یا شرکت‌های تابع می پردازد، پیش می آید در مورد درآمد و  سود دستگاه عابر بانک شخصی که به این افراد تعلق میگیرد، می باشد.

افراد می بایست بدانند با توجه به نوع تراکنش، کارمزد های متفاوتی برای شعب بانک و همچنین صاحبان دستگاه خودپرداز وجود خواهد داشت. معمولاً این کارمزد بین بانک و صاحب خود پرداز تقسیم می‌گردد.

باتوجه به نوع تراکنش که از انواع برداشت وجه، انتقال وجه، اعلام ده گردش آخر کارت، پرداخت قبض، دریافت موجودی، کارت به کارت کردن و سایر درآمدهای حاصل از برداشت وجه نوعی کارمزد ثابت وجود دارد. تنها در مورد برداشت وجه دارای کارمزد متغیری خواهد بود که با توجه به فرمول زیر محاسبه می گردد:

مبلغ برداشتی× ۱.۱٪ × ۶۵٪

به عنوان مثال می توان گفت اگر مشتریان به طور کلی در طول یک روز ۱۵ میلیون تومان وجه نقد از دستگاه خودپرداز شخصی برداشت کنند، درامد دستگاه خودپرداز حاصل از برداشت برای شعب بانک و صاحب دستگاه به طور کلی سه میلیون تومان خواهد بود.

دستگاه خودپرداز شخصی

قیمت دستگاه خودپرداز شخصی

همانطور که پیشتر اشاره شد، برخی از اشخاص حقیقی که صاحبان مشاغل و حرفه هایی هستند و در این مشاغل کاملا خوشنام و شوهر هستند، می توانند برای خرید و نصب دستگاه خودپرداز به شعب بانکی یا شرکت‌های وابسته مراجعه کنند.

برای اینکه بدانید برای شروع کار و نصب دستگاه‌های خودپرداز نیاز به چه مقدار سرمایه ای دارید یا اینکه باید تمامی هزینه آن را به صورت نقدی پرداخت شود یا شرایط اقساط نیز برای خرید آن وجود دارد، در ادامه مطلب به آن پرداخته شده است.

افراد می توانند برای خرید دستگاه خودپرداز شخصی با توجه به برند و مدل دستگاهی که قصد خرید و نصب آن را در حوزه مشاغل خود دارند، نسبت به تعیین قیمت آن اقدام کند. به عنوان مثال معمولاً در فروشگاه ها، سالن های ورزشی و … و در واقع در مکان هایی که دارای وسعت زیادی هستند و معمولا و رفت و آمد نیز بسیار می باشد، معمولاً از انواع دستگاه خودپرداز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در این نوع مکان ها کمتر پیش می‌آید تا از دستگاه های دیواری مورد استفاده قرار گیرد، اما برای سوپرمارکت ها، مغازه ها و سایر مشاغل این چنینی معمولاً استفاده از دستگاه های خودپرداز دیواری توصیه می گردد. بدین ترتیب علاوه بر ثابت بودن در یک مکان، حفظ امنیت و ثبات آن به توسط صاحب خودپرداز، کنترل آن راحت تر خواهد بود.

از طرف دیگر علاوه بر قیمت تمام شده خود دستگاه با توجه به برند آن و وارداتی و تولید داخل بودن آن،  سایت سازی که مخصوصا برای دستگاه های خودپرداز دیواری یا ثابت شامل مخارجی می باشد.

از جمله این مخارج می‌توان به شیشه بری، کندن چاه، کندن دیوار، استفاده از مصالح گوناگون برای پر کردن دیوار و از طرف دیگر نصب دوربین، نصب سایه بان، سطل زباله و… تمامی قوانین و مقرراتی هستند که برای سایت سازی یک دستگاه خودپرداز مورد نیاز می باشد.

بنابراین برای آشنایی با انواع دستگاه خودپرداز شخصی، تجاری و … و آشنایی با بهترین مارک خودپرداز دستگاه خودپرداز هوشمند و معمولی که در ایران وجود دارد و آشنایی با تمامی موارد آن می توانید با شماره های شرکت تماس گرفته و علاوه بر مشاوره رایگان با کارشناسان خبره نسبت به تامین خرید و دریافت این دستگاه ها به صورت نقد و اقساط اقدام نمایید.

برای استعلام انلاین قیمت خودپرداز روی لینک کلیک کنید : قیمت دستگاه خودپرداز

خرید atm شخصی

خرید خودپرداز شخصی

خرید دستگاه خودپرداز شخصی نیاز به طی کردن مراحلی دارد که با انجام آنها می توانید نسبت به خرید و نصب آن اقدام کنید که در ادامه توضیحاتی در مورد آن خواهیم پرداخت.

  • اولین مرحله : قبل از خرید درمورد خودپردازها تحقیق کنید

مربوط به انجام تحقیقات زیاد در مورد بانک مورد نظر خود برای این دستگاه ها می باشد. چرا که برخی بانک‌ها دارای سود های پرداختی بیشتر و برخی دارای سود های پرداختی کمتری می باشند. بنابراین کارمزد تراکنش های خودپرداز در بانک های مختلف، می تواند متفاوت در نظر گرفته باشد که خود می تواند در تعیین درآمد نهایی شما تاثیر گذار باشد.

  • مرحله دوم : به دستگاه های خودپرداز دست دوم توجه کنید!

کیفیت قطعات آن، پشتیبانی و خدمات پس از فروش آن و از همه مهمتر قیمت تمام شده دستگاه اطلاعاتی کسب کنید. شما می توانید برای داشتن دستگاه خودپرداز شخصی با قیمتی متعادل تر و پایین تر از دستگاه های ریفر یا دستگاه های دست دوم نیز استفاده کنید.

این دستگاه ها تمام خاصیت ها و ویژگی های دستگاه های نو را دارند و ممکن است بنا به شرایط از جمله عدم تمایل صاحب حرفه یا مشاغل نسبت به ادامه همکاری با شرکت یا تمایل فرد دارنده دستگاه خودپرداز نسبت به تغییر کاربری این دستگاه ها تمایل به فروش آن داشته باشد. بنابراین شما می توانید با قیمتی پایین تر از این دستگاه ها را خریداری کنید.

دستگاه خودپرداز خارج از شعبه

  • مرحله سوم : هزینه‌های جانبی نصب دستگاه خودپرداز

دقت داشته باشید که قبل از خرید دستگاه خودپرداز شخصی و مورد سایر هزینه‌های جانبی نصب دستگاه خودپرداز نیز اطلاعاتی کسب کنید. چرا که اگر به خصوص شما قصد خرید دستگاه های خودپرداز دیواری را داشته باشید، برای نصب آن داخل دیوار نیاز به کندن دیوار، کندن چاه ارت و خرید لوازم از جمله پایه و سایبان، سطل زباله و … برای کامل کردن دستگاه خودپرداز خود خواهید داشت. بنابراین می بایست این هزینه ها را نیز به هزینه نهایی خرید دستگاه خودپرداز زمینه کنید.

  • مرحله چهارم : به قیمت دستگاه خودپرداز دقت کنید !

دقت داشته باشید هنگام خرید دستگاه خودپرداز آنها را بر اساس و ملاک قیمت آنها مورد نظر مورد مقایسه قرار ندهید. چرا که ممکن است بسیاری از دستگاه‌های خودپرداز؛ به خصوص دستگاههای ریفر دارای قیمت پایین تری نسبت به سایر دستگاههای هم برند خود باشند، اما به علت کیفیت پایین یا خرابی برخی از قطعات مهم و گران قیمت آن شما در واقع متحمل ضرر و زیان از این خرید دستگاه باشید.

در مرحله پنجم دقت داشته باشید اگر دستگاه خودپرداز خود را به صورت خرید از افراد حقیقی و غیر از شعبات بانک دارید، حتماً در مورد آنها تحقیق کنید و مشخصات دفتر شرکت مالکیت و تعداد مشتریان محصولات و افراد دیگری که از این نوع دستگاه خریداری کرده اند، داشته باشید.  پس از تحقیقات فراوان راجع به این افراد حقیقی یا حتی شرکت‌های ارائه دهنده دستگاه خودپرداز نسبت به خرید این دستگاه ها اقدام کنید.

خرید دستگاه خودپراز شخصی

شرایط خرید دستگاه خودپرداز

شرایط خرید اقساطی دستگاه خودپرداز معمولاً در دو حوزه شرایط محل نصب خودپرداز و مدارک مورد نیاز جهت گرفتن خودپرداز تقسیم می شود:

۱-شرایط محل نصب خودپرداز

دستگاه خودپرداز می بایست در محلی پر رفت و آمد نصب شود و همچنین محل در نظر گرفته شده برای نصب دستگاه خودپرداز، از لحاظ شبکه اینترنت کاملا بررسی شود و نیاز به اینترنت پرسرعت دارد.

محل نصب دستگاه خودپرداز می بایست در مکانی باشد که دسترسی به کابل های برق امکان پذیر باشد. برای نصب دستگاه خودپرداز می بایست امنیت محل و مکان قرارگیری نصب خودپرداز در نظر گرفته شود، برای جلوی دستگاه خودپرداز حفاظ مناسب در نظر گرفته شود.

امکان قرار دادن سایه بان بدون مختل کردن رفت و آمد عابرین وجود داشته باشد و در صورت امکان دستگاه خودپرداز و محل قرارگیری آن بیمه شود تا در صورت بروز مشکلاتی یا دزدی و سواستفاده از آن بتوان آن را پیگیری کرد.
جهت اشنایی با مناسب ترین محل قرار گیری عابربانک مقاله “بهترین مکان برای نصب خودپرداز” را مطالعه فرمایید.

2-مدارک لازم برای خرید دستگاه خودپرداز شخصی

  • مدارک شناسایی: برای تایید هویت و اطلاعات فردی، شما نیاز دارید به کارت ملی و شناسنامه. این مدارک اثبات هویت شما در فرایند خرید و استفاده از دستگاه خودپرداز است.
  • مدارک ملکی محل کار: اگر محل کار شما اجاره‌ای است، باید اجاره‌نامه رسمی را ارائه دهید. در صورتی که ملک را از طریق خرید یا املاک خریداری کرده‌اید، باید سند مالکیت را ارائه نمایید. این مدارک نشان می‌دهند که شما مجاز به نصب دستگاه خودپرداز در محل کار خود هستید.
  • حساب بانکی: برای استفاده از دستگاه خودپرداز، باید حساب بانکی داشته باشید. می‌توانید حساب موجود خود را در بانک مورد نظر استفاده کنید یا یک حساب جدید باز کنید. این مدارک شامل فرم‌های افتتاح حساب و شناسایی حساب‌داری است.
  • سپرده امنیتی: برخی از بانک‌ها ممکن است از شما درخواست سپرده امنیتی نمایند تا تضمین کننده تعهدات مالی شما باشد. سپرده امنیتی مبلغی است که به حساب شما منتقل می‌شود و به منظور تأمین امنیت در معاملات و تراکنش‌های مالی استفاده می‌شود.
  • فرم‌های مربوط به بانک مرکزی: برخی از فرم‌ها و اطلاعات مربوط به بانک مرکزی یا سایر مقامات نظارتی نیاز است که تکمیل شوند. این فرم‌ها شامل اطلاعات مالی، مالکیت و سابقه کسب و کار شما می‌شوند.
  • مدارک مرتبط با جواز کسب: شما باید مدارک مربوط به جواز کسب و عدم سابقه جرم یا سوء پیشینه را ارائه دهید. این مدارک از جمله گواهی ثبت شرکت، مجوزهای مربوطه و گواهی عدم سوء پیشینه است.
  • قرارداد و پشتیبانی: قبل از خرید دستگاه خودپرداز، شما باید قراردادی با بانک ببندید و قرارداد پشتیبانی با شرکت‌هایی که با بانک همکاری دارند، داشته باشید.

خودپرداز شخصی سالنی

مزایای دستگاه خودپرداز شخصی

  1. از مهمترین مزایا دستگاه خودپرداز شخصی می توان به کسب درآمد از مجموعه تراکنش هایی باشد که در طول روز افراد، کاربران و حتی خود صاحب شغل از این دستگاه استفاده می‌کند و منجر به دریافت سود و کارمزد درامد از هر یک از این تراکنش‌ها خواهد بود.
  2. با در نظر گرفتن مجموعه فعالیت هایی که کاربران در یک محله برای انجام تراکنش های بانکی دارند، صاحبان مشاغل می توانند به بررسی این رفتارها بپردازند و با در نظر گرفتن مجموع این رفتار ها بتوانند حتی شغل جدیدی را ایجاد کنند؛ به عنوان مثال اگر در یک دستگاه خودپرداز بیشترین تراکنش مربوط به خرید کارت شارژ به خرید و فروش در کنار درآمد حاصل از دستگاه خودپرداز بپردازند و به این ترتیب درآمد خود را دو چندان کنند.
  3. نصب دستگاه خودپرداز در کنار مشاغل و حرفه های گوناگون موجب کسب اعتبار و شغل و حرفه مورد نظر خواهد کرد. در واقع از آنجا که برای خرید و نصب دستگاههای خود پرداز نیاز به شهرت و خوشنام بودن صاحبان این مشاغل می باشد، لذا مردم می توانند با مشاهده این دستگاه خودپرداز در کنار مشاغل نسبت به اعتبار آنها اطمینان حاصل نمایند.
  4. با نصب دستگاه خودپرداز شخصی در محل شغل و حرفه شما می تواند موجب ایجاد تجارت ها و فکر های جدید گردد.
  5. برای افرادی که جز صاحبان مشاغل و حرفه های گوناگون محسوب نمیگردند، اما دارای سرمایه کافی برای خرید و نصب دستگاه خودپرداز هستند نیز می‌توانند با همکاری سایر صاحبان مشاغل نسبت به نصب دستگاه خودپرداز در این مکان ها اقدام کنند.  با رضایت طرفین سود این دستگاه را بین یکدیگر تقسیم نمایند یا می‌توانند قسمتی از آن محل را برای نصب خودپرداز اجاره نمایند.

معایب دستگاه عابربانک شخصی

 معمولا دستگاه خودپرداز شخصی دارای معایب و عوارض خاصی نمی باشد و تنها ریسک آن عدم ایمن بودن؛ به خصوص در مکان هایی که خلوت می باشند، است. بنابراین یکی از شروطی که شعب بانکی یا سایر شرکت‌های ارائهبان م دهنده دستگاه خودپرداز هنگام نصب خودپرداز از صاحشاغل و حرفه ها درخواست می کنند، منوط به داشتن امنیت کافی در اطراف دستگاه خودپرداز می باشد.

به این ترتیب سارقین نمی توانند از این دستگاه‌های خودپرداز سرقت کنند و آنها آسیب وارد کنند. از طرف دیگر هم ممکن است اگر دستگاه ها در جای خلوت و کم رفت و آمدی نصب شود، هنگام استفاده کاربران از این دستگاه مورد حمله سوء استفاده گران و دزدان قرار بگیرد که خود می تواند موجب بدنامی این دستگاه خودپرداز کردند که افراد به ان مراجعه نکنند.

از دیگر معایب دستگاه خودپرداز عدم توجه به محل قرارگیری دستگاه خودپرداز و قرار دادن آن در محل‌های کم رفت و آمد یا بدون عابر پیاده می باشد، بنابراین هیچ سودی برای دستگاه نصیب نخواهد شد.

خرید دستگاه atm شخصی

اهمیت استفاده از دستگاه‌های خودپرداز در صنعت بانکداری

دستگاه‌های خودپرداز یا ATM در صنعت بانکداری به عنوان ابزاری حیاتی در ارائه خدمات بانکی به مشتریان شناخته می‌شوند. در ادامه به برخی از دلایل با اهمیت بودن استفاده از دستگاه‌های خودپرداز در صنعت بانکداری اشاره می‌کنیم.

  • دستگاه‌های خودپرداز به مشتریان امکان می‌دهند تا به صورت مستقل و در هر زمانی دسترسی به خدمات بانکی داشته باشند. این امر باعث می‌شود تا مشتریان بتوانند به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن به نیازهای مالی خود پاسخ دهند.
  • همچنین دستگاه‌ خودپردازشخصی به کاربر امکان می‌دهد در هر ساعت از شبانه‌روز و حتی در تعطیلات به خدمات بانکی دسترسی داشته باشد. این امر باعث افزایش رضایت مشتریان می‌شود و بازار بانکداری را گسترش می‌دهد.
  • استفاده از دستگاه‌ خودپرداز شخصی باعث کاهش وابستگی به شعب بانکی است و به مشتریان اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به حضور در شعب بانکی، تراکنش‌های مالی خود را انجام دهند. این امر باعث کاهش زمان و هزینه‌های مربوط به مراجعه به شعب بانکی می‌شود.
  • به علاوه وجود دستگاه‌های خودپرداز در نقاط مختلف شهر و حتی روستاها، امکانی فراهم آورده تا افراد به راحتی و در نزدیکی خود، از خدمات بانکی استفاده کنند. این امر باعث افزایش دسترسی به خدمات بانکی در نقاط دورافتاده و کاهش نابرابری جغرافیایی می‌شود.
  • استفاده از دستگاه‌های خودپرداز باعث کاهش نیاز به حمل و نقل نقدینگی و کاهش خطرات مرتبط با آن می‌ششود. مشتریان می‌توانند به صورت مستقیم از طریق دستگاه‌های خودپرداز تراکنش‌های مالی خود را انجام داده و نیازی به حمل مقدار زیادی نقدینگی ندارند. این امر باعث افزایش امنیت مالی مشتریان و کاهش خطر سرقت و سرقت سوء استفاده می‌شود.

 

سود عابر بانک شخصی چقدر است؟

معمولا سود خودپرداز شخصی در دستگاههای خودپرداز با توجه به تراکنش های مختلف متفاوت می باشد. بیشترین سود مربوط به پرداخت وجه می باشد که نسبت به سایر تراکنش ها بیشتر می باشد و سود بیشتری را نیز خواهد داشت. شما می توانید خرید دستگاه خودپرداز و نصب آن را در محل مورد نظر خود را به عنوان یک سرمایه گذاری محسوب کنید.

از مزایای این نوع سرمایه گذاری نسبت به سرمایه گذاری در بورس و موارد مشابه آن است که ریسک پذیر نیست و شما می توانید با استفاده از سرمایه گذاری بر روی دستگاه خودپرداز و نصب آن در محل کار و زندگی خود بتوانید سود سرشاری را به جیب خود واریز کنید. از طرف دیگر معمولاً سود برای انواع تراکنش ها صاحبان دستگاه با شعب بانک یا اپراتورهای دستگاه خودپرداز بصورت سهمی می باشند.

معمولاً برای پرداخت از طریق دستگاه خودپرداز ۶۰ درصد سود این تراکنش به صاحب دستگاه انتقال می‌یابد. بنابراین اگر بتوانید دستگاه خودپرداز خود را در محلی شلوغ و پر رفت و آمد نصب کنید، این میزان درآمد شما که حاصل از تراکنش های بانکی می باشد، بیشتر خواهد شد‌.

از طرف دیگر اگر برخی از مشاغل مانند سوپر مارکت ها، فروشگاه ها، شهربازی ها و … بتوانند از دستگاه خودپرداز در سالن های این مکان ها مورد استفاده قرار دهند، علاوه بر سودآوری از تراکنش های این دستگاه ها می توانند موجب جذب مشتریان بیشتری به محل کار خود شوند.

چرا که بسیاری از افراد تنها برای انجام تراکنش های بانکی به این مراکز مراجعه می‌کنند و ممکن است هنگام مراجعه به این مراکز مشغول خرید شوند و از خدمات این مراکز نیز استفاده کنند.

بنابراین می‌توان گفت صاحبان این نوع مشاغل می توانند با نصب دستگاه خودپرداز با یک تیر دو نشان بزنند. بانک مرکزی پرداخت سود حاصل از تراکنش ها را به حساب صاحبان رسانه ها به صورت ماهیانه انجام می دهد.

برای تراکنش های نقدی که سود آن حاصل ۶۰ درصد هر تراکنش نقدی می باشد و برای تراکنش های غیرنقدی با توجه به نوع تراکنش میزان صورت هر کدام از تراکنش ها متفاوت خواهد بود و یا ممکن است جمع تعداد تراکنش ها منجر به محاسبه سود گردد.

دستگاه خودپرداز برای اشخاص حقوقی

کارمزد خودپرداز شخصی چقدر است؟

 محاسبه کارمزد خودپرداز شخصی مربوط به تراکنش های شتابی میباشد. منظور از تراکنش شتابی کارتهایی غیر از بانکی که دستگاه خودپرداز به آن متصل است، می باشد. به عنوان مثال اگر دستگاه خودپرداز به بانک ملی متصل باشد، اگر فردی با کارت دستگاه بانک ملت به انجام تراکنش در آن دستگاه بپردازد، شامل کارمزد می شود.

در غیر این صورت هیچ تراکنشی کارمزدی نخواهد داشت. پر کاربردترین نوع تراکنش ها شامل برداشت وجه، انتقال وجه، پرداخت قبض یا خرید شارژ و مانده حساب می باشد که هر کدام از این تراکنش‌ها با توجه به نوع کارتی که کاربر از آن استفاده می‌کند، بین بانک پذیرنده دستگاه و صاحب آن دارای کارمزد متفاوت می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

  • برداشت وجه

 اگر نوع کارت شامل تمامی کارت های شتاب به غیر از بانک پذیرنده باشد، شامل ۶۰ درصد برای صاحب دستگاه و ۴۰ درصد برای شعبه بانک می باشد.

  • انتقال وجه

اگر کارت کاربر از انواع کارتهای شتاب می باشد، کارمزد آن برای صاحب دستگاه ۱۸۰ تومان و برای بانک پذیرنده ۱۲۰ تومان خواهد بود.

  • پرداخت قبض یا خرید شارژ

این نوع تراکنش برای تمامی کارت ها اعم از عضو شتاب یا غیر آن، شامل ۹۰ تومان برای صاحب دستگاه و ۶۰ تومان کارمزد برای بانک خواهد بود.

  • مانده حساب

این نوع تراکنش نیز برای تمامی کارت های شتاب به غیر از بانک پذیرنده، شامل ۳۰ تومان کارمزد برای صاحب دستگاه و ۲۰ تومان کارمزد برای بانک پذیرنده خواهد بود.

نکته: دقت داشته باشید که ممکن است هر سال یا هر چند سال یکبار مبلغ این کارمزدها از طرف بانک مرکزی تغییر کند.

نکاتی در خصوص نصب و خرید دستگاه خودپرداز شخصی

  • اولین مرحله، انتخاب دستگاه مناسب است. بررسی و مقایسه ویژگی‌ها، قابلیت‌ها، امنیت و قیمت دستگاه‌ها اهمیت دارد. همچنین از فروشگاه‌ها و تامین‌کنندگان معتبر خرید نمایید.
  • دومین گام تأیید تطابق با قوانین است. اطمینان حاصل کنید که دستگاه خودپرداز شخصی مورد انتخاب توانایی پیروی از قوانین مربوط به حفاظت اطلاعات مشتریان را دارد و با استانداردهای امنیتی همخوانی دارد.
  • پس از خرید دستگاه، نیاز به نصب و راه‌اندازی آن دارید. این شامل اتصال به شبکه بانکی، تنظیمات نرم‌افزاری و آموزش کاربری است. معمولا تأمین‌کننده یا تیم فنی شرکت سازنده این مرحله را انجام می‌دهند.
  • در چهارمین مرحله باید اطمینان حاصل کنید که دستگاه شامل نرم‌افزارهای موردنیاز و قابل به‌روزرسانی است. به‌روزرسانی‌های منظم نرم‌افزار و برنامه‌های امنیتی برای حفظ امنیت دستگاه بسیار حائز اهمیت است.
  • توجه داشته باشید که ارائه آموزش‌های لازم به کاربران و دسترسی به پشتیبانی فنی در صورت بروز مشکلات یا نیاز به راهنمایی از جمله نکات مهم در نصب و خرید دستگاه خودپرداز است.
  • همچنین اطمینان حاصل کنید که دستگاه شامل مکانیزم‌های امنیتی مانند رمزنگاری داده‌ها و کنترل دسترسی است. همچنین، دستگاه باید قابلیت حفاظت در برابر تهدیدات فیزیکی مانند سرقت و خرابی را داشته باشد.
  • قبل از نصب، مکان مناسب برای دستگاه را تعیین کنید. در نظر داشته باشید که دستگاه در مکانی قابل دسترس برای مشتریان باشد و همچنین از نظر امنیتی مناسب باشد.
  • در نهایت برنامه‌ریزی دقیق برای خرید دستگاه خودپرداز شخصی و تأمین منابع مالی مورد نیاز از اهمیت بالایی برخوردار است که شامل بررسی بودجه، انتخاب روش تأمین مالی (مانند خرید نقدی یا اعتباری) و بررسی هزینه‌های مرتبط با نصب، نگهداری و به‌روزرسانی دستگاه است. همچنین، در نظر داشته باشید که علاوه بر خرید دستگاه، نیاز به تأمین منابع مالی برای مواردی مانند مدیریت نرم‌افزار، پشتیبانی فنی و هزینه‌های ناگهانی (مانند خرابی یا تعمیرات) نیز وجود دارد.

خلاصه مطلب همه چیز درمورد دستگاه عابر بانک شخصی  !

افرادی که به خرید دستگاه خودپرداز شخصی اقدام می‌کنند، نیاز به دانستن مواردی در مورد چگونگی ثبت نام برای خرید این دستگاه، میزان کارمزد و درآمد دستگاه خودپرداز و قوانین و مواردی که برای نصب دستگاه خودپرداز مورد نیاز است، داشته باشند. در این مقاله سعی شد در مورد تمامی این موارد به اختصار برای علاقه مندان توضیح داده شود.

دیدگاهی در مورد “شرایط واگذاری دستگاه خودپرداز شخصی | شرایط گرفتن عابر بانک

  1. محرمعلی گفت:

    باعرض خسته نباشیدخدمت تمامی پرسنل تهران خوپردازبسیارپرمحتوا وعالی ممنون بسیار مطالب واضح وگویا هستند سپاس

  2. محرمعلی گفت:

    سلام عرض خسته نباشید ازدید بنده مطالب بسیار واضح وگویا هست و سوال دراین حوزه رو برای ادمین که درپی فعالیت کسب.وکاردرامدهستن رواسان ساخته سپاس ازشما

    1. admin گفت:

      سلام و ارادت. نظر لطف شماست ممنون از شما دوست عزیز

  3. نادرحاتمی گفت:

    مطالب بسیارمفیدوآموزنده ای داشت.وتصورمیکنم اگرطرح همکاری بابانکهای زیرنظردولت باشدمفیدترخواهدبودوتمایل به همکاری درمحل شغلم دارم.بینهایت ممنون

    1. admin گفت:

      سپاس از پیام پر مهر شما؛
      خدمات خودپرداز های خارج از بانک همگی با نظارت دولت ایران می باشد و قراداد اصلی با بانک مورد انتخاب بسته خواهد شد. در خدمت شما هستیم

  4. حلاج گفت:

    عالی.ممنون

    1. admin گفت:

      ممنون که مارو دنبال میکنید

  5. حلاج گفت:

    تشکرازشما

    1. admin گفت:

      درود بر شما دوست عزیز

  6. علی قاسمی گفت:

    سلام روز بخیر
    شرایط روشن و واضح می باشد ولیکن سوال من این است که برای یک مجتمع 126 واحدی چگونه میتوان باتوجه به اینکه دستگاه باید در قسمت مشاعات نصب کرد .
    امکان پذیر خواد بود . با تشکر قاسمی

  7. حسن رضائی گفت:

    با سلام
    آیا امکان اینکه دستگاه از شما و مکان از ما باشه ؛ وجود دارد؟
    09127588107

    1. admin گفت:

      سلام لطفا با شرکت تماس بگیرید تا کارشناس ها شما رو راهنمایی کنن
      خانم صفری(کارگزار) : 09909044064

  8. علی گفت:

    بسیار عالی
    با توضیحات کامل و قلم‌زیبا

    1. admin گفت:

      سلام علی جان
      ممنون از نظر شما

  9. زهرا گفت:

    شرکت ما دستگاه خودپرداز تهیه کرده.و کارهامون خیلی راحت تر انجام میشه.

  10. با سلام ببخشید من جا برای گذاشتن دستگاه دارم ومحله مان هم شلوغ است ونزدیک ما هم خود پرداز نیست ولی سرمایه برای خرید ندارم آیا شرکت شما دستگاه میاره بزاره با چه شماره ای باید تماس بگیرم شماره من

    1. admin گفت:

      شماره های در قسمت پایین سایت هستندو جهت مشاوره خرید دستگاه عابربانک شخصی کلید های تماس سایت رو بزنید با موبایل مشاورین ما در خدمتتون هستن

  11. نیما گفت:

    سلام و عرض ادب من با چندتا بانک صحبت کردم و گفتن که دستگاه خصوصی قبول نمیکنن میشه روندشو بگین که چطوری باید با بانک بریم صحبت کنیم

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      برای کسب اطلاعات بیشتر و جواب سوال هایتان با کارشناسان ما تماس حاصل کنید 02166552908

  12. رضا گفت:

    سلام و خسته نباشید، سوالی ازخدمتتان داشتم اینکه آیا برای نصب عابر بانک ، بانکها ملزم به رعایت استاندارد خاصی هستند؟ و مشخصا بانک ملی از چه استانداردی تبعیت می کند؟

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      برای کسب اطلاعات بیشتر و جواب سوال هایتان با کارشناسان ما تماس حاصل کنید 02166552908

  13. رضا بحرینی گفت:

    سلام وقت بخیر
    آدمین جان پایانه غیر نقدی اقساطی هم دارین

    1. Admin گفت:

      سلام وقت بخیر
      لطفا با همکاران ما در شرکت تماس بگیرید جهت خرید اقساطی شمارو راهنمایی کنند

  14. رضا بحرینی گفت:

    سلام وقت بخیر
    آدمین جان من شرایطش رو دارم ولی متاسفانه سرمایه کامل ندارم آیا پایانه غیر نقدی اقساطی هم دارین

    1. محمد بنفشه گفت:

      سلام وقت بخیر
      با همکاران ما درشرکت تماس بگیرید و همچنین برای اطلاعات بیشتر از شرایط خرید اقساطی مقاله زیر را می توانید مطالعه کنید.
      http://www.atmpostehran.com/blog/نحوه-خرید-کش-لس-اقساطی/

  15. لیلافداکار گفت:

    سلام،میخواستم بپرسم حدودا درآمد ماهیانه چقدر می‌شود بازگذاشتن دستگاه خودپرداز

    1. admin گفت:

      سلام دوست عزیز؛ در این خصوص چند مقاله در بخش بلاگ هست. اول پیشنهاد میکنیم حتما این مقالات رو بررسی بفرمایید در مورد سود دستگاه خودپرداز نوشته شده. اگر باز هم ابهامی بود با مشاورین ما تماس بگیرید

  16. کاظم گفت:

    سلام‌ من‌مغازه ام‌شیراز در محیطی شلوغ شهرداری که اصلا تزدیکش دستگاه نیست جا از ما دستگاه از شما خواستین‌خبر بدین ۰۹۳۸۷۷۶۹۰۸۵

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس ما تماس حاصل کنید 02166552908

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *