وبلاگ

همه نکات مهم قبل از خرید کش لس که باید حتما بدانید!

با مراحل خرید دستگاه کش لس آشنا شوید

برای خرید  دستگاه کش لس علاوه بر اینکه می بایست در شغل و حرفه شما جایگاهی داشته باشد و نیاز به وجود آن حس شود، بهتر است سایر ویژگی ها و کاربردهای آن را بدانید و با نحوه ثبت نام و خرید آن کمی آشنا باشید تا بهتر بتوانید مراحل نصب آن را طی کنید.

انتخاب دستگاه کش لس مناسب برای فضای کاری شما، به عوامل متعددی از جمله اندازه فضا، تعداد کارکنان مشتریان، نوع کارها و کاربردهای مورد نیاز، بودجه و میزان نیاز به سفارشی‌سازی وابسته است. در این مطلب سعی داریم با نکات مهم قبل از خرید کش لس آشنا شویم.

کش لس برای چه فضاهایی و چه شغل هایی مناسب است ؟

تمامی مشاغل آزاد و یا مراکزی که روزانه حجم قابل توجهی جابجایی وجه نقد یا انتقال با کارت صاحب حساب و یا  استفاده از دستگاه pos  را دارند، میتوانند به راحتی ازکش لس استفاده کنند و به این ترتیب علاوه بر مدیریت مالیات بر درآمد حساب خود، موجب ایجاد درآمدی مجزا از طریق کش لس برای خود به صورت ماهیانه از طریق انجام تراکنش های بانکی کاربران گردند.

دستگاه کش لس همچنین باید با اندازه فضای کاری شما سازگار باشد. برای فضاهای کوچک، دستگاه کش لس با اندازه کوچک مانند دستگاه کش لس جیبی و بدون نیاز به فضای زیادی برای نصب مناسب است. از جمله این مشاغل میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • مطب پزشکان؛ به خصوص مطب های زیبایی
  • کلینیک ها
  • درمانگاه ها
  • بیمارستانهای خصوصی
  • شرکت های خدماتی
  • تمامی مراکز فروش جزیی و عمده
  • فروشگاه ها
  • دانشگاه ها
  • مراکز آموزشی
  • مراکز بیمه گذاری
  • رستوران ها و فست فودها

یکی از نکات مهم قبل از خرید کش لس ویژگی هایی است که باید داشته باشد:

به طور کلی تمامی دستگاه های کش لس دارای ویژگی های یکسانی هستند و بهتر است هنگام خرید این دستگاه ها به موارد و فاکتورهای ذیل دقت کنید.

  • اندازه و ابعاد دستگاه متناسب با فضای کاری شما باشد.
  • رنگ و طرح دستگاه را می‌توانید متناسب با فضا و دکوراسیون داخلی محیط کار خود سفارش دهید.
  • دستگاه دارای خدمات پس از فروش و تیم پشتیبانی فنی قوی باشد.
  • برند دستگاه کاملا معتبر و اورجینال باشد.
  • در صورت خرید دستگاه های ریفر یا دست دوم، قطعات دستگاه مستهلک و یا آسیب دیده نباشند.
  • ضمانت دستگاه نشانه سالم بودن قطعات داخلی آن می باشد.
  • با توجه به هدف شما از نصب کش لس، دستگاه میتواند شامل خدمات اضافی همچون بارکد خوان، اثر انگشت و حتی در مدل های جدیدتر آن، تشخیص کاربر با بارکد نیز باشد.

انواع دستگاه های کش لس

از نکات مهم قبل از خرید کش لس آن است که با انواع این نوع دستگاه و مزایای هر یک آشنا باشید تا بهتر بتوانید هنگام انتخاب آن تصمیم گیری نمایید. دستگاه های کش لس انواع مختلفی دارند و هرکدام دارای ویژگی های مخصوص به خود است که تا حد زیادی می‌تواند آن ها را از یکدیگر متمایز کند و هنگام خرید فرد خریدار دچار سرگردانی در انتخاب هر یک گردد.

از طرف دیگر انتخاب برند مناسب و آشنایی با نوع خدمات پس از فروش آن برندها و نوع پشتیبانی آن برای صرف کننده تا حد زیادی میتواند در تصمیم گیری آن برندها تاثیر گذار باشد. مسلما تحقیق در مورد تمامی  برندهای کش لس موجود در بازار و آشنایی با هریک کار راحتی نخواهد بود.

لذا بهترآن است که با کارشناسان خبره و حرفه ای ما در تهران خودپرداز تماس گرفته و یا به صورت حضوری با انواع این دستگاه ها و مزایا و و یژگی های هر یک و پشتیبانی آن ها آشنا شوید و در صورت تصمیم قطعی برای خرید، میتوانید سایر کارهای بانکی و ادرای آن را نیز به متخصصین ما بسپارید و با خیالی آسوده به نصب این دستگاه در محل کار خود تنها با یک تماس بپردازید.

 

مدارک لازم برای خرید کش لس

مدارک لازم برای خرید کش لس

مدارک لازم برای ثبت نام و خرید کش لس

  • اصل مدارک شناسایی و کپی آن
  • اصل سند ملکی یا اجاره نامه و کپی آن
  • درخواست خرید کش لس
  • افتتاح حساب در بانک مورد نظر

مکان مناسب برای نصب کش لس

همانطور که می‌دانید هنگام نصب دستگاه خودپرداز نقدی یا همان ATM می بایست نکات و قوانین زیادی را درخصوص تعیین مکان مورد نظر برای نصب آن رعایت کنید و در اختیار گروه بازدید کننده بانکی قرار دهید و ا ز هر لحاظ امنیت محل را باید تامین کنید تا به خصوص هنگام پول گذاری در دستگاه دچار مشکلات و عواقب بعدی آن نگردید.

در مورد دستگاه های کش لس یا همان RTM نیاز به رعایت بسیاری از این مفاد وجود ندارد، چرا که اکثر این قوانین به علت ایجاد امنیت بیشتر حین پول گذاری تعیین میگردند و در دستگاه های کش لس هیچگونه درگاه پرداخت و برداشت وجه نقدی وجود ندارد. لذا تا حد ز یادی امنیت آن تامین شده می باشد و صاحبان آن نیاز به نگرانی در مورد تامین امنیت دستگاه خریداری شده و یا محل نصب آن نخواهند داشت.

از طرف دیگر هزینه بیمه این نوع دستگاه ها نیز نسبت به دستگاه های ATM بسیار پایین تر بوده و می‌توانید قطعات آن را تحت حمایت شرکت های بیمه گذار قرار دهید. برای نصب کش لس با توجه به ابعاد دستگاه نیاز به اشغال فضایی در همان ابعاد خواهید داشت و نیاز به کندن چاه ارت و یا سایه بان و سایر موارد وجود نخواهد داشت. به این ترتیب می توان مدعی بود که هزینه های نصب آن ها نیز بسیار کمتر در نظر گرفته خواهد شد.

هزینه های مربوط به نصب کش لس

از دیگر نکات مهم قبل از خرید کش لس می‌توان به قیمت آن و هزینه های مربوط به ثبت نام و نصب آن اشاره کرد که تا حد زیادی می‌تواند در انتخاب آن ها توسط افراد و مشاغل مختلف تاثیرگذار باشد.

قیمت دستگاه کش لس نسبت به ATM پایین تر می باشد و با توجه به نوع برند و یا وارداتی بودن آن، نرخ روز ارز، قطعات تشکیل دهنده دستگاه، نرخ شرکت های بیمه گذار، هزینه های هنگام ثبت نام و درخواست کش لس، هزینه های مربوط به افتتاح حساب بانکی و مبلغ ضمانت(برخی بانک ها و موسسات اعتباری، به جای دریافت سفته و یا چک ضمانت، مبلغی را به عنوان ضمانت درحساب شخص بلوکه می‌نمایند) و… دارای هزینه ها و قیمت های متفاوتی در طول دوره درخواست تا نصب دستگاه می باشند.

برای آگاهی بیشتر از هزینه برترین دستگاه های کش لس و نحوه ثبت نام و نصب این دستگاه ها می توانید از طریق راه های زیر با کارشناسان … درتماس باشید.

  1. تلفن: 09909044064
  2. ایمیل: info@atmpostehran.com
  3. واتساپ: 09909044064

خلاصه مطلب

با وجود آنکه خرید کش لس نسبت به خرید دستگاه های خودپرداز نقدی، از پیچیدگی و دردسر کمتری برخوردار هستند، اما به علت دارا بودن مدل ها و برندهای مختلف و تفاوت‌هایی با خودپرداز نقدی، خوب است با نکات قبل ا ز خرید کش لس آشنا باشید تا در طی فرایند خرید تا نصب دچار مشکل نگردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *