وبلاگ

راه های فرار مالیاتی با دستگاه کش لس لو رفت!

یکی از انواع دستگاه خودپرداز با نام دستگاه های کش لس( cash less) شناخته شده اند و افراد و مشاغل زیادی درصدد خرید  و استفاده از آنها بر آمده اند. باید دقت داشته باشید که این دستگاه ها تمامی تراکنش های بانکی به غیر از برداشت وجه نقد را بدون تحت ترافیک قرار گرفتن دستگاه های خودپرداز نقدی به راحتی در اختیار کاربران قرار میدهد و علاوه بر آن یکی از مهمترین نکاتی که افراد درصدد خرید آن هستند، موضوع مرتبط با مدیریت مالیات و استفاده از سود بیشتری نسبت به درآمد خود می‌باشند.

برای آشنایی بیشتر در مورد راه های فرار مالیاتی یا مدیریت مالیات با خرید دستگاه کش لس ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید.

منظور از مالیات بر درآمد چیست؟

مالیات بر درآمد نوعی از انواع مالیات میباشد که توسط دولت بر درآمد حاصل از مشاغل و یا افراد اعمال میگردد. با بالارفتن درآمد مسلما میزان مالیات دریافتی توسط دولت بیشتر میگردد. به عبارت دیگر هرچه یک شغل یا فرد دارای درآمد بیشتری باشد، می بایست مالیات بیشتری نسبت به افراد کم درآمد تر بپردازند.

درگذشته تنها راه آگاهی از میزان درآمد افراد توسط دولت تسلیم اظهارنامه مالیاتی توسط خود افراد یا مشاغل به دولت بود که طبق همان اظهار نامه میزان مالیات فرد تعیین میگردید؛ اما امروزه با استفاده از دستاه های pos درتمامی مشاغل و صنف ها و اتصال اداره مالیات به حساب افراد ، مالیات بر درآمد به صورت خودکار بر درآمد افراد اعمال میگردد. البته شایان ذکر است که استفاده از این دستگاه ها مانع از بهره گیری از اظهارنامه های مالیاتی نخواهد شد.

مزایای دستگاه کش لس در مدیریت مالیات

  • امکان انتقال هزینه ها د ر طول روز توسط دستاه به کمک مشتریان
  • عدم استفاده از وجه نقد
  • عدم سرگردان شدن مشتری در صورت خراب بودن pos
  • امکان تخصیص مالیات بر درآمد واقعی صاحب شغل
  • پرداخت بدهی های روزمره خود به کمک این دستگاه با استفاده از درآمد روزانه

 

آیا با نصب کش لس میتوان از پرداخت مالیات فرار کرد؟

آیا با نصب کش لس میتوان از پرداخت مالیات فرار کرد؟

آیا با نصب کش لس میتوان از پرداخت مالیات فرار کرد؟

یکی از مواردی که در سالهای اخیر موجب خرید و نصب دستگاه های کش لس شده است، این مورد می باشد که با نصب و استفاده از این دستگاه ها در محل مشاغل و صنوف مختلف، نیاز به پرداخت مالیات بر درآمد نمی باشد. به این طریق که تنها مالیات بر درآمد به استفاده از دستگاه های pos  تعلق میگیرد و افرادی که درآمد خود را با کش لس جابجا میکنند، شامل پرداخت مالیاتی نمی‌گردند.

باید بدانید که این موضوع شایعه ای از طرف فروشندگان این دستگاه ها و افراد سودجو میباشد و مالیات بر درآمد ارتباطی با نوع دستگاه مورد استفاده ندارد و تنها به میزان درآمد شخص تعلق میگیرد. نکته قابل توجه در آن است که چگونه میتوان مدیریت مالیات با کش لس را انجام داد؟

منظور از مدیریت مالیات به کمک دستگاه cashless آن است که علاوه بر اینکه با نصب این دستگاه در محل کار خود موجب افزایش استفاده سایر کاربران برای انجام تراکنش های بانکی و دریافت سود مربوط به آنها میگردید، موجب میشود که تنها درآمد خالص صاحب حساب وارد حساب شده و مالیات  تنها به آن تعلق گیرد. برای اینکه این موضوع را بهتر درک کنید با یک مثال توضیح خواهیم داد.

برای مشاغل پردرآمدی؛ همچون مطب های زیبایی که روزانه حجم قابل توجهی از مبالغ در حساب جابجا میگردد، می‌توانند با نصب کش لس در محل از مشتریان بخواهند ک وجه پرداختی را در چندین مرحله به حساب های مختلف واریز کنند. این حساب ها میتوانند شامل تمامی افرادی باشند که پزشک مربوطه برای تامین مواد اولیه زیبایی ا زآنها خرید میکند یا مبالغ مربوط به دستمزد جداگانه دستیارهای پزشک زیبایی یا همکاران وی باشد.

به این ترتیب پزشک تا سقف معینی را روزانه از دستگاه کش لس برای جابجایی درآمد خود بین بدهکاران خود تعمیم داده و مابقی مبلغ را که سود خالص وی محسوب می‌گردد را میتواند از طریق همان کش لس یا دستگاه pos  خود جابجا نماید و مالیات تنها به درآمد واقعی خود او تخصیص یابد.

دستگاه کش لس راه حلی برای فرار مالیاتی نیست!

خوب است دقت داشته باشیدکه دستگاه کش لس برای فرار مالیاتی گزینه مناسبی نیست و تنها میتوان با جابجا کردن درآمد روزانه خود در حساب های مختف جاری افراد مختلف مرتبط به صاحب شغل، مالیات تها به درآمد واقعی فرد تعلق گیرد.

برای داشتن اطلاعات بیشتر در این زمینه م توانید با کارشناسان خبره ما د ر شرکت… تماس گرفته و علاوه بر آگاهی از تمامی قوانین و مفاد مورد نیاز برای خرید و نصب دستگاه کش لس و آشنایی با جدیدیترین و بهترین انواع اینن دستگاه ها، با برترین راه حل های مدیریت مالیات با کش لس آشنا شده و در صورت نیاز به خرید این دستگاه بدون هیچ مشکل و دردسر کارهای اداری و بانکی بپردازید.

  1. تلفن: 09909044064
  2. ایمیل: info@atmpostehran.com
  3. واتساپ: 09909044064

مزایای دستگاه کش لس نسبت به دستگاه pos

  • احتمال قطعی بسیار پایین این دستگاه ها نسبت به دستگاه های سیارpos
  • ایجاد درآمد بیشتر از طریق انجام تراکنش های بانکی مختلف توسط همه کاربران
  • امکان جبجایی وجه دریافتی توسط مشتری درحساب های مختلف به صورت روزانه
  • امکان ایجاد مشاغل مختلف با نصب این دستگاه در اطراف شغل خود
  • احتمال خرابی پایین دستگاه ها
  • پشتیبانی و تعمیر سریع و دقیق کش لس توسط خدمات پس از فروش شرکت های فوشنده
  • خرید و نصب راحت این دستگاه و بدون دردسر
  • امکان فروش سریع کش لس به متقاضیان دستگاه های دست دوم
مزایای خرید کشلس نسبت به خودپرداز

مزایای خرید کشلس نسبت به خودپرداز

مزایای دستگاه کش لس نسبته به دستگاه ATM

دستگاه های کش لس که با نام RTM نیز شناخته میشوند، نسبت به دستگاه های خودپرداز نقدی یا همان ATM دارای مزایای فوق العاده ای می‌باشند که می‌توان در ادامه با آنها آشنا شد.

  • وزن سبکتر و ابعاد کوچکتر
  • راحتی حمل و نقل
  • راحتی در نصب
  • ارزان تر بودن قیمت دستگاه کش لس
  • هزینه های پایین خدمات، تعمیر،پشتیبانی و نگهداری این نوع دستگاه
  • عدم نیاز به ایجاد تمهیدات امنیتی در جهت پول گذاری در دستگاه های نقدی
  • عدم نیاز به ایجاد هزینه های نصب و یا ایجاد سایت
  • خرید و فروش راحت این نوع دستگاه

خلاصه مطلب

از آنجا که پرداخت مالیات به دولت از طریق کسب و کارها و حرفه های مختلف تبدیل به معضلی بزرگ و پر دردسر شده است و در اکثر مواقع این مالیات ها بر درآمدهای ناخالص افراد صورت میگیرد، لذا نحوه مدیریت مالیات با کش لس توانسته است افراد زیادی را به خرید این نوع دستگاه ها ترغیب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *