وبلاگ

آیا سرمایه گذاری با خرید دستگاه خودپرداز سودآور است؟

آیا سرمایه گذاری با خرید دستگاه خودپرداز سوداور است

همانند سایر کشورهای جهان، در ایران نیز سرمایه گذاری با خرید دستگاه خودپرداز به‌ عنوان راهی سودآور و زودبازده برای تجمیع سرمایه اولیه آن، باهدف افزایش سرمایه فرد محسوب می‌گردد. در واقع سرمایه‌گذاری بر روی خرید دستگاه خودپرداز شخصی، به‌جای استفاده از سودهای کم بانکی و یا پذیرفتن ریسک‌های بورس می‌تواند راه حلی ایمن و جایگزینی مناسب تلقی گردد. برای استعلام انلاین قیمت خودپرداز روی لینک کلیک کنید : قیمت دستگاه خودپرداز

چرا ما باید خودپرداز بخریم؟

ممکن است برای بسیاری از افراد که علاقه سرمایه‌گذاری در دستگاه atm را دارند، جای سوال باشد که چرا ما باید خودپرداز بخریم و چرا بانک‌ها اقدام به نصب دستگاه خودپرداز در نقاط مختلف شهر خود نمی‌کنند؟ خرید خودپرداز کدام بانک بهتر است و برای خرید یک خودپرداز مناسب بهتر است چه نکاتی را مدنظر قرار دهیم؟ بله! تمامی این سؤالات به‌درستی مطرح می‌گردند و خوب است بدانید که معمولاً به علل مختلفی اقدام به خرید دستگاه خودپرداز می‌گردد که مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر می‌گردد:

۱- نرخ کارمزد ثابت و مشخص

یکی از مهم‌ترین موارد در اجرای سرمایه‌گذاری در سطح خرد بر روی دستگاه‌های خودپرداز شخصی، میزان کارمزد و سود ناشی از آن است. معمولاً تراکنش‌های دستگاه خودپرداز به دودسته نقدی و غیر نقدی تقسیم می‌گردد که بیشترین سود، متعلق به انجام تراکنش‌های نقدی که شامل برداشت وجه نقد می‌باشد، است.

معمولاً مبلغ این تراکنش‌ها به‌صورت ۶۰ به ۴۰ بین صاحب دستگاه و شعبه بانک تقسیم می‌گردد. مابقی تراکنش‌های غیرنقدی نیز باتوجه‌به سودی که بانک مرکزی سالیانه اعلام می‌کند، دارای ارقام متفاوتی است و جمیع این تراکنش‌ها در پایان هر ماه محاسبه شده و به‌حساب صاحب دستگاه واریز می‌گردد.

۲- با بانک طرف قرار داد هستید.

یکی از مهم‌ترین و ریشه‌ای‌ترین مواردی که موجب ایجاد اعتماد و اطمینان بر سرمایه‌گذاری در این عرصه می‌شود، در آن است که قراردادی فی‌مابین شخص خریدار، بانک مربوطه و شرکت رابط تنظیم می‌گردد که فرد به‌صورت مستقیم با بانک مربوطه روبه‌رو است و در صورت بروز مشکلات مالی برای دستگاه، بانک وی را حماست و پشتیبانی خواهد کرد. در واقع نوعی ضمانت برای سرمایه‌گذاری در این زمینه محسوب می‌گردد. به‌شرط آنکه در تعیین نوع بانک سوئیچ شده، تحقیقات لازم را داشته باشید.

۳-سرمایه‌گذاری کاملاً فیزیکی و قابل‌مشاهده

از دیگر دلایلی که شما را مجاب خواهد کرد که در خرید خودپرداز شکی به خود راه ندهید، آن است که نوعی سرمایه‌گذاری فیزیکی، قابل‌لمس و قابل‌مشاهده خواهد بود. در واقع بهتر است این‌گونه بیان شود که همواره در دسترس شما خواهند بود و همانند سرمایه‌گذاری در بورس، متاورس و ارزهای دیجیتال ریسک‌پذیر و دور از دسترس شما نمی‌باشد.

در صورت لزوم می‌توانید سرمایه خود را به غیر منتقل کرده و همواره از پیشرفت و یا عدم آن اطمینان حاصل نمایید. چرا که بسیاری از سرمایه‌گذاران سنتی، علاقه‌ای به ایجاد هزینه در بسترها و پلتفرم‌های جدید سرمایه‌گذاری مالی؛ به علت عدم دردسترس‌بودن آن‌ها ندارند و متأسفانه سرمایه آن‌ها تحت عنوان “سودانی” ضرر زیادی خواهد دید، اما با خرید این دستگاه و اینکه بدانند خودپرداز کدام بانک بهتر است، می‌توانند بدون دردسر سرمایه خود را چندین برابر کنند.

۴- سرمایه‌گذاری اقساط برای خرید خودپرداز با دریافت وام

اگر جز افرادی هستید که تمایل به سرمایه‌گذاری دارید، اما آورده نقدی شما کم است، نیاز به نگرانی نیست. چرا که بسیاری از شعبات بانکی، برای اعطای مجوز خرید خودپرداز به دارنده آن وام و تسهیلات ارائه می‌دهند. شما می‌توانید دستگاه خود را به‌صورت اقساطی خریداری نمایید و آورده نقدی خود را به‌عنوان سرمایه اولیه حساب در گردش atm در نظر بگیرید.

به‌این‌ترتیب می‌توانید از محل سود این دستگاه، اقساط وام بانکی خود را نیز بپردازید. علاوه‌برآن بسیاری از مؤسسات فروشنده و واگذارکننده atm نیز در طرح‌های فوق‌العاده خود نسبت به فروش اقساطی خودپرداز اقدام می‌کنند و با درصد سود و بهره پایین‌تری نسبت به وام‌های بانکی ‌می‌توانند در مجموع به نفع شما، تمام شود.

آیا خرید خودپرداز سودآور است؟

آیا خرید خودپرداز سودآور است؟

آیا خرید خودپرداز سودآور است؟

چرا می‌بایست در بین سرمایه‌گذاری‌های عظیم امروزی که به سمت دنیای دیجیتالی می‌رود، به فکر خرید خودپردازهای شخصی و سرمایه‌گذاری بر روی آن باشیم؟ در این مقاله به مهم‌ترین علل خرید دستگاه خودپرداز پرداختیم. نکته مهم آن است که هنگام خرید دستگاه به چه نکاتی توجه کنیم که سود دستگاه عابر بانک را برای خریدار تضمین کند؟ در درجه اول باید از محل نصب دستگاه و پر رفت‌وآمد بودن آن اطمینان حاصل کنید.

پس از آن از شرکتی که دستگاه را خریداری می‌کنید، ضمانت‌های لازم در خصوص دستگاه و همچنین شرایط ویژه پیشرو دریافت کنید تا بعدها متحمل هزینه و خسارت‌‌های مختلف نگردید. از همه مهم‌تر، سعی کنید در ابتدای کار سراغ شرکت‌های کاملاً شناخته شده در این زمینه بروید تا با انکار آشنایی لازم را پیدا کرده و برای خرید دستگاه‌های بعدی بتوانید با هر شرکتی به ثبت قرارداد بپردازید؛ بنابراین باتوجه‌به مطالب فوق، خرید دستگاه خودپرداز شخصی را به‌عنوان فاکتوری سودآور در سرمایه‌گذاری‌های خرد به شما توصیه می‌نمایم.

آیا خرید دستگاه خودپرداز به‌صرفه است؟

مسلماً با رعایت برخی نکات و موارد در سرمایه‌گذاری‌های خرد، می‌توان آن را به فرصتی سودآور و به‌صرفه تبدیل کرد. در خرید دستگاه‌های خودپرداز شخصی نیز رعایت نکات زیر می‌تواند تا حد زیادی شما را به خریدی سودآور و به‌صرفه ترغیب نماید:

  1. اطمینان از آنکه خودپرداز کدام بانک بهتر است.
  2. اطمینان از شرکت رابط و فروشنده دستگاه خودپرداز و تاحدامکان خرید از شرکت‌های شناخته شده
  3. انتخاب سوئیچ بانکی مناسب، باتوجه‌به نوع منطقه و محل قرارگیری دستگاه
  4. توجه به مکان و محل قرارگیری دستگاه عابربانک

آیا خرید دستگاه عابربانک خوب ارزش دارد؟

مسلماً خرید دستگاه عابربانک خوب و باکیفیت، از جمله موارد مهمی است که در تعیین میزان سود نهایی شما تأثیرگذار خواهد بود. به‌این‌ترتیب امکان بازگشت سریع‌تر به سرمایه اولیه شما را فراهم می‌کند. قبل از خرید دستگاه atm در مورد برند سازنده و به‌خصوص خدمات و پشتیبانی دستگاه، تحقیقات لازم را داشته باشید.

چرا که در صورت خرابی قطعه و یا تعویض آن، متحمل هزینه‌های بسیار زیادی می‌گردید و به‌این‌ترتیب سود چندانی عاید شما نخواهد شد. اگر قصد خرید دستگاه‌های کیفر و یا بازسازی شده را نیز دارید، سعی کنید انواع شناخته شده آن را خرید کنید تا هم از وجود قطعات آن در بازار مطمئن باشید و هم تیم فنی متخصص در جهت عیب‌یابی و رفع مشکل آن همیشه در دسترس باشد؛ لذا با رعایت نکات فوق در خصوص خرید یک دستگاه خودپرداز، می‌توانید از میزان سود خود اطمینان حاصل کنید و یا آن را ارتقا بخشید.

آیا خرید دستگاه خودپرداز به صرفه است؟

آیا خرید دستگاه خودپرداز به صرفه است؟

آیا خرید atm می‌تواند درآمدزا باشد؟

خرید دستگاه atm جز مواردی است که به علت سودآوری مناسبی که ضمن آن وجود دارد، نسبت به سایر روش‌های سرمایه‌گذاری وجه نقد؛ مانند سپرده‌گذاری در بانک و همچنین قراردادن در بورس که ریسک فراوانی دارد، ارزش بالاتری دارد. شما می‌توانید با خرید یک دستگاه atm به‌صورت ماهیانه، سود حاصل از تراکنش‌های نقدی و غیرنقدی خود را دریافت کنید. هر چه نکات مهم در زمینه خرید دستگاه و نصب آن در محلی پرتراکم و پررفت‌و‌آمد را بیشتر رعایت کنید، مسلماً درآمد ماهیانه شما بیشتر خواهد بود.

البته این درآمد به معنی سود خالص درآمد شما است و با توجه به سرمایه در گردشی که در بانک قرار داده‌اید و همچنین میزان تراکنش‌های انجام شده در طی یک ماه، نهایتاً درآمد و سود نهایی شما تعیین می‌گردد؛ بنابراین برای ایجاد درآمدزایی از دستگاه عابربانک، آنچه اهمیت دارد، مربوط به تحقیقات و مواردی است که قبل از خرید و نصب آن باید حتماً رعایت کنید تا بتوانید سرمایه اولیه خود را در عرض یکسان جبران کنید.

از کجا می‌توانم دستگاه خودپرداز بخرم؟

در سال‌های گذشته که خرید دستگاه‌های atm و خودپرداز خیلی باب شده بود، واگذاری دستگاه خودپرداز توسط شعب بانکی انجام می‌شد، اما چند سالی است که واگذاری دستگاه خودپرداز به شرکت‌های خصوصی واگذار شده است. افراد می‌توانند با تحقیقی جامع راجع به شرکت‌های مشهور و معتبر و دریافت قوانین آن‌ها به خرید دستگاه خودپرداز از این شرکت‌ها بپردازند. معمولاً پشتیبانی و خدمات پس از فروش این دستگاه‌ها نیز با همین شرکت‌ها خواهد بود. در زمان عقد قرارداد، پیمان‌نامه سه‌جانبه بین بانک، فرد خریدار و شرکت فروش دستگاه خودپرداز امضا می‌شود که در آن هر سه طرف معامله شرایط و ضمانت‌های خاص خود را خواهند داشت.

خلاصه مطلب سرمایه گذاری با خرید دستگاه خودپرداز

در این مقاله سعی شد در مورد علت سودآور بودن دستگاه خودپرداز اشاره گردد. افراد می‌توانند با رعایت و ارائه نکات مهمی حین خرید و نصب دستگاه از سودآوری صددرصدی آن اطمینان حاصل کنند. بهتر است قبل از اینکه دستگاه خودپرداز را به سوئیچ بانکی متصل کنید، بدانید که خودپرداز کدام بانک بهتر است و کدام بانک شرایط بهتری را برای ارائه سوئیچ بانکی به شما دارد و موارد دیگری که در این مقاله به آنها پرداخته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *