وبلاگ

بهترین مکان برای نصب خودپرداز

افرادی که به دنبال کسب درآمد از خودپردازها هستند، می بایست علاوه بر توجه به برند و مارک خودپرداز و همچنین شرایط اقساطی و نقدی خرید خودپرداز به بهترین مکان برای نصب خودپرداز نیز توجه کنند، زیرا انتخاب مکان مناسب برای خودپرداز می‌تواند در میزان سود و درآمد حاصل از این دستگاه برای فرد متقاضی کاملاً تاثیرگذار باشد. به طور کلی از بهترین مکان برای خودپردازها محلی می باشد که پر رفت و آمد باشد و از شعبات بانک ها دور باشد.

به این ترتیب افراد و کاربران مجبور هستند برای استفاده از خدمات بانکی به نزدیکترین خودپرداز مراجعه کنند. از طرف دیگر می بایست امنیت خود پرداز و همچنین دسترسی سایر افراد به آنها را نیز در نظر بگیرید. در این مقاله سعی شده است در مورد نکات کلیدی مکان نصب خودپرداز و موارد مختلفی که می بایست برای نصب آن مورد توجه قرار دهید، اطلاعاتی را ارائه دهیم.

برای مشاهده قیمت خودپرداز کلیک کنید : قیمت دستگاه خودپرداز

نکاتی که باید در هنگام نصب خودپرداز به آن توجه کنید

امنیت مکان نصب عابربانک

امنیت مکان نصب عابربانک

  • امنیت مکان برای نصب خودپرداز

مهمترین موارد هنگام نصب خودپرداز در نظر گرفتن امنیت و می باشد. امنیت خودپرداز به این معناست که علاوه بر اینکه از خودپردازهایی استفاده کنید که امکان هک کردن ان در حداقل باشد، افراد نیز نتواند به راحتی موجب شکستن و خراب کردن دستگاه به قصد دزدیدن پول های نقد آن داشته باشند. از طرف دیگر در مکانی نصب شده باشد که کاملا پر رفت و آمد باشد و کاربران نیز هنگام استفاده از آن امنیت بالایی داشته باشند که هنگام برداشت وجه نقد نتوانند از آنها سوء استفاده یا دزدی کنند.

لذا بهتر است خودپرداز های شخصی و عمومی را در مکان هایی نصب کرد که دارای نگهبان باشند و حضور نگهبان می تواند تا حد زیادی امنیت آنها را تامین کند. به عنوان مثال قرار دادن خودپردازها در فروشگاه ها در ترمینال ها، در پایانه ها همگی می تواند به علت حضور نگهبان امنیت بیشتری را برای دستگاهها فراهم کند.

  • فضای مورد نیاز برای نصب دستگاه خودپرداز

از جمله فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین مکان برای نصب خودپرداز مربوط به فضای مورد نیاز می باشد که برای نصب یک خودپرداز مورد نیاز میباشد. خودپرداز نیاز به کابل برق، شبکه و نیاز به دارا بودن فضای کافی برای قرار دادن سیم کشی در پشت دستگاه می باشد. لذا می بایست دستگاه را در مکانی قرار دهید که کاملاً به اتصالات برق دسترسی داشته باشد و از طرف دیگر اینترنت در آن منطقه کاملاً پرسرعت باشد.

همچنین از آنجا که برای قرار دادن وجه نقد به دستگاه خودپرداز می بایست درب پشت یا در به کناری آن باز شده و وجه نقد داخل آن قرار داده شود، پیش از آنکه دستگاه مورد نظر را خریداری کنه یا اقدام به نصب دستگاه درون دیوار یا به صورت ایستاده کنید حتماً مکان مورد نظر را از لحاظ ایجاد فضای باز برای قرار دادن وجه نقد در نظر بگیرید. از طرف دیگر ارتفاع دستگاه را به گونه‌ای تنظیم کنید که افرادی که روی ویلچر هستند و نمی توانند به صورت ایستاده از دستگاه استفاده کنند، نیز بتوانند از خدمات دستگاه خودپرداز بهره ببرند.

همچنین اگر دستگاه خودپرداز را در محل عابر پیاده نصب می کنید، به گونه‌ای باشد که هنگام قرار گرفتن افراد در جلوی دستگاه و انجام دادن کارهای مربوط به بانکی موجب سد معبر برای رفت و آمد سایر عابرین ایجاد نگردد و آنها بتوانند به راحتی در مسیر خود تردد نمایند.

  • دسترسی سریع به شبکه اینترنت برای اتصال دستگاه خودپرداز

از دیگر مواردی که هنگام نصب خودپرداز و تعیین مکان مناسب برای آن می‌بایست در نظر داشته باشید، دسترسی سریع به شبکه اینترنت برای اتصال خودپرداز می باشد. در واقع دستگاه های خودپرداز علاوه بر اتصال به برق و کابل برق به شبکه نیازمند هستند تا بتوانند با شعبه یا بانک مرکزی ارتباط برقرار کنند و در واقع عملیات انجام خدمات بانکی را از طریق شبکه اینترنت انجام می دهند. لذا مکانی را انتخاب کنید که دسترسی به شبکه اینترنت پرسرعت داشته باشد و در واقع در نقطه کوری قرار نداشته باشد. در غیر اینصورت قابلیت ایتفاده از خدمات بانکی و شبکه شتاب را نخواهد داشت.

شلوغ ترین مکان ها برای نصب خودپرداز در سطح شهر

مکان های مناسب برای نصب خودپرداز

مکان های مناسب برای نصب خودپرداز

  • خودپرداز برای فروشگاه

یکی از بهترین مکان ها برای نصب خودپرداز در فروشگاههای زنجیره ای، فروشگاه های بزرگ و یا سوپرمارکت ها می باشد. در واقع در این مناطق به علت رفت و آمد زیاد افراد و تقاضا برای دریافت وجه نقد یا سایر خدمات بانکی می تواند تراکنش های زیادی را در طی روز شامل گردد. در نتیجه سود دریافتی از این دستگاه برای صاحب دستگاه خودپرداز به مراتب بیشتر خواهد شد.

از طرف دیگر در فروشگاه ها به علت اینکه به صورت دائم حضور یک نگهبان الزامی می‌باشد، بنابراین امنیت دستگاه تا حد زیادی تامین شده است و هنگام استفاده کاربر علاوه بر سرقت رمز و خدمات بانکی وی امکان احتمال سرقت وجه نقد و آسیب‌رسانی به دستگاه نیز به حداقل خواهد رسید. بنابراین تا آنجا که می توانید به قرار دادن دستگاه های خودپرداز در فروشگاه ها اهتمام ورزید.

بنابراین صاحبان این مشاغل میتواند از این فرصت استفاده کنند و از مزایای نصب خودپرداز در محل کسب و کار خود بهره ببرند. اگر مغازه در محل رفت و آمد یا در خیابان اصلی که رفت و آمد کاربران زیادی را شامل میشود، وجود دارد علاوه بر دستیابی به سود حاصل از تراکنش های بانکی، خدمات دسترسی به بانک را نیز برای افراد محل خود را تسهیل می کنند‌.

  • دستگاه خودپرداز برای مطب

مطب ها یا ساختمان های پزشکان می تواند مکان مناسبی برای قرار گیری خودپردازها و در واقع به عنوان بهترین مکان برای نصب خودپرداز ها محسوب گردد. چرا که معمولاً مطب ها یا ساختمان پزشکان محلی پر رفت و آمد محسوب می گردد و بیماران و مراجعین محترم برای دریافت خدمات پزشکی خود می بایست بدان جا مراجعه کنند.

در نتیجه این خدمات ها نیاز به پول نقد یا انجام خدمات بانکی دارند و از طرف دیگر به علت در صف انتظار قرار گرفتن بیماران برای ویزیت پزشک معمولاً وقت زیادی را دارند و می توانند کارهای بانکی خود را با مراجعه به این دستگاه‌های خودپرداز انجام دهند. بنابراین با توجه به جمیع این موارد می‌توان گفت که این مکان ها می توانند محل مناسبی برای نصب دستگاه خودپرداز باشند.

البته به شرط آنکه امنیت آن را کاملاً چک کنید و فضای لازم و کافی را برای قرار گرفتن دستگاه خودپرداز پرداخت داشته باشد، بدون آنکه مانع رفت و آمد آسان مردم شود. از طرف دیگر به راحتی بتوانید وجه نقد را داخل دستگاه قرار دهید و تا حد امکان سعی کنید از دوربین های مداربسته برای چک کردن و کنترل دستگاه خودپرداز در محل ساختمان پزشکان یا مطب خود بهره ببرید.

  • دستگاه خودپرداز برای نمایشگاه

نمایشگاه های مختلفی از جمله نمایشگاه‌های فصلی، نمایشگاه های دوره ای و نمایشگاههای دائمی در سراسر کشور و حتی جهان وجود دارد و افراد می‌توانند برای دسترسی سهل تر متقاضیان و کاربران به دستگاه خودپرداز و خدمات بانکی به قرار دادن و نصب این دستگاه ها در نمایشگاه ها اقدام کنند.

معمولاً در نمایشگاه‌ها از دستگاه‌های خودپرداز سالنی و ایستاده مورد استفاده قرار می گیرد، مگر آنکه نمایشگاه‌ها به صورت دائمی برقرار باشند. به این ترتیب می‌توان از دستگاه‌های خودپرداز دیواری و ثابت نیز بهره مورد استفاده قرار دهند.

معمولا در این‌گونه نمایشگاه‌ها به علت این که معمولاً دارای غرفه های زیادی است و این غرفه ها به اعمال انجام خدمات و فروش کالاها و خدمات خود می‌پردازند، لذا نیاز دسترسی به وجه نقد در این نمایشگاه‌ها به وفور دیده می‌شود.

هز طرف دیگر باید دستگاه را در مکانی قرار دهند که فضای لازم را برای جابجایی و قرار دادن وجه نقد داشته باشند، زیرا به علت حجم گسترده عبور و مرور مردم در این نمایشگاه ها نیاز به شارژ قسمت cash دستگاه بسیار وجود دارد و دائماً می‌بایست در حال شارژ کردن آن باشند.

همچنین در این مکان ها به علت استفاده بیش از حد مردم، می بایست امکان تعمیر و پشتیبانی از این دستگاه وجود داشته باشد و سعی کنید از دستگاههای برند و با کیفیت در این زمینه استفاده نمایید. به این ترتیب احتمال خرابی و از دسترس خارج شدن خود پردازها کمتر پیش خواهد آمد.

  • دستگاه خودپرداز برای رستوران

رستوران ها از جمله مکان هایی هستند که به علت استفاده از دستگاه های پوز نیاز ضروری به استفاده از دستگاه های خودپرداز در داخل خود رستوران را ندارند. خوب است بدانید که استفاده از دستگاه های خودپرداز و نصب آن در محل رستوران ها حائز اهمیت است.

چرا که معمولاً رستوران ها در مکانی پر رفت و آمد پرتردد قرار دارد و از این جهت قرار دادن دستگاه های atm در محل این رستوران ها می تواند علاوه بر پررونق تر شدن رستوران به علت استفاده از سود بیشتری را نیز از تراکنش های ناشی از بحران از محل رستوران با استفاده از دستگاه خودپرداز بدست بیاورد.

بنابراین می توان در اینجا گفت که صاحب رستوران می‌تواند با استفاده از دستگاه خودپرداز با یک تیر دو نشان بزند. علاوه بر آن که از سود دستگاه استفاده می‌کند، مشتریان خود را دو برابر و حتی چند برابر خواهد کرد.

معمولاً در محل پر رفت و آمدی همچون رستوران ها امنیت دستگاه تقریباً تامین شده است، اما می‌توانند برای امنیت بیشتر از دوربین های مداربسته در مکان خودپرداز استفاده کنند. رستوران ها  سعی کنند از دستگاه‌های خودپرداز دیواری استفاده کنند تا علاوه بر شکیل شدن محیط رستوران، امنیت آن بیشتر گردد.

  • دستگاه خودپرداز برای کلینیک ها و درمانگاه ها

 همانطور که می دانید کلینیک ها و درمانگاه ها از جمله مکان‌های بسیار پر رفت و آمد و شلوغی میباشد که حتماً نیاز به استفاده از دستگاه خودپرداز در این مناطق دارد. اگر کلینیک و درمانگاه مورد نظر شما در نزدیکی شعبه بانک قرار ندارد، می توانید به استفاده از این دستگاه ها بپردازید.

حتی اگر شعبه بانک در نزدیکی درمانگاه ها قرار داشته باشد، به دلیل آن که معمولاً مراجعه به درمانگاه ها کلینیک ها بیماران هستند و توانایی طی کردن مسافت زیادی را تا شعبه بانک ندارند، استفاده از این دستگاه خودپرداز بازهم سودآور خواهد بود. لذا صاحب دستگاه شاهد تراکنش های زیادی در این منطقه خواهید بود. از طرف دیگر بهتر است از دستگاه های دیواری در هر ورودی درمانگاه و کلینیک خودپرداز استفاده کنید.

علاوه بر آن می توانید از دستگاه های سالنی و نیز در داخل سالن ها و ورودی‌های کلینیک و درمانگاه های خود استفاده کنید تا بیماران هنگام انتظار برای نوبت خود بتوانند خدمات بانکی خود را نیز انجام دهند و از وقت خود نهایت استفاده را ببرند.

در واقع می‌تواند این مورد نوعی مشتری‌مداری نیز محسوب گردد و در جذب مشتریان تاثیرگذار خواهد بود. به علت عبور و مرور زیاد مردم دستگاه‌ها را در منطقه قرار دهید که کاملاً در معرض دید شما باشد یا حتی از دوربین های مداربسته برای امنیت آن استفاده کنید. مکان قرارگیری دستگاه‌ها به گونه‌ای باشد که به علت تردد زیاد مردم و استفاده بیش از حد امکان شارژ چند باره دستگاه برای کاربران در طول روز برقرار باشد.

  • دستگاه خودپرداز برای داروخانه

داروخانه ها را می توان از جمله بهترین مکان برای نصب خودپرداز دانست. به ویژه داروخانه هایی که در محل درمانگاههای و کلینیک های شلوغ و پر رفت و آمد واقع شده اند، زیرا معمولاً افرادی که به درمانگاه ها و کلینیک ها مراجعه می کنند برای تامین دارو و مواردی که توسط پزشکان تجویز شده است به نزدیکترین داروخانه مراجعه می کنند.

بنابراین نیاز به تراکنش های بانکی دوبرابر می گردد و از طرف دیگر استفاده از دستگاه های خودپرداز در محله داروخانه ها می توانند به موجودیت آن داروخانه نیز اعتبار ببخشد. همچنین امنیت در محله داروخانه ها تقریبا تامین شده می باشد.

از لحاظ ظاهری معمولا از دستگاه های سالنی و ایستاده خودپرداز در محل داروخانه ها استفاده می شود تا افراد به راحتی بتوانند در محله داروخانه از این دستگاه ها استفاده کنند یا حتی می توانید از دستگاههای دیواری در بیرون از درمانگاه ها برای قرار گیری و نصب دستگاه خودپرداز استفاده کنند. به این ترتیب علاوه بر استفاده کاربران داروخانه عابرین و کسانی که به طور روزمره از محل داروخانه رفت و آمد می‌کنند، بتوانند از آن استفاده کنند، سود زیادی نصیب کارفرما گردد.

  • دستگاه خودپرداز برای بنگاه

بنگاه ها نیز می توانند با قرار دادن دستگاه خودپرداز دیواری که به شبکه شتاب متصل باشد، علاوه بر دریافت سود بانکی و مشتریان خود را نیز به مشتریان و متقاضیان از محل بنگاه خیلی دور نشوند و به دنبال شعبه های بانک نباشند.

به این ترتیب می توانند در محل بنگاه با دریافت وجه نقد کار قراردادهای خود را به راحتی انجام دهند و کارمزد بنگاه را به سرعت پرداخت کنند. صاحبان این مشاغل سعی کنند از دوربین های مداربسته استفاده کنند و علاوه بر آن اگر امکان استخدام نگهبان برای خود را ندارند، دستگاه را در مکانی قرار دهند که کاملاً در معرض دید آنها باشد.

از طرف دیگر از دستگاه های با کیفیت خریداری کنند که امکان شکستن و خارج سازی وجه نقد از داخل آن وجود وجود نداشته باشد. امنیت نرم افزاری آن را به قدری پرقدرت تنظیم کنند که هکر های مختلف نتوانند حسابهای افراد مختلف را مورد هک و سوء استفاده قرار دهند.

  • دستگاه خودپرداز برای  سوپر مارکت

این روزها اغلب سوپرمارکت ها و فروشگاه های خرده‌فروش مجهز به دستگاه های پوز برای دریافت هزینه خدمات ارائه شده به مشتریان خود هستند. به علت آنکه سوپرمارکت ها در محله های مختلف از جمله مرحله موارد پر رفت و آمد مردم هستند و مردم برای تامین مایحتاج روزانه و دم دستی خود معمولا به سوپرمارکت ها مراجعه می کنند، لذا قرار دادن دستگاه های خودپرداز در این مکان ها می تواند سود زیادی را صاحب صاحب این سوپرمارکتها اهدا کند.

مردم هنگام مراجعه به سوپرمارکت ها و خرید روزانه خود علاوه بر دریافت وجه نقد می توانند سایر تراکنش های بانکی خود را انجام دهند. از طرف دیگر از آنجا که معمولاً سوپرمارکت ها در محل پررفت و آمد از هر محل قرار دارد، امنیت دستگاه تقریباً تامین شده است و نیاز به استفاده از دستگاه های پیشرفته خودپرداز نمیباشد.

صاحبان سومر مارکت ها می‌توانند با پرداخت مبلغ متوسطی خرید دستگاه خودپرداز بپردازند و علاوه بر آن از هم اکنون اغلب شرکت‌ها و بانک‌ها اقدام به ارائه اقساط این دستگاهها کرده اند صاحبان این مشاغل می توانند بدون نگرانی به خرید اقساط خودپرداز بپردازند.

  • دستگاه خودپرداز برای باشگاه

باشگاه های ورزشی نیز می‌تواند از جمله بهترین مکان برای نصب دستگاه خودپرداز باشد. از این جهت که معمولاً افرادی که به باشگاه های ورزشی مراجعه می‌کنند، بعد از یک روز شلوغ و پر رفت و آمد در طول روز برای بازگشت قوای بدنی خود باشگاه‌ها مراجعه می‌کند و پس از آن معمولاً به سرعت به منزل خود مراجعه می کنند. بنابراین معمولا کمتر وقت می کنند که کارهای بانکی و خدمات بانکی خود را در بیرون از منزل انجام دهند.

قرار دادن دستگاه های خودپرداز سالنی در گوشه و کنار این باشگاه ها می تواند علاوه بر دریافت سود حاصل از تراکنش ها برای صاحب باشگاه، مشغله این مراجعین به باشگاه ها را نیز کمتر کند و بتواند از تایم استراحت بین ورزش خود نیز از دستگاه ها برای انجام تراکنش های بانکی خود استفاده کنند‌. در واقع نوعی مشتری مداری برای صاحب باشگاه نیز محسوب می گردد و می تواند در مراجعه بیشتر ورزشکاران به این مکان ها کمک کند.

از طرف دیگر اگر از دستگاه های سالنی در باشگاه استفاده شود، تامین امنیت آن کاملاً راحت می‌باشد، زیرا کاملاً در معرض دیده صاحب باشگاه قرار دارد. همچنین افرادی که به آنجا مراجعه می کنند معمولاً افرادی معتمد می باشند. اگر دستگاه‌های دیواری خارج از سالن استفاده می شود، می توانید برای تامین امنیت آن از در از دوربین های مداربسته استفاده کنید.

  • دستگاه خودپرداز برای دفتر کار

شاید گمان کنید که در دفاتر کار دولتی یا خصوصی نیاز خاصی به دستگاه‌های خودپرداز نخواهند داشت‌ معمولاً در دفاتر کار اداری نیاز به استفاده از تراکنش های بانکی یا وجه معمولاً وجود نخواهد داشت و تا میزان زیادی این تفکر صحیح است. خوب است بدانید که قرار دادن دستگاه خودپرداز در دفاتر اداری و حتی در داخل دفاتر اداری به صورت دستگاه‌های خودپرداز سالنی و ایستاده می‌تواند در افزایش امنیت و همچنین پرستیژ کاری دفتر تاثیرگذار باشد.

قرار دادن دستگاه خودپرداز در دفاتر کاری عموما به منظور استفاده از خدمات بانکی یا تراکنش های بانکی نمی باشد و در برخی دفاتر اداری که نیاز به تامین و جلب امنیت افراد و جلب اعتماد مشتریان خود دارد، می توانند با استفاده از این دستگاه های خودپرداز به آن تحقق بخشند. جرادکه اینکه معمولاً واگذاری دستگاه های خودپرداز به مشاغل و صاحبان مشاغل خوشنام صورت می گیرد و از این طریق کاربران می‌توانند با مراجعه به شما از خوشنام بودن دفتر اطمینان حاصل کنند.

از طرف دیگر معمولاً مراجعینی که به دفاتر اداری مراجعه می‌کنند، هنگام انتظار برای انجام روند کاری و اداری خود می‌توانند با مراجعه به دستگاه های خودپرداز و انجام تراکنش های عقب افتاده یا خود بخشی از کارهای روزمره خود را نیز حل و فصل کند.

  • دستگاه خودپرداز برای آموزشگاه

آموزشگاه ها از جمله مراکزی هستند که می‌توانند از جمله بهترین مکان برای نصب دستگاه خودپرداز محسوب گردند، زیرا معمولاً افرادی که به آموزشگاه مراجعه می‌کنند برای پرداخت وجه کلاس‌های آموزشی خود را به جای استفاده و حمل و نقل وجوه نقدی می‌توانند با مراجعه به این دستگاه های خودپرداز به میزانی که برای کلاس های مربوط به نیاز به وجه نقد دارتد، استفاده کنند.

از طرف دیگر با قرار دادن دستگاه های خودپرداز در ورودی آموزشگاه ها می تواند موجب رفت و آمد بیشتر مردم و آشنایی با محل قرارگیری اموزشگاه در آن منطقه باشد و خود می تواند به عنوان عاملی در کشش و جذب مشتریان جدید برای آموزشگاه محسوب گردد.

در واقع می‌تواند به اصطلاح نوعی بازی دوسر برد محسوب گردد و آموزشگاه ها علاوه بر اینکه از سود حاصل از تراکنش و خدمات دستگاه خودپرداز در محل آموزشگاه بهره می گیرند، می‌تواند مشتریان خود را دو برابر کنند. در این محل ها بهتر است از انواع دیواری خودپرداز تهیه شود تا علاوه بر شکیل بودن، محل رفت و آمد سایر عابرین را مختل نکند.

  • دستگاه خودپرداز برای طلافروشی

معمولا در اطراف پاساژهای طلا فروشی یا مغازه های طلافروشی به خصوص در مکان هایی که بورس طلا فروشی می باشد، حضور دستگاه‌های خودپرداز را به وفور مشاهده کرده‌اید. قرار دادن دستگاه های خودپرداز در این مکان ها علاوه بر اینکه از تراکنش های زیادی توسط و رفت و آمد افراد مختلف به آنجا برخوردار می باشد، به علت نیاز زیاد افراد و صاحبان مشاغل به پول نقد و تراکنش های بین بانکی نیاز به استفاده از این دستگاه ها از شعب مختلف بانک های مختلف نیز احساس می‌شود.

از طرف دیگر به علت اینکه معمولا طلافروشی از جمله صنف های بسیار حساسی می باشد که می بایست امنیت آن به طور کامل بر قرار باشد، لذا به خصوص در پاساژ های طلافروشی حضور یک یا دو نگهبان همواره وجود دارد.

حضور این نگهبانان حتی در هنگام بسته بودن درب پاساژها همچنان ادامه خواهد داشت بنابراین تامین امنیت این دستگاه های خودپرداز خود بخود انجام می‌پذیرد. از طرف دیگر به علت قرار داشتن دوربین های مداربسته در تمامی مغازه های طلافروشی نوعی دسترسی به دستگاه های خودپرداز از طریق دوربین ها نیز امکان پذیر خواهد بود.

بنابراین می‌توان اینگونه تشریح کرد که امنیت دستگاه های خودپرداز در کنار طلافروشی ها کاملا تضمین شده است. از طرف دیگر برخی از طلافروش ها اقدام به انجام کارهای صرافی، خرید و فروش ارز نیز می نماید و بنابراین نیاز به تراکنش های زیاد بین بانکی و همچنین استفاده از وجه نقد به وفور دیده می‌شود که می‌توان با نصب دستگاه خودپرداز این نیازها را برای اطراف طلافروشی برطرف کرد.

بنابراین طلافروشی ها را می توان جز بهترین مکان برای نصب دستگاه خودپرداز محسوب کرد که معمولا به علت حجم بالای تراکنش های بانکی در اینگونه طلافروشی ها صرافی ها یا پاساژ های طلافروشی استفاده از دستگاه های خودپرداز نسبت به دستگاه های pos ارجح تر میباشد.

خلاصه مطلب شلوغ ترین و بهترین مکان های نصب خودپرداز

شاید هنگام حضور در معابر، خیابانها، پاساژ ها، فروشگاه ها و سایر مکان های پر رفت و آمد وجود دستگاه‌های خودپرداز را به وفور مشاهده کرده باشید. ممکن است برای شما این سوال پیش آمده باشد که چه شرایطی برای قرار دادن دستگاه خودپرداز در این مکان ها مورد نیاز است و آیا هر شخصی می تواند از این دستگاه ها استفاده کنند یا باید شرایط خاصی را داشته باشد. همچنین بهترین مکان برای نصب خودپرداز چه مکان هایی می باشد را میتوانید در این مقاله مطالعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *