وبلاگ

دستگاه کش لس جیبی چیست؟ مهمترین مزایای آن را اینجا بخوانید.

دستگاه کش لس جیبی

کش لس جیبی یکی از انواع مختلف دستگاه های کش لس می‌باشد. همانطور که از نام  آن پیداست، این دستگاه ساختار و ابعاد کوچک‌تری نسبت به سایر دستگاه‌های کشلس دارد که همین امر کار را برای کاربران بسیار راحت‌تر کرده است. دستگاه کشلس جیبی به علت داشتن باتری قوی‌تر مصرف انرژی بسیار پایینی دارد و تنها با یک بار شارژ کردن میتوان چند روز از آن استفاده کرد.

از ویژگی‌های دیگر دستگاه کشلس جیبی می توان به توانایی اتصال به اینترنت از طریق وای فای و سیم کارت و چاپ رسید با مصرف کاغذ به ابعاد با صرفه اشاره کرد. این دستگاه به دلیل این که فضای پایینی را اشغال می کند، در مکان‌هایی که دارای محدودیت ابعاد هستند بهترین گزینه است و از طرف دیگر به علت قابل حمل بودن توسط صاحب دستگاه ایمنی بالاتری را دارا می‌باشد.

کاربردهای دستگاه کش لس جیبی

به جرئت می‌توان گفت دستگاه کش لس جیبی از پر طرفدارترین انواع این دستگاه ها می‌باشد، از خدمات قابل ارائه این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارت به کارت

شما می توانید بدون طی کردن مسافت طولانی و اتلاف وقت براحتی عملیات کارت به کارت را انجام داده و با ارائه این خدمات در محل کار خود یا در فروشگاه رضایت مشتری را جلب کرده و به این صورت باعث رشد و ارتقا کسب و کار خود شوید.

  • پرداخت قبوض و دریافت شارژ انواع سیمکارت

دستگاه کش لس جیبی به شما این امکان را می‌دهد در سریع‌ترین زمان ممکن قبض‌های مختلف از جمله گاز، برق و آب را به راحتی پرداخت کرده و بتوانید برای سیم کارت گوشی همراه خود، به آسانی شارژ خریداری بفرمایید.

  • اطلاع از 10 گردش آخر حساب خود و دریافت موجودی

از دیگر خدمات دستگاه کارت به کارت کوچک میتوان به اطلاع از گردش حساب خود و بررسی دقیق زمان واریز و برداشت واطلاع از مشخصات گیرنده و فرستنده می‌باشد.

  • خرید بلیط مترو ، اتوبوس و سینما

تصور کنید با یک دستگاه کوچک بتوانید بلیط مترو و سینما را بدون مراجعه به باجه دریافت بلیط و ساعت ها در صف طولانی آن ماندن دریافت نمایید و کارت شهری خود را شارژ نمایید.

  • تغییر رمز اول و دوم کارت بانکی

شما کاربر محترم می‌توانید بدون نیاز به مراجعه با بانک یا خودپرداز فقط با داشتن کارت بانکی به همرا خود به راحتی رمز های مربوط به کارت خود را تغییر داده و مجدد از کارت خود استفاده نمایید.

  • پرداخت تسهیلات

پرداخت تسهیلات نیز از دیگر امکاناتی است که یک دستگاه کش لس به کاربران خود ارائه می‌دهد.

  • استفاده از برنامه های حسابداری و اندرویدی

برخی دستگاه‌های کش لس جیبی قابلیت‌های بی‌نظیری همچون برنامه‌های حسابداری ارسال پیامک و مکالمه نیزدارد.

  • قابلیت اتصال به موبایل

دستگاه کشلس جیبی برای انتقال مبالغ بالا هیچ محدودیتی همچون تلفن موبایل ندارد و همچنین قابلیت اتصال به تلفن موبایل را دارد می‌توان با استفاده از آن تمام تراکنش‌ها را مدیریت کرد. این دستگاه در مکان‌هایی که دارای محدودیت ابعاد هستند بهترین گزینه است و از طرف دیگر به علت قابل حمل بودن توسط صاحب دستگاه ایمنی بالایی را دارا می‌باشد.

کش لس جیبی

خرید دستگاه کش لس جیبی از وب سایت معتبر و شرکت دارای مجوزهای لازم بسیار دارای اهمیت می‌باشد

انواع کش لس جیبی

دستگاه کش لس جیبی سیار که امروزه در بین کاربران جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است با توجه به قطعات و ویژگی‌های آن دارای انواع مختلفی می‌باشد. کیفیت صفحه نمایش، سیستم عامل اندروید، نوع چاپگر، تعداد سیم کارت قابل استفاده، مقدار حافظه دستگاه، پردازنده درونی دستگاه، قابلیت ارسال پیامک و یا مکالمه، دوربین یا کیفیت حسگر اثر انگشت، جنس بدنه و موارد گوناگون دیگر می‌تواند در قیمت گذاری و نوع آن تاثیرگذار باشد.
این ویژگی‌های بی‌نظیر باعث شده که دستگاه کش لس جیبی از طرفدارترین نوع این دستگاه‌ها به حساب آید. با توجه به همین موضوع اصناف مختلف از جمله فروشگاه‌ها، صرافی‌ها، طلا فروشان، دفاتر وکالت، مطب پزشک، و البته تمامی مشاغلی که به صورت سیار در حال فعالیت هستند، می‌توانند با انتخاب این دستگاه در ارتقاء کسب و کار خود پیشرو باشند.

خرید کش لس جیبی

دستگاه کش لس جیبی به کاربران خود اجازه می‌دهد تا از طریق کارت بانکی بتوانند عملیات‌های ذکر شده در پاراگراف قبلی را انجام داده و در سریع‌‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع نیاز روزمره خود اقدام نمایند.

خرید دستگاه کش لس جیبی از وب سایت معتبر و شرکت دارای مجوزهای لازم بسیار دارای اهمیت می‌باشد، چرا که برخی از دستگاه‌های موجود در بازار دست دوم یا استوک بوده و از کیفیت مناسب برخوردار نیست. در این میان افراد سودجو این دستگاه‌ها را با قیمت پایین‌تر عرضه می‌کنند و به دلیل این تفاوت قیمت کاربران بدون در نظر گرفتن احتمال خراب بودن دستگاه اقدام به خرید آن کرده و دچار ضرر و زیان مالی و معنوی می‌گردند.

فروشگاه ای‌تی‌ام پوز تهران  با سابقه چندین ساله در این زمینه و مشاوره و پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت کاملاً رایگان و با ارائه با کیفیت‌ترین دستگاه‌های کش لس به مشتریان خود با قیمت مناسب، انتخابی هوشمندانه برای تمامی افراد و کسب و کارهایی است که تصمیم به خرید دستگاه کش لس جیبی و افزایش درآمد خود دارند، می باشد.

برای مشاهده انواع دستگاه‌ های کش لس و اطلاع از آخرین قیمت ها و مشاوره کاملا رایگان اینجا کلیک نمایید

خودپرداز غیر نقدی

دستگاه کش لس جیبی به علت اندازه کوچک و اشغال فضای کم برای مشاغلی که جابجایی زیاد دارند  فضای کافی را در اختیار ندارند ، بسیار مناسب است

قیمت دستگاه کش لس جیبی

صاحبین کسب و کارها می‌دانند که امروزه با توجه به افزایش دغدغه‌های بشر در طول زندگی روزمره و همچنین پیچیدگی مراحل رشد یک کسب و کار نوپا، زمان از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار در این رقابت سخت می‌باشد. امور بانکی عضو جدایی‌ ناپذیر مشاغل و کسب و کارهای آنلاین و آفلاین بوده و بسیاری از کشورها همواره تلاش می‌کنند تا بتوانند قدم مثبت برای تسریع در انجام امور بانکی و مالی بردارند.

اگر شما به عنوان مشتری به یک فروشگاه دارای دستگاه کش لس بروید و نیاز به خدماتی همچون تغییر رمز کارت خود داشته باشید و بتوانید در همان فروشگاه این کار را انجام دهید مطمئناً رضایت بیشتری نسبت به زمانی دارید که بخواهید مسافت طولانی را برای یک عملیات ساده بانکی طی کرده و زمان خود را از دست بدهید. این نکته برای صاحبین کسب و کارها جایگاه ویژه‌ای داشته و هزینه‌ای که بابت خرید دستگاه کش لس می‌پردازند یک نوع سرمایه‌گذاری بلند مدت و مطمئن می‌باشد. همانطور که در مقالات قبلی کردیم، دستگاه کش لس دارای سه نوع شامل:

  1. ایستاده یا دیواری
  2. رومیزی و
  3.  جیبی

می‌باشد که قیمت / دستگاه کش لس جیبی / آن نسبت به دیگر انواع این دستگاه‌ها پایین‌تر بوده در عین حال اکثر خدمات آنها را نیز ارائه می‌دهد. ما در شرکت – ای‌تی‌ام پوز تهران – همواره تلاش بر ارائه بهترین خدمات مربوطه و راه‌اندازی سریع همراه با آموزش کامل در همه مراحل انتخاب، سفارش، نصب و راه اندازی آن برای کاربر خود داریم.

مزایای دستگاه کش لس جیبی

در این بخش از موضوع امروز سعی می‌کنیم کاربردهای دستگاه کش لس جیبی را به صورت اختصار بیان کرده و به تمام آنچه که شما به عنوان یک کاربر یا صاحبین کسب و کار نیاز دارید تا در مورد این دستگاه بی‌نظیر کوچک بدانید، اشاره نماییم.

  • ابعاد و اندازه کوچک و کم حجم

دستگاه کش لس جیبی به علت اندازه کوچک و اشغال فضای کم برای مشاغلی که جابجایی زیاد دارند  فضای کافی را در اختیار ندارند، بسیار مناسب است و استفاده از آن توصیه می‌گردد.

  • انتقال وجه نامحدود و بدون سقف

یکی از مهمترین مزیت‌های دستگاه کش لس جیبی انتقال وجه نامحدود آن است، اگر شما از یک اپلیکیشن برای انتقال وجه استفاده کنید نه تنها در انتقال محدودیت دارید، بلکه درانجام تراکنش‌های یکسان نیز دچار مشکل خواهید شد.

  • قابلیت تعریف ۵ حساب مختلف در دستگاه کش لس

از رایج‌ترین مشکلات در بین صاحبان کسب و کار پرداخت مالیات است. حساب های مالیاتی با توجه به مبلغ‌هایی که به آنها واریز می‌شود مورد بررسی قرار می‌گیرند و اگر فردی بخواهد از طریق دستگاه مبلغی خارج از حوزه کاری انتقال دهد این مبلغ نیز شامل مالیات شده و موجب ضرر فرد میشود که با این قابلیت دستگاه کارت به کارت ، فرد دچار این مشکلات نمیشود و می تواند براحتی نسب به نقل و انتقالات بانکی خود اقدام نماید.

  • امکان استفاده از کش لس به عنوان بارکد خوان

امروزه وجود کالاهای بدون اصالت و فیک در بازار به دلیل قاچاق بسیار زیاد شده است. برای اطمینان از اصالت کالا میتوان از قابلیت بارکد خوانی دستگاه کش لس جیبی استفاده کرد.

  • قابلیت انتقال وجه با کارت های بانکی مختلف

جهت استفاده از این دستگاه برای انجام عملیات کارت به کارت هیچ محدودیتی در استفاده از کارت های بانکی مختلف وجود ندارد.

قابل انتقال به غیر

برای صاحبان مشاغلی که نگران مالیات های سنگین هستند می توانند دستگاه را به نام افراد دیگر ثبت کنند و از آن استفاده کنند زیرا برای دریافت این دستگاه نیاز به مجوز خاصی نیست

  • امنیت بالا

یکی از مزایایی که دستگاه کش لس  را نسبت به دیگر موارد مشابه خود مانند کارت خوان ها متمایز می‌کند امنیت بالایی است که از آن برخوردار است. برای مثال احتمال هک اطلاعات کارت بانکی با استفاده از این دستگاه وجود ندارد البته متذکر می‌شویم رعایت اصول ایمنی مانند حفاظت از کارت بانکی و استفاده از رمز مطمئن برای مراقبت از سرمایه، امری مهم می‌باشد.

  • قابلیت صدور فاکتور از طریق اتصال به گوشی اندروید و چاپ آن

با پیشرفت شبکه‌های اجتماعی و خدمات آنلاین دیگر نیاز به چاپ کاغذ برای صدور فاکتور نمی‌باشد، شما به راحتی می‌توانید با استفاده از دستگاه کش لس جیبی فاکتور خرید خود را به صورت آنلاین دریافت کرده و از آن در مواقع لازم پرینت بگیرید. این مزایا و دیگر مزایایی مانند:

  • قیمت پایین‌تر نسبت به دیگر انواع دستگاه‌های کش لس
  • صفحه نمایش تمام رنگی
  • دارای GPS و کارت حافظه
  • عدم نیاز به اتصال به برق شهر به دلیل باتری مناسب تا چندین ساعت

تمام این خصوصیات خودپرداز غیر نقدی را به یک انتخاب هوشمندانه برای کاربران تبدبل کرده است.

دستگاه کارت به کارت

بهترین برندهای دستگاه کش لس جیبی

دستگاه‌های مختلفی با امکانات و خصوصیات مختلف در بازار می‌تواند مورد استفاده کاربران در موارد مورد نیاز قرار بگیرد اما برندی که ما در شرکت ای تی ام پوز تهران امروز تصمیم به معرفی آن به شما را داریم، دستگاه کش لس مدل T1 که دارای سیستم عامل اندروید تکنولوژی پیشرفته ای هست می‌باشد.

این دستگاه ایزاری کاربردی و مناسب برای کسب و کارهای مختلفی است که تصمیم به خرید دستگاه خودپرداز غیر نقدی T1 را دارند، می‌باشد. با استفاده از این دستگاه به راحتی می‌توانید امور بانکی و مالی خود را مانند کارت به کارت و… که در بالا مفصل به آن اشاره کردیم انجام دهید.

لازم به ذکر است دستگاه کش لس اندرویدی T1 توسط شرکت / تهران خودپرداز / به طور کامل نصب و راه‌اندازی می‌شود. و خریداران محترم می‌توانند بدون نگرانی از کیفیت کالا و قیمت نسبت به تهیه آن اقدام فرمایند.

جمع بندی دستگاه کش لس جیبی

اگر تصمیم به رشد کسب و کار خود و جا نماندن در رقابت امروزه در حوزه کسب و کار های مختلف دارید توصیه ما به شما استفاده از دستگاه کش لس به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت  می باشد. و همچنین با توجه به کسب کار خود استفاده از دستگاه کش لس جیبی می تواند بسیاری از مشکلات شما را کاهش دهد.

yourcash :منبع
atmpostehran

.

سوالات متداول

  • دستگاه کش لس جیبی چیست؟
    کش لس جیبی یکی از انواع مختلف دستگاه های کش لس می‌باشد که قابلیت انواع خدمات بانکی از جمله کارت به کارت، پرداخت قبوض و… را دارد.  همانطور که از نام  آن پیداست، این دستگاه ساختار و ابعاد کوچک‌تری نسبت به سایر دستگاه‌های کشلس دارد که همین امر کار را برای کاربران بسیار راحت‌تر کرده است.
  • مزایای خرید دستگاه کش لس جیبی چیست؟
    انتقال وجه، ابعاد و اندازه کوچک و کم حجم، امنیت بالا و قیمت پایین‌تر نسبت به دیگر انواع دستگاه‌های کش لس از جمله مهمترین مزایای دستگاه کس لس جیبی محسوب می‌شود.
  • آیا انتقال وجه در دستگاه کش لس محدودیت دارد؟
    یکی از مهمترین مزیت‌های دستگاه کش لس جیبی انتقال وجه نامحدود آن است، اگر شما از یک اپلیکیشن برای انتقال وجه استفاده کنید نه تنها در انتقال محدودیت دارید، بلکه درانجام تراکنش‌های یکسان نیز دچار مشکل خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *