وبلاگ

مزایای دستگاه کارت به کارت جیبی

-مزایا دستگاه-کارت-به-کارت-جیبی.

با بررسی مزایای دستگاه کارت به کارت جیبی قطعا دیگر به‌دنبال استفاده از دستگاه پوز یا خودپرداز نخواهید بود. کش‌ لس‌ها نسل جدیدی از ATM هستند که بسیاری از خدمات بانکی را برای افراد فراهم می‌کنند.

امروزه با حذف پول نقد از زندگی روزمره به‌دلیل آلودگی‌های آن و همچنین احتمال بالای سرقت پول، انتقال وجه نقش مهمی در زندگی ما پیدا کرده­است. اما از چه طریقی می‌توان کارت به کارت را به‌راحتی انجام داد؟

در گذشته برای این کار باید به بانک مراجعه می‌‌کردیم؛ اما با روی کار آمدن دستگاه‌های خودپرداز یا ATM این کار راحت‌تر شد. به‌خصوص اینکه باجه‌های مختلف ATM در بخش‌های مختلف سطح شهر نصب شدند.

اما این روش نیز ما را مجبور به خروج از خانه می‌کرد که آزادهنده بود. از آنجایی که تکنولوژی برای راحتی نسل بشر آمده است؛ امروزه با دستگاه‌های کوچک جیبی طرف هستیم که در آن واحد می‌توان با استفاده از آنها کارت‌به‌کارت را انجام داد.

برای اینکه به‌بررسی مزایای استفاده از دستگاه کش ‌لس بپردازیم، بهتر است آشنایی کلی نیز با آن داشته باشیم. اگر فردی هستید که در طول روز چندین بار نیاز به انتقال وجه دارید و به‌دنبال انتخاب سریع‌ترین روش برای این کار هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

کش لس جیبی چیست ؟

یکی از رایج‌ترین سوالاتی که امروزه با آن مواجه می‌شویم این است که  کش لس جیبی چیست ؟ کش لس نوعی دستگاه کارت به کارت سیار است که می‌توان آن را حمل کرد یا در مغازه و فروشگاه مورد استفاده قرار داد.

این دستگاه مانند یک خودپرداز است، با این تفاوت که نمی‌توانید با استفاده از آن پول نقد دریافت کنید. با توجه به اینکه درحال‌حاضر استفاده از پول نقد طرفداری ندارد؛ نمی‌توان این گزینه را از معایب کش لس به‌‌حساب آورد.

مهم‌ترین امکان کش لس همان کارت به کارت است که برای بسیاری از افراد اهمیت زیادی دارد. اما سرویس‌های آن به انتقال وجه محدود نمی‌شوند بلکه با این وب کیوسک دیجیتال می‌توانید برای پرداخت قبض، خرید شارژ، مشاهده موجودی و هر امکانی که در خودپرداز موجود است به جز دریافت پول نقد اقدام کنید.

کش لس‌های جیبی نمونه‌های کوچکی از دستگاه ATM هستند. این دستگاه­ها بیشتر توسط افرادی که در طول روز باید چندین عملیات کارت‌به‌کارت انجام دهند مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته بررسی مزایای کش لس جیبی، بیشتر ما را با دلایل انتخاب آن آشنا می‌کند.

مزایای دستگاه کارت به کارت جیبی

مزایای دستگاه کارت به کارت جیبی چیست و چرا افرادی از آن استفاده می‌کنند؟ عدم تعیین سقف برای انتقال وجه یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این دستگاه به‌شمار می‌آید. با آگاهی از این ویژگی متوجه دلیل رقابت این دستگاه با اپلیکیشن‌های پرداخت می‌شویم.

تعیین سقف کارت‌به‌کارت که در روش‌های آنلاین و اپلیکیشن‌ها دیده می‌شود، باعث شده تا استفاده از دستگاه کارت به کارت سیار در اولویت افراد قرار بگیرد. به‌خصوص افرادی که به‌دلیل موقعیت کاری خود باید در طول روز مدام مبلغ‌های مختلف را انتقال دهند. در ادامه به‌طور کامل با مزایای این دستگاه آشنا می‌شویم.

مزایای دستگاه کارت به کارت جیبی

  • انتقال وجه نامحدود و بدون سقف

مهم‌ترین مزایای دستگاه کارت به کارت جیبی به انتقال وجه نامحدود آن برمی‌گردد. درصورتی‌که شما از یک اپلیکیشن برای این کار استفاده کنید، نه‌تنها محدودیت انتقال دارید بلکه در انجام تراکنش‌های یکسان نیز ممکن است با مشکل مواجه شوید.

دستگاه خودپرداز جیبی غیر نقدی کش لس این مشکلات را به‌طور کامل برطرف کرده­است و شما می‌توانید به‌عنوان یک دستگاه کارت به کارت کوچک به جای دریافت پول نقد روی آن حساب کنید.

  • قابلیت تعریف 5 حساب در دستگاه کش لس

یکی از مشکلات رایج دربین صاحبان کسب‌وکارهای مختلف، پرداخت مالیات است. حساب‌های مالیاتی با توجه به مبلغ‌هایی که به آنها واریز شده­است مورد بررسی قرار می‌گیرند اما ممکن است پولی که برخی افراد می‌خواهند از طریق دستگاه پوز به‌حسابتان انتقال دهند، خارج از حوزه کاری باشد.

در این شرایط باز هم مبلغ جزء گردش حساب شما محسوب می‌شود و مالیات به آن تعلق می‌گیرد. با خرید دستگاه کارت‌به‌کارت جیبی می‌توانید 5 حساب مختلف به‌‌نام اعضای خانواده یا دوستانتان در آن ایجاد کنید که در حین کشیدن کارت، امکان واریز به هر کدام از حساب‌ها وجود دارد.

همچنین درصورتی‌که بخواهید پول دریافت‌شده را به حساب فرد دیگری انتقال دهید با استفاده از گزینه کارت‌به‌کارت، از مشتری می‌خواهید این کار را به‌صورت مستقیم انجام دهد. پس کش لس علاوه‌بر مالیات شما را از پرداخت کارمزد نیز معاف می‌کند.

  • امکان صدور فاکتور با کمک گوشی

یکی از مزایای دستگاه کارت به کارت جیبی، حذف رسید‌های کاغذی و صرفه‌جویی در این مورد است. اما در شرایط اضطراری اگر مجبور به چاپ رسید باشید امکان اتصال دستگاه کش‌لس به موبایل وجود دارد. از طریق این ویژگی قابلیت چاپ نیز برای شما فراهم می‌شود.

  • حجم کم و وزن پایین

اگر شغل شما به‌گونه‌ای است که باید به‌صورت حضوری در خانه مشتری حاضر شوید استفاده از دستگاه کش لس جیبی می‌تواند بسیار مناسب باشد. ابعاد کوچک و سبکی وزن آن باعث می‌شود تا آن را به‌راحتی جابه‌جا کنید بدون اینکه باعث آزار شما شود.

  • امکان استفاده از کش لس به‌عنوان بارکدخوان و کارتخوان

استفاده از کارتخوان تا قبل از افزایش مالیات به‌شدت رایج بود اما با اتفاق‌های سال‌های اخیر بسیاری از صاحبین مشاغل به‌دنبال استفاده از تجهیزات به‌روزتر و بهتر به‌جای کارتخوان بودند. اگر شما نیز با این مشکل روبه‌رو هستید؛ استفاده از کش لس بهترین گزینه است.

با این حساب می‌توان از مزایای دستگاه کارت به کارت کوچک، به امکان استفاده از آن به‌عنوان کارتخوان اشاره کرد. همچنین با قابلیت بارکدخوانی می‌توانید از اصالت کالاها اطمینان پیدا کنید.

  • امنیت بالا

امنیت مهم‌ترین مبحثی است که در زمینه خدمات بانکی مطرح می‌شود. هر دستگاه یا حتی برنامه‌ای که برای فعالیت در این زمینه طراحی می‌شود باید از ایمنی کاملی برخوردار باشد. از مزایای دستگاه کارت به کارت جیبی کش لس می‌توان به امنیت بالای آن اشاره کرد.

  • پشتیبانی از کارت‌های بانکی مختلف

شما می‌توانید عملیات کارت‌به‌کارت از طریق این دستگاه را با استفاده از کارت‌های بانکی مختلف انجام دهید و در این زمینه با محدودیت خاصی روبه‌رو نخواهید شد.

  • امکان انتقال به غیر

از آنجایی که لازم نیست فرد جواز خاصی برای دریافت این دستگاه داشته باشد، پس می‌تواند به‌راحتی آن را به‌نام افراد دیگر ثبت کند. این موضوع به‌خصوص برای صاحبین مشاغلی که نگران‌ مالیات‌های سنگین هستند اهمیت دارد.

  • پشتیبانی از تراکنش‌های مختلف غیر نقدی

با خرید کش لس جیبی تمام خدمات باجه خودپرداز را در جیب خود دارید. فقط نمی‌توانید از آن پول نقد برداشت کنید. از این خدمات می‌توان به خرید شارژ، پرداخت قبوض، مشاهده موجودی و همچنین مشاهده عملکرد روزانه اشاره کرد.

چگونه می‌توان برای خرید کش لس جیبی اقدام کرد؟

از دیگر مزایای دستگاه کارت به کارت جیبی می‌توان به امکان خرید راحت آن اشاره کرد. برای خرید کش لس نیازی به داشتن جواز کسب یا اجاره‌نامه ندارید. پس هر فرد در هر شغلی که باشد می‌تواند از این دستگاه استفاده کند.

تنها کافی‌است قیمت دستگاه کارت به کارت جیبی را به‌حساب شرکت‌های دریافت‌کننده سوئیچ بانکی و فروشنده این دستگاه واریز کنید و سپس از مزایای آن بهره‌مند شوید.

جمع‌بندی

مزایای دستگاه کارت به کارت جیبی چیست؟ مهم‌ترین مزیت این دستگاه که با نام کش لس نیز شناخته می‌شود، امکان انتقال وجه به‌صورت نامحدود و بدون سقف است.

کش لس تمام امکانات خودپرداز را در اختیار شما قرار می‌دهد فقط نمی‌توانید با استفاده از آن پول نقد دریافت کنید. از دیگر مزایای آن می‌توان به امکان صدور فاکتور، حجم کم و وزن سبک، امنیت بالا، قابلیت ایجاد 5 حساب مختلف، امکان انتقال به غیر و پشتیبانی از کارت‌های مختلف اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *