وبلاگ

ویژگی های کوچکترین دستگاه خودپرداز

ویژگی های کوچکترین دستگاه خودپرداز

امروزه بسیاری از افراد کارهای بانکی خود را از طریق دستگاه خودپرداز انجام می‎دهند و در وقت خود صرفه‎جویی می‎کنند. دستگاه خودپرداز انواع مختلفی دارد و افراد مطابق با نیاز خود این دستگاه را خریداری می‎کنند. همچنین برخی از مشاغل تمایل دارند، دستگاه خودپرداز شخصی خریداری کنند و ترجیح می‏دهند کوچکترین دستگاه خودپرداز را انتخاب و خریداری کنند.

در این مقاله قصد داریم چند مدل از رایج‌ترین و محبوب‌ترین دستگاه‌های خودپرداز با اندازه‌های کوچک را به شما معرفی کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید. انتخاب نوع خودپرداز برای کسب و کارهایی که فضای کمی برای نصب و راه اندازی خودپرداز دارند، بسیار مفید است.

 اگر می‏خواهید درباره کوچکترین دستگاه خودپرداز اطلاعاتی را کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

3مدل از کوچکترین دستگاه خودپرداز

ویژگی‌های یک خودپرداز خوب پیش‌نیاز پایداری و موفقیت در شبکه خودپرداز است. برخی از افراد متناسب با نیاز خود تمایل به‏خرید دستگاه خودپرداز با ابعاد کوچک دارند تا بتوانند کارهای خود را پیش ببرند. 3مدل از کوچکترین دستگاه خودپرداز به‏شرح زیر است:

·       کش لس رومیزی

امروزه دستگاه کش لس رومیزی توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است. این دستگاه تراکنش‎های محدودی دارد و از لحاظ ظاهر، بین دستگاه کش لس دیواری و دستگاه pos  قرار دارد. جابه‏جایی این دستگاه بسیار راحت است، زیرا وزن کمی دارد.

ویژگی های کش لس رومیزی

اگر شما قصد خرید کوچکترین عابربانک رومیزی را دارید، باید در ابتدا با ویژگی‎های آن آشنا باشید. برخی از ویژگی‎های دستگاه کش لس رومیزی به‌شرح زیر است:

  • مجهز به درگاه USBاست.
  • دارای پورت LANاست.
  • بسیار سبک و قابل حمل است.
  • قابلیت اتصال بهWi-Fi را دارد.
  • برای نصب و تعمیر آن نیاز به پرداخت هزینه‎های بالا نیست.
  • امکان نصب آن برروی دیوار یا برروی میزکار وجود دارد.
  • قابلیت انجام مهم‎ترین تراکنش را دارد.
  • مجهز به دوربین برای تشخیص چهره است.
  • دارای صفحه کاملا لمسی است.
  • هزینه‎های جانبی آن بسیار پایین است.

مزایای کش لس رومیزی

امروزه کوچکترین ATM غیر نقدی،کش لس رومیزی است که باابعاد کوچک، قابلیت نصب در هر مکانی را دارد. کش لس رومیزی یک جایگزین بسیار مناسب برای دستگاه POS است. به‏همین دلیل برای کسب و کارهایی  که روزانه از دستگاه پوز زیاد استفاده می‏کنند، انتخاب بسیار مناسبی است. زیرا بااستفاده از این دستگاه، قابلیت انتقال وجه به حساب‎های مختلف را خواهید داشت و این امکان وجود دارد که تاحد زیادی مالیات وارد شده بر وجوه واریزی را کنترل کنید.

 مزایای کش لس رومیزی شامل قابلیت انتقال وجه در مبلغ‏‎های مختلف بااستفاده از کارت‎های عضو شتاب، قابلیت دریافت موجودی و چند گردش آخرحساب، قابلیت دریافت شارژ، قابلیت پرداخت قبوض، قابلیت افتتاح حساب، دارای حسگر اثر انگشت و قابلیت جایگزینی دستگاه پوز است.

خودپرداز NCR مدل 5877

این دستگاه یکی از بهترین دستگاه‏های خودپرداز است که در کشور ما بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این مدل جز یکی از کوچکترین عابربانک‏ها است، که شامل امکانات تراکنش‌های غیرنقدی مانند کارت به کارت، پرداخت قبض، استعلام موجودی و خرید شارژ است. همچنین این دستگاه شامل ویژگی‏هایی مانند احراز هویت بیومتریک و محافظت از پین پد است.

درواقع این مدل خودپرداز به‏دلیل اندازه کوچکی که دارد، یکی از پرطرفدارترین و بهینه‌ترین خودپرداز‌ها در ایران است و این امکان را دارد که نیاز‌های مصرف کنندگان را برآورده کند. خودپرداز NCR مدل 5877 تا به امروز توسط بسیاری از مشاغل و در مکان‏های مختلف مورد آزمایش قرار گرفته است و تایید رسمی شده است. درنتیجه مسیر خرید عابربانک را برای شما هموار کرده است.

 ویژگی‏های NCR مدل 5877

این دستگاه ابعاد کوچکی دارد و از قدرت بالایی برخوردار است، به‏همین دلیل انتخاب مناسبی در مقابل دستگاه‌های بزرگ خودپرداز است. این دستگاه دارای صفحه نمایش لمسی 12 اینچی پشت پلاستیکی و سخت‌افزار پیشرفته است و مجهز به پردازنده‌های قدرتمند Core I اینتل است. این دستگاه از فناوری جدید برای خواندن چند کارت به‎صورت همزمان استفاده می‌کند و قابلیت انجام تراکنش‌های آنلاین را دارد.

خودپرداز NCR مدل 5886

این مدل دستگاه خودپرداز یکی از بهترین مدل‌های شرکت NCR است، طوری‏که بسیاری از  کارشناسان خودپرداز مدلNCR 5886 را یکی از موفق‌ترین مدل‏ها در بین تمام دستگاه‏های خودپرداز می‏دانند. این خودپرداز به‎صورت ماژولار طراحی شده است، به‎این معنی که قطعات این دستگاه قابلیت جداسازی دارند و این امکان وجود دارد که قطعات را ارتقاء دهید و یا درصورت بروز مشکل فنی در یک بخش، سایر قسمت‌های آن از کار نخواهد افتاد. بنابراین این مدل خودپرداز قابلیت تحمل بالایی دارد.

ویژگی‏های خودپرداز NCR مدل 5886

این مدل خودپرداز مجهز به دوربین عکاسی از عملیات کاربر است و دارای 4 کاست پول‌گذاری است. صفحه نمایش این خودپرداز 12 اینچی تمام رنگی است و مجهز به بلندگو و دستگاه بارکدخوان است. همچنین این خودپرداز دارای درب الکترونیکی ضدسرقت با امنیت بسیار بالا است. وزن دستگاه خودپرداز NCR دیواری 700 کیلوگرم است و ابعاد آن 124*82 سانتی‌متر و ارتفاع آن 126 سانتی‌متر است.

این خودپرداز در رنگ‏های طوسی روشن و تیره عرضه می‌شود و از لحاظ کارایی از مقاومت بالایی برخوردار است. ویژگی مهم این دستگاه علاوه‎بر مقاوم بودن، رابط کاربری آسان آن است. طوری‎که مالک دستگاه با کمی آموزش می‌تواند سرویس‌های دستگاه خود را انجام دهد.

 سایر مزیت‏های دستگاه خودپرداز NCR 5886شامل عمر بالای قطعات، فراوانی لوازم یدکی، سازگار باسیستم بانکی کشور، کیفیت و دوام بالا، استفاده از تکنولوژی روز دنیا، ابعاد استاندارد، طراحی زیبا برای سادگی در استفاده کاربران، امکان نصب بارکد خوان و شارژ کارت های مترو و اتوبوس و قابلیت نصب نرم افزار کنترل دستگاه از راه دور است.

کاربرد خودپردازهای کوچک

 برخی از افراد متناسب با نیاز و کسب و کاری که دارند، ترجیح می‏دهند اقدام به خرید دستگاه خودپرداز بااندازه کوچک کنند. این نوع دستگاه ابعاد کوچکتری دارد و به‎صورت دیواری و رومیزی به‎فروش می‎رسد. هدف از خرید این نوع دستگاه انجام تمام تراکنش‌های بانکی است.

کاربرد این دستگاه‌ها در پایانه‌های مسافربری، شرکت‌های اداری و تجاری، فروشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، اموزشگاه، هتل‏ها و… است. بنابراین صاحبان مشاغل و سرمایه گذاران، می‌توانند به خرید این دستگاه‌ بپردازند.

راهنمای خرید دستگاه خودپرداز

اگر شما قصد خرید کوچکترین دستگاه خودپرداز را دارید، این امکان برای شما وجود دارد که به‌صورت اینترنتی و حضوری اقدام به‎خرید دستگاه کنید، که هریک مزایایی دارد. باخرید حضوری، شما در زمان و هزینه صرفه‎جویی خواهید کرد. در واقع این امکان وجود دارد که شما تمام نیازهای خود را با خرید آنلاین برطرف کنید. بدون اینکه زمان زیادی را صرف انتخاب دستگاه کنید.

باخرید اینترنتی این امکان برای شما وجود دارد که راهنمای خرید دستگاه خودپرداز را مطالعه کنید و چند نوع دستگاه را بایکدیگر مقایسه نمایید. اما باید به این نکته توجه کنید که علاوه ‎بر بررسی مشخصات دستگاه شما باید این محصول را از فروشگاه‏های معتبر خریداری کنید.

سخن پایانی

دستگاه‌های خودپرداز کوچک از پرکاربرد ترین ATM ها هستند که امروزه مورد توجه مشاغل بسیاری قرار گرفته اند. این دستگاه‌ها از برندهای مختلف توسط شرکت‌های متفاوتی عرضه می شوند. در این میان ما پیشنهاد می‏کنیم اگر قصد خرید دستگاه خودپرداز را دارید، به فروشگاه تهران خودپرداز مراجعه کنید. این فروشگاه یکی از بهترین مجموعه‏های فروش دستگاه کارت به کارت دیواری است که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‎دهد.  از ویژگی‎هایی که این فروشگاه را به یک انتخاب مناسب برای خرید تبدیل کرده است، شامل مشاوره قبل از خرید، تحویل فوری، بهترین و مناسب‎ترین قیمت و پشتیبانی 24 ساعته در 7روز هفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *