وبلاگ

لیست قیمت دستگاه کارت به کارت کوچک

-قیمت-دستگاه-کارت-به-کارت-کوچک.

بررسی قیمت دستگاه کارت به کارت کوچک برای کسب­وکارهای مختلف بسیار حائز اهمیت است. شاید تا 2 دهه پیش، تصور دنیایی که در آن پول نقد وجود نداشته باشد، سخت به­نظر می­رسید اما با افزایش محبوبیت روش­های کش لس، داشتن جامعه­ای بدون پول نقد می­تواند به واقعیت تبدیل شود.

حذف پول نقد از فرایندهای خرید کالا و خدمات، مزایای بسیاری به­همراه دارد که موجب استقبال گسترده از سوی مردم شده­است، از همین رو مکان­هایی که تراکنش­های مالی روزانه دارند سعی می­کنند تا همگام با تکنولوژی خدمات خود را به مردم ارائه دهند.

در ادامه مقاله قصد داریم تا به بررسی عوامل موثر بر روی قیمت این دستگاه­ها بپردازیم، پس اگر برای توسعه کسب­وکار خود نیازمند استفاده از دستگاه­های کش لس هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

آشنایی با مفهوم کش لس

احتمال دارد در ذهن بسیاری از افراد این سوال ایجاد شود که کش لس چیست ؟ درواقع باید بدانید که این واژه به­معنی پرداخت غیر نقدی است و درحال­حاضر دستگاه­های مختلفی وجود دارند که برای این منظو مورد استفاده قرار می­گیرند.

همان­طور که فناوری در عصر دیجیتال امروزی به پیشرفت خود ادامه می­دهد، استفاده از دستگاه کارت به کارت یا کش لس نیز در بین مشاغل و مصرف­کنندگان به­طور فزاینده­ای محبوب می­شود. در واقع، بسیاری از کشورها درحال­حاضر به­دنبال این هستند تا پرداخت­های نقدی را تا حد امکان کاهش دهند.

تا چند سال گذشته مردم خدمات بانکی همچون انتقال وجه، پرداخت قبوض و عوارضی را به­صورت حضوری در بانک­ها انجام می­دادند که معمولا باعث اتلاف وقت می­شد. اما با پیشرفت تکنولوژی و ساخت دستگاه­های خودپرداز و کش لس انجام بسیاری از امور برای افراد آسان­تر شد.

همه­گیری استفاده از دستگاه­های پرداخت غیر نقدی باعث می­شود تا مشاغل مختلف به­دنبال بررسی لیست قیمت کش لس باشند تا از آن برای توسعه کسب‌و­کار خود استفاده کنند. راحتی، سرعت، ردیابی و ثبت تراکنش­ها، انعطاف‌پذیری، افزایش امنیت و صرف هزینه‌های کمتر برای کسب‌وکارها به­عنوان ویژگی­های بسیار خوب این ابزارها در نظر گرفته می­شود.

از همین رو شما با پرداخت قیمت دستگاه کارت به کارت کوچک و استفاده از آن در محل کار خود از مزایای مختلف آن بهره­مند خواهید شد. اگر به­طور معمول از دستگاه کارتخوان برای انجام تراکنش­های کاری خود استفاده می­کنید و تعداد پرداختی­های بالایی دارید، بدون شک می­توانید در افزایش هزینه­های مالیاتی­تان تاثیرگذار باشید و باعث افزایش آن شوید.

این در حالی است که در مواقعی امکان دارد برخی از این تراکنش­ها مرتبط با درآمد خالص شما نباشند که با استفاده از کیوسک­های پرداخت غیرنقدی این امکان برای شما فراهم می­شود تا از بروز هزینه­های اضافه برای محاسبه مالیات جلوگیری کنید.

مشخصه ­هایی که در تعیین قیمت کش لس کوچک موثر هستند

به­طور کلی باید به این مسئله توجه داشته باشید که قیمت دستگاه کارت به کارت کوچک در مقایسه با خوپردازها کمتر است و از این نظر صرفه اقتصادی بیشتری دارد، از همین رو برای مشاغلی که تنها به­دنبال استفاده از خدمات غیرنقدی باشند، به­کارگیری کش لس­ها گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

برای بررسی قیمت دستگاه کش لس کوچک لازم است تا معیارهای متفاوتی را در رابطه با آنها مد نظر قرار دهید که در نهایت روی هزینه پرداختی شما تاثیر زیادی دارند. مهمترین مشخصه­ها شامل موارد زیر است:

جنس بدنه کش لس

درحال­حاضر چند برند مختلف در داخل کشور ما وجود دارند و برای ساخت آنها از مواد اولیه با درجه­های کیفی مختلفی استفاده شده­است که می­تواند در تعیین استحکام و قیمت نهایی محصول نقش داشته باشد. بدون شک مدل­هایی که کیفیت بالاتری دارند از قیمت بیشتری نیز برخوردار هستند.

صفحه نمایش دستگاه

یکی دیگر از عواملی که می­تواند در ارائه قیمت دستگاه کارت به کارت کوچک حائز اهمیت باشد، ابعاد صفحه­نمایش و میزان کیفیت تصویر آن است. از همین رو برای انتخاب نمونه­های مختلفی که در لیست فروش این محصول مشاهده می­کنید، باید نسبت به مولفه صفحه­نمایش نیز هوشیار باشید.

وسایل جانبی که همراه دستگاه کش لس دریافت می­ کنید

برخی از ابزارهای جانبی که معمولا در زمان فروش همراه با دستگاه­های کش لس دریافت می­کنید شامل موس، اسپیکر و کیبورد ترک بال است که این موارد نیز در تعیین هزینه پرداختی شما و لیست قیمتی این محصولات به­صورت مستقیم تاثیرگذار خواهد بود.

مواردی که به آنها اشاره شد از مهمترین دلایلی هستند که می­توانند در تعیین قیمت پرداختی شما موثر واقع شوند، از طرفی برند و کشور سازنده هر دستگاه نیز به­عنوان مشخصه­هایی برای ارزش­گذاری محصول در نظر گرفته می­شوند.

باید به این مورد هم توجه داشته باشید که شما در کنار بررسی قیمت دستگاه کارت به کارت کوچک، برای فعال­سازی و استفاده از آن باید با یکی از شعب بانکی معتبر در سطح کشور قرارداد تنظیم کنید که هر کدام از آنها مزایای خاصی را برای این منظور ارائه می­دهند که در ادامه به بررسی برخی از آنها می­پردازیم.

پایانه بانکی کش لس بانک ملت

مشتریان بانک ملت برای دریافت خدمات غیرنقدی می­توانند قیمت و شرایط کش لس بانک ملت را مورد بررسی قرار دهند و با در نظرگرفتن تمامی آنها نسبت به اخذ قرارداد اقدام کنند.

دستگاه کش لس ارائه­شده توسط بانک ملت یکی از پیشرفته­ترین نمونه­هایی است که صاحبان کسب­وکارهای مختلف می­توانند برای ارائه خدمات غیر نقدی به مشتریان خود از آن استفاده کنند. از مزایای آن نیز می­توان به مواردی همچون امنیت بالا، سرعت مطلوب، ثبت و ردیابی تراکنش­ها اشاره کرد.

پایانه بانکی کش لس بانک ملی

یکی دیگر از شعب معتبر در سطح کشور که به ارائه دستگاه­های پرداخت غیر نقدی می­پردازد، بانک ملی است و باتوجه به قیمت و شرایط کش لس بانک ملی درحال­حاضر تعداد زیادی از دستگاه­های فعال متعلق به این بانک است.

با در نظرگرفتن این مورد که بانک ملی در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک بسیار خوب عمل می­کند و همچنین تعداد شعبه­های بیشتری برای ارائه چنین خدماتی در نظر گرفته­است، بسیاری از افراد ترجیح می­دهند برای بستن قرارداد کش لس­های ملی را انتخاب کنند.

پشتیبانی 24 ساعت و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان در این زمینه باعث می­شود تا جذب متقاضیان برای بررسی قیمت دستگاه کارت به کارت کوچک بانک ملی و خرید آن افزایش پیدا کند.

پایانه کش لس بانک دی

شعبه­های بانک دی از پیشگامان ارائه سوئیچ به متقاضیان خرید دستگاه­های کش لس بوده که تا حد امکان سعی کرده­است قوانین سخت و دشوار را حذف کند تا مسیر استفاده از خدمات الکترونیکی برای کسب­وکارهای مختلف هموارتر شود.

در همین راستا قیمت و شرایط کش لس بانک دی به­گونه­ای در نظر گرفته شده­است که طیف وسیعی از صاحبان مشاغل بتوانند با صرف هزینه­ای مناسب و در کوتاه­ترین زمان ممکن از این امکانات بهره­مند شوند.

یکی از بهترین مزایایی که بانک دی برای مشتریان خود در نظر گرفته، میزان کارمزد بالاتر در مقایسه با دیگر شعب بانکی است که مقدار آن 65 به 35 درصد به نفع صاحب دستگاه خواهد بود و از طرفی نیز روش­های مختلف آنلاین و دستی را برای دریافت آن ارائه می­دهد.

امکان راه­انداری سوئیچ در عرض 24 ساعت و بدون دریافت هزینه اضافه، بررسی ریز تراکنش­ها و افتتاح حساب به­صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری از دیگر مزایای مطلوبی هستند که بانک دی به مشتریان دستگاه­های کش لس ارائه می­دهد.

جمع ­بندی

بررسی قیمت دستگاه کارت به کارت کوچک برای صاحبان مشاغلی که قصد دارند از این وسیله جهت سهولت در انجام امور غیر نقدی استفاده کنند، اهمیت زیادی دارد. درحال­حاضر چند برند مختلف در کشور به­فروش می­رسد که قیمت آنها براساس مشخصه­های مختلفی تعیین می­شود.

جنس بدنه، وسایل جانبی مختلف، ابعاد و کیفیت صفحه­نمایش به­عنوان معیارهایی در نظر گرفته می­شوند که در تعیین قیمت نهایی این محصول موثر هستند. در ضمن هنگام خرید کش لس باید به شرایط و ویژگی­های شعب بانکی مختلف نیز توجه داشته باشید.

دیدگاهی در مورد “لیست قیمت دستگاه کارت به کارت کوچک

  1. علی ناظری گفت:

    سلام
    می خواستم بدونم امکانش هست دستگاه به صورت قسطی بخریم ؟؟

    1. محمد بنفشه گفت:

      سلام وقت بخیر
      با همکاران ما درشرکت تماس بگیرید و همچنین برای اطلاعات بیشتر از شرایط خرید اقساطی مقاله زیر را می توانید مطالعه کنید.
      http://www.atmpostehran.com/blog/نحوه-خرید-کش-لس-اقساطی/

    2. admin گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله برای دریافت شرایط در شبکه های اجتماعی و واتس آپ پیام بدید یا با مشاورین ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *