وبلاگ

3 عدد از بهترین کش لس های موجود در ایران

31 اردیبهشت وبلاگ 3 عدد از بهترین کش لس های موجود در ایران

با توجه به کاربردهای زیاد دستگاه کش لس و سودآوری آن، بسیاری از کسب‌وکار‌ها به‌دنبال این هستند تا بهترین کش لس را خریداری کنند. ویژگی‌های بهترین کش لس برای هر شغلی می‌تواند متفاوت باشد، اما ما در این‌جا، پس از معرفی مختصری درباره دستگاه‌ کش لش، 3 عدد از بهترین کش لس های موجود در ایران را که فروش زیادی دارند، به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید در صورت تمایل آنها را تهیه نمایید.

خودپرداز غیرنقدی چیست و چه کاربردی دارد؟

کش لس که به آن دستگاه «خودپرداز غیرنقدی» هم می‌گویند، همه خدمات بانکی ATM‌ ها را به‌جز پرداخت پول نقد ارائه می‌دهد.

بسیاری از انواع کش لس‌ ها برای تراکشن‌ها و یا اقدامات بانکی خاصی مانند شارژ کارت شهروندی، خرید بلیط مترو و یا انتقال وجه پس از تایید هویت نیز قابل استفاده هستند. با این حال، خدمات معمول کش لس ها شامل انتقال وجه (کارت به کارت)، اطلاع از موجودی، افتتاح حساب (امکانی تازه)، پرداخت قبوض و مواردی از این قبیل است.

هرکسی می‌تواند برای خرید دستگاه کش لس ، برای کسب‌وکار خود اقدام کند. این دستگاه‌های جدید، برخلاف کارتخوان، در لحظه پول را به حساب شما منتقل می‌کنند و علاوه بر آن، برای شما سودآوری دارند. درصدی از هر تراکشن که به‌وسیله کش لس انجام می‌شود، به حساب صاحب کش لس واریز می‌گردد. به این دلیل، بسیاری از کسب‌و‌کارها تمایل دارند تا دستگاه‌های کارتخوان قدیمی خود را با خودپرداز غیر نقدی جایگزین کنند. آنها  در انواع رومیزی، دیواری و جیبی موجود هستند و با اتصال به اینترنت و شبکه امن بانکی، تراکنش‌ها را با سرعت و امنیت زیادی انجام می‌دهند.

کش لس‌ های جدید، معمولا مجهز به دوربین هستند تا بتوانند فرآیند‌های مربوط به تایید هویت را انجام دهند. با این حال، استفاده از دوربین این دستگاه‌ها، هنوز چندان رایج نیست. تاکنون تنها چند بانک خصوصی امکان افتتاح حساب را به شکل مجازی و با تایید هویت از طریق این دستگا‌ه‌ها فراهم کرده‌اند.

برای اطلاعات بیشتر درباره این دستگاه لینک ویکی پدیا توضیحات بیشتر را دنبال کنید

بیایید ببینیم بهترین کش لس های موجود در ایران کدام مدل‌ها هستند.

بهترین کش لس های موجود در ایران

سه مدل از بهترین کش لس های موجود در ایران شامل موارد زیر هستند که در ادامه مفصل راجب به هرکدام توضیح خواهیم داد :

دستگاه کارت به کارت فروشگاهی پکس مدل E800

کش لس فروشگاهی پکس مدل E800 یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین کش لس‌های فروشگاهی است. این دستگاه شیک و جمع‌و‌جور، به‌راحتی بر روی پیشخوان فروشگاه قرار می‌گیرد و با استفاده از پایه‌ای که دارد، بر روی سطح فیکس می‌گردد.

کش لس فروشگاهی پکس مدل E800 در دو رنگ سفید و مشکلی تولید می‌شود و یکی از دستگاه‌های مدرن تولید‌شده توسط شرکت توسن تکنو است. این خودپرداز غیر نقدی، خدمات بیشتری را نسبت به انواع معمول ارائه می‌دهد. با خرید آن شما نه تنها یکی از بهترین کش لس های موجود در ایران را خریده‌اید، بلکه می‌توانید به یک کامپیوتر مینی هم دسترسی داشته باشید.

امکانات

E800 به اینترنت متصل می‌شود و می‌توانید به وسیله آن، اجناس مختلف را گوگل کنید. صفحه نمایش لمسی، رزولوشن بالا و اندازه مناسب تصویر، از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است که امکان جستجو و حتی نمایش فیلم و موسیقی با کیفیت بالا را فراهم می‌کند.

کش لس فروشگاهی پکس مدل E800 هیچ کیبوردی ندارد و همه کارها با استفاده از صفحه نمایش لمسی آن انجام می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه این دستگاه، بارکدخوان و پایانه فروشگاهی است که امکان انبارداری و آرشیوکردن محصولات را بسیار ساده می‌کند.

برای پرداخت وجه توسط مشتری، شما می‌توانید تا 10 عدد کارت به شکل پیش‌فرض تعریف نمایید تا مشتری پول را به‌شکل کارت به کارت به یکی از آنها واریز نماید. پول در لحظه واریز به حساب شما منتقل می‌شود و در صورت تمایل رسید آن نیز به شماره همراه مورد نظر ارسال می‌گردد.

اگرچه  E800 توسط سیم برق به پریز وصل می‌شود، اما دارای باتری است که به مدت 3 ساعت برق آن را تامین می‌کند. به‌همین دلیل، در هنگام قطعی برق می‌توانید به‌راحتی از آن استفاده کنید.

با توجه به پرتابل بودن E800 و داشتن باتری، شما می‌توانید آن را در محیط بیرون و یا مکان‌هایی که دسترسی به برق شهری موجود نیست به‌کار ببندید.

با خرید این خودپرداز غیرنقدی، شما بر روی یکی از بهترین کش لس های موجود در ایران سرمایه‌گذاری کرده‌اید و احتمالا هیچ‌وقت از خرید خود پشیمان نخواهید شد.

خدمات پس از فروش، تامین قطعات یدکی و مشاوره خرید، از جمله امکاناتی هستند که با خرید این دستگاه به دست خواهید آورد.

علاوه بر همه این‌ها E800 دارای یک دوربین با کیفیت است که فرایند تشخیص هویت را آسان می‌کند.

ویژگی‌های فنی

  • صفحه نمایش6 اینچی و لمسی
  • صفحه نمایش HD
  • ابعاد 1280 *720 پیکسل
  • دارای پردازنده core cortex 108 گیگا هرتزی
  • 16 گیگابایت حافظه
  • پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 6 و بالاتر
  • وزن مناسب: 6.5 کیلوگرم
  • شامل درگاه کارتخوان، پورت AUX، پورت Micro USB
  • دارای چهار پورت LAN
  • دارای پنج پورتUSB

خودپرداز غیرنقدی هوشمند اندرویدی مدل Pax A920-Pro

یکی دیگر از بهترین کش‌ لس های موجود در ایران، دستگاه کش لس هوشمند اندرویدی مدل Pax A920-Pro است.

این دستگاه خوش‌فرم و کوچک، شبیه به کارتخوان است. با این تفاوت که امکانات بیشتری را ارائه می‌دهد و وجوه واریزی را بلافاصله به حساب شما منتقل می‌کند.

امکانات

A920 یک دستگاه اندرویدی با صفحه نمایش لمسیِ با کیفیت و قابل اتصال به اینترنت است. اینترنت این دستگاه از دو طریق سیم‌کارت و وای‌فای تامین می‌شود.

با توجه به سایز کوچک، A920  از جمله بهترین کش لس های جیبی محسوب می‌شود که هم می‌توان از آن در محل کسب‌وکار ثابت و هم در کسب‌وکارهای متحرک استفاده کرد. باتری این خودپرداز غیرنقدی تا 48 ساعت شارژ را نگه می‌دارد و می‌تواند انرژی مورد نیاز دستگاه را برای زمان طولانی تامین کند.

A920 مجهز به یک چاپگر حرارتی با کیفیت است که می‌تواند در زمان کوتاهی رسید را برای مشتری چاپ کند. علاوه براین، دارای بارکد‌خوان است که ثبت محصولات را در داخل آن آسان می‌کند.

برخلاف بسیاری از دستگاه‌های خودپرداز غیرنقدی، شما می‌توانید بی‌نهایت شماره کارت را در این نوع از انواع بهترین کش لس ها ثبت نمایید تا واریز با سرعت و سهولت بیشتری انجام شود. تنها کاری که مشتری باید انجام دهد، انتخاب شماره کارت مقصد، کشیدن کارت و ورود رمز است.

A920 مانند یک گوشی اندرویدی عمل می‌کند و می‌توانید تمام برنامه‌های مورد نیاز خود را بر روی آن نصب کنید.

واریز به کارت، دریافت موجودی، پرداخت قبوض، خرید شارژ و دریافت گزارش‌ها از جمله امکاناتی هستند که این خودپرداز غیر نقدی ارائه می‌دهد. با داشتن دو دوربین با کیفیت، در صورت فراهم‌شدن امکانات A920 می‌تواند فرآیند تایید هویت را برای افتتاح حساب و موارد مشابه انجام دهد.

ویژگی‌های فنی

  • سیستم عامل: اندورید1
  • حافظه: تا 128 گیگابایت
  • صفحه نمایش: 5.5 اینچی، HD و مولتی‌تاچ
  • ارتباطات: بلوتوث، وای‌فای و اینترنت 4G
  • مجهز به سیم‌کارت و مکان‌یاب

A920 برای استفاده در مطب‌ها، دفاتر وکالت، درمانگاه‌ها، مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و کسب‌وکار‌های سیار مناسب است.

کش لس مدل R47

سومین دستگاه از بهترین کش لس های موجود در ایران، دستگاه کش لس مدل R47 است که یک خودپرداز غیرنقدی مجهز و دیواری محسوب می‌شود.

R47 برای مراکزی که نیاز به نصب کش لس برای روی دیوار دارند مناسب است. درمانگاه‌ها، پاساژهای تجاری و بیمارستان‌ها از جمله مراکزی هستند که می‌توانند از آن استفاده کنند. با توجه به نصب R47 بر روی دیوار، امکان جابجایی و دزدیده‌شدن آن وجود ندارد.

اگر به‌دنبال یک دستگاه شکیل که شباهت زیادی به ATMهای معمول دارد را می‌خواهید، می‌توانید R47 را خریداری نمایید.

امکانات

این خودپرداز غیرنقدی به‌جای صفحه لمسی، دارای کیبورد است و با داشتن پرینتر، رسید‌ را پس از پرداخت چاپ‌کرده و در اختیار مشتری قرار می‌دهد. R47 تمام اقداماتی را که می‌توانید به وسیله خودپردازهای نقدی انجام دهید، به غیر از پرداخت وجه نقد، انجام می‌دهد. واریز وجه، اطلاع از موجودی، خرید شارژ، اطلاع از تراکنشن‌‌ها و مواردی از این قبیل از جمله امکاناتی هستند که این نوع از بهترین کش لس های موجود در ایران را ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های فنی

  • دارای گارانتی
  • ابعاد: ارتفاع:60 – پهنا: 37 – عمق:30 سانتی متر
  • پردازنده: Intel Dual Core
  • حافظه اصلی: RAM 4GB
  • حافظه جانبی: SSD 120GB
  • مجهز به پرینتر حرارتی
  • ظرفیت محفظه کاغذ: 40 متر
  • دوربین: HD
  • پایانه ارتباطی: USB
  • بدنه: استیل
  • وزن: 25 کیلوگرم

سخن آخر

اگرچه تا حدودی انتخاب بهترین کش لس وابسته به نوع کسب‌وکار و بودجه است، اما ما سعی کردیم در این مقاله تعدادی از بهترین کش لس های موجود در ایران را که فروش زیادی دارند به شما معرفی کنیم. دستگاه‌های معرفی‌شده از انواع رومیزی، جیبی و دیواری هستند. بنابراین، احتمالا می‌توانید از بین آنها، نوعی را که برای شغل شما مناسب است را انتخاب کنید. کش لس‌ ها مالیات ندارند و تنها مبالغی که توسط آنها به حساب فروشنده واریز می‌گردد مشمول مالیات می‌شود. با توجه به درآمد حاصل از این دستگاه‌ها، خرید کش لس یک راه مطمئن برای جبران مبلغی از مالیات است. برای خرید بهترین کش لس های موجود در ایران، تنها به اطلاعات هویتی و آدرس محلی که این دستگاه‌ها در آن نصب خواهند شد نیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *