وبلاگ

قیمت دستگاه کش لس دست دوم چقدر است ؟

-قیمت-های-دستگاه-کش-لس-دست-دوم.

قیمت دستگاه کش لس دست دوم چقدراست ؟

دستگاه کش لس دست دوم با قیمت پایین‌تری نسبت به دستگاه‌‌های آکبند و کارنکرده به فروش می‌رسد. قیمت پایین و مزایای دیگر باعث شده که بسیاری از افراد خرید کش لس دست دوم را به نو ترجیح بدهند. به‌طورکلی، قیمت دستگاه کش لس با توجه به نوع و کاربرد آن و همچنین برند سازنده متفاوت است. در این مطلب مراحل و نکات خرید این خودپردازهای غیرنقدی را به شما خواهیم گفت؛ پس لطفا تا پایان مقاله با ما همراه شوید.

خرید دستگاه کش لس دست دوم

مزایا و کاربرد دستگاه کش لس

به‌طورکلی، دستگاه‌های عابربانک بدون صندوق یا همان کش لس‌ها کاربردهای زیادی برای بانک‌ها و مشاغل دارند. با استفاده از آنها، می‌توان عملیات بانکی متعددی از جمله انتقال پول، پرداخت قبوض، خرید شارژ، پرداخت عوارض شهرداری، تغییر رمز اول و رمز دوم، کارت، صورت‌حساب ده تراکنش آخر و … را انجام داد.

مزایای دستگاه کش لس، از جمله هزینه کمتر نسبت به خودپردازها، کسب درآمد اضافی، امنیت در برابر سرقت، عدم پرداخت هزینه شارژ و نداشتن دردسرهای جابجایی پول نقد، دلایل دیگری هستند که افراد را به خرید دستگاه کش لس دست دوم یا نو ترغیب می‌کنند. ناگفته نماند که استفاده از این دستگاه‌ها برای از بردن ترافیک Atm بسیار کاربردی و سودمند است.

مزیت دیگر دستگاه‌های کش لس این است که به طور مستقیم با درگاه بانکی ارتباط دارند؛ این در حالی است که برای ارتباط وب‌کیوسک‌های دیگر با درگاه بانکی باید از طریق پز بانکی یا وسیله‌ای جانبی استفاده کرد.

به دلیل مزایای CachLess ATM نسبت به خودپردازهای نقدی، خرید این دستگاه‌ها رواج بسیاری دارد و بر اثر همین تقاضای زیاد، قیمت‌ها نیز بالا رفته است. با توجه به تورم و اوضاع اقتصادی کنونی، ممکن است بعضی از افراد بودجه کافی برای خرید نداشته باشند که در این صورت خرید دستگاه ریفر شده یا همان دست دوم، انتخاب خوبی است.

لازم به ذکر است که دستگاه‌های کش لس را با نام‌های دیگری از جمله دستگاه کارت به کارت دیواری و دستگاه خودپرداز غیرنقدی نیز شناخته می‌شوند.

ویژگی‌ها و مشخصات دستگاه کش لس دست دوم

خرید دستگاه‌ کش لس دست دوم نسبت خودپردازهای نقدی آکبند و دست دوم به صرفه‌تر است. در اینجا برخی از مزایای خرید این وب‌کیوسک‌های بانکی را بیان کرده‌ایم.

  • قطعات سخت‌افزاری دستگاه، استهلاک بالایی ندارند.
  • قیمت کش لس دست دوم نسبت به آکبند بسیار پایین‌تر است.
  • می‌توان دستگاه را با هزینه بسیار مقرون به‌صرفه سرویس کرد.
  • به دلیل قیمت مناسب‌تر می‌توان بهترین برند دستگاه کش لس را خریداری کرد.
  • انتقال به غیرسوییچ بانکی همان دستگاه و قرار نگرفتن در صف بانک‌ها برای این کار

مزایای کش لس دست دوم

کش لس دست دوم بخریم یا نو؟

به‌طورمعمول، خرید و تحویل دستگاه‌های کش لس به‌دلیل روندهای بانکی و اداری و برخی مسائل دیگر مثل بدقولی شرکت‌ها یا مسائل مربوط به گمرک، ممکن است زمان‌بر باشد. اما خرید دستگاه کش لس دست دوم و تحویل گرفتن آن، پروسه زمانی کوتاه‌تری دارد.

بنا بر آنچه ذکرشد، علاوه بر پایین بودن قیمت کش لس دست دوم نسبت محصولات آکبند و استوک، خرید این محصول  از لحاظ زمان دریافت نیز به صرفه است.

خرید خودپردازهای غیرنقدی دست دوم، برای مدیریت مالیاتی حساب‌ در گردش مشاغل بسیار سودمند و کاربردی است.

راهنمای خرید کش لس دست دوم

با توجه به مزایای خرید کش لس دست دوم نسبت به دستگاه‌های آکبند و حتی استوک، منطقی است اگر تهیه محصول دست دوم را به نو ترجیح دهید؛ با این‌حال، خرید از فروشنده معتبر، موضوع مهمی است که حتما باید در نظر بگیرید. متأسفانه برخی افراد سودجو، دستگاه‌های بسیار قدیمی و مستهلک را به جای دستگاه بازسازی شده به فروش می‌رسانند که دردسرهای زیادی مثل هزینه تعمیرات و جایگزین کردن را به دنبال خواهد داشت.

پس اگر قصد خرید دستگاه کش لس دست دوم را دارید، به‌منظور جلوگیری از متضرر شدن و دردسرهای خرید دستگاه مشکل‌دار، حتما چند نکته زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  • حتما به شرکت‌های معتبر مراجعه کنید. خرید کش لس دست دوم از شرکت معتبر، این مزیت را دارد که اگر وضعیت دستگاه مطابق با شرایط قرارداد فروش نباشد، بتوانید موضوع را پیگیری و دستگاه را مرجوع کنید.
  • از خرید کش لس برند ناشناخته خودداری کنید؛ زیرا ممکن است با مشکل کمبود یا نبود قطعات آن مواجه شوید.
  • دستگاهی که به صورت دست به دست معرفی شده را خریداری نکنید.
  • مطمئن شوید که دستگاه سرویس شده یا ریفر (بازسازی) شده باشد.
  • از موجود بودن قطعات سخت‌افزاری کش لس دست دوم در بازار مطمئن شوید.
  • حتما قرارداد فروش معتبر منعقد کنید و تمام مشخصات و شرایط را در آن ذکر کنید.
  • قبل از خرید تمامی قطعات سخت‌افزاری و همچنین نرم‌افزارهای دستگاه را توسط کارشناس مورد اعتمادتان، بررسی کنید و از سالم و درست کردن آنها مطمئن شوید.

قیمت کش لس دست دوم

قیمت دستگاه کش لس دست دوم مانند کش لس‌های آکبند، براساس برند سازنده و مدل دستگاه متفاوت است. در مورد این محصولات دست دوم، وضعیت ظاهری دستگاه، سخت‌افزارها و نرم‌افزارها و همچنین خدمات پس از فروش، بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد.

نوسانات ارز و خرید از فروشنده نیز دو عامل دیگر تأثیرگذار بر قیمت خودپردازهای غیرنقدی هستند. درکل، جهت خرید متناسب با نیاز خود، لازم است که بهترین برندهای دستگاه کش لس را بشناسید و همچنین در مورد بهترین و ارزان‌ترین دستگاه کش لس نیز اطلاعات کسب کنید.. بهترین برندها و مدل‌های دستگاه‌ کش لس در صورت دست دوم بودن با قیمت بسیار ارزان‌تری به فروش می‌رسند.

خرید دستگاه کش لس دست دوم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شغل شما ایجاب می‌کند که استفاده زیاد و طولانی از کش لس داشته باشید، بهتر است یک دستگاه آکبند خریداری کنید. اما برای مشاغلی که فقط به جهت مدیریت حساب‌های مالیاتی خود از این دستگاه استفاده می‌کنند، خرید کش لس دست دوم انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای است. به‌طورکلی کش لس‌های دست دوم برای افراد با شرایط زیر کاربرد دارند و بسیار سودمند هستند.

  • افراد یا مشاغلی که فقط برای یک دوره زمانی کوتاه به کش لس نیاز دارند و پس از اتمام پروژه دستگاه عملا بلااستفاده می‌ماند. در این صورت بهتر است به جای هزینه کردن برای خرید دستگاه آکبند، دستگاه ریفر شده و دست دوم را خریداری کنند.
  • کش لس دست دوم مناسب کسانی است که بودجه کمی برای خرید این دستگاه دارد.
  • بهترین گزینه برای مشاغلی که حجم معاملات روزانه آن‌ها بالا نیست.
  • مشاغلی که به منظور کنترل ترافیک دستگاه خودپرداز، قصد تهیه کش لس دارند.
  • و در آخر کسانی که به دنبال خرید برند خاصی هستند و ممکن است در بین دستگاه‌های آکبند یافت نشود. در این صورت خرید کش لس دست دوم گزینه بسیار عالی برای آنها خواهد بود.

خرید دستگاه کش لس دست دوم

دستگاه کش لس دست دوم از کجا بخریم؟

با توجه به کاربردها و مزایای کلی کش لس‌ها برای مشاغل و همچنین پایین بودن قیمت کش لس دست دوم و سایر مزایایی که دارد، ممکن است تصمیم بگیرید این وسیله را خریداری کنید. اگر نمی‌دانید چطور کش لس بخرید، فقط کافیست به یک فروشنده معتبر مراجعه کنید. فروشنده معتبر معمولا شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات کش لس و دستگاه‌های تبادل بانکی هستند.

با توجه به تعدد فروشندگان و شرکت‌های فروش کش لس در ایران، انتخاب بهترین فروشنده دشوار می‌شود. اگر چند گزینه برای خرید کش لس پیش روی شماست، حتما پیش از خرید موارد زیر را در نظر بگیرید.

  • به مکانی مراجعه کنید که در آن دستگاه کش لس دست دوم با قیمت مناسب عرضه می‌شود
  • بعضی از شرکت‌ها خدمات مشاوره قبل از خرید کش لس ارائه می‌دهند، که بسیار به کارتان می‌آید.
  • حتما بررسی کنید، شرکت مورد نظر پشتیبانی همه روزه داشته باشد.
  • تحویل فوری و خوش‌قول بودن حتما یکی از معیارهایتان برای انتخاب فروشنده باشد.
  • خودپردازهای غیرنقدی مانند سایر ATM ها به نصب و راه‌اندازی نیاز دارند، بنابراین حتما شرکت مربوطه دارای کارشناسان حرفه‌ای و باتجربه باشد و بتواند در صورت نیاز برنامه‌های دستگاه را بررسی کنید.
  • دستگا‌ه‌های کش لس به تعمیرات و حتی تعویض قطعات نیاز پیدا می‌کنند، پس حتما بررسی کنید شرکت مورد نظر خدمات تعمیرات ارائه دهد و بتواند قطعات دستگاه را تأمین کند.

با در نظر گرفتن موارد بالا می‌توانید یک دستگاه کش لس کم استهلاک با قیمت مناسب تهیه کنید. همچنین برای انتخاب محصول متناسب با نیازتان، می‌توانید قبل از خرید از مشاوره کارشناسان فروش شرکت بهره‌مند شوید. در حین خرید حتما یک قرارداد معتبر منعقد کنید و تمامی مسئولیت‌های طرفین را در آن به صورت واضح  و شفاف قید نمایید.

خرید کش لس دست دوم؛ قیمت، کاربردها، مزایا و نحوه خرید

در این مقاله راجع به ویژگی‌ها، کاربردها و مزایای دستگاه‌های کش لس دست دوم صحبت کردیم. این دستگاه‌های کارکرده بازسازی می‌شوند و با قیمت کمتر از محصولات آکبند به فروش می‌رسند. مزیت اصلی خرید دستگاه کش لس دست دوم قیمت پایین آن است. البته میان مدل‌ها و برندهای مختلف این دستگاه‌ها و میزان سالم بودن آنها، تفاوت قیمت به چشم می‌خورد.

در صورتی که بودجه کافی برای تهیه دستگاه کش‌لس آکبند ندارید و همچنین اگر شغل شما طوری است که کار زیادی از این دستگاه‌ها نمی‌کشید، خرید کش لس دست دوم، ضمن بهره‌مندی از کارایی آن، گزینه‌ای بسیار عالی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها محسوب می‌شود.

دیدگاهی در مورد “قیمت دستگاه کش لس دست دوم چقدر است ؟

  1. سینا گفت:

    سلام ببخشید تفاوت کش لس مینی با کشلس رومیزی چی هست؟

  2. امین گفت:

    سلام ببخشید امکان خرید کشلس جیبی هم وجود داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *