وبلاگ

بهترین قیمت های دستگاه کش لس دست دوم

-قیمت-های-دستگاه-کش-لس-دست-دوم.

دستگاه های کش لس با توجه به نوع و کاربرد آن دارای هزینه و قیمت های متفاوتی هستند. قیمت گذاری این نوع دستگاه ها در درجه اول به برند سازنده آن بستگی دارد و پس از آن پشتیبانی و سایر امکانات آن در هزینه تمام شده آن نیز تاثیر گذار هستند. قیمت های دستگاه کش لس دست دوم بر اساس شرایط مختلفی تعیین میگردد که میتوانید با توجه به بودجه و نوع امکانات آن، خریداری نمایید.

منظور از دستگاه کش لس دست دوم چیست؟

از آنجا که این روزها خرید دستگاه های کش لس رونق زیادی گرفته است، به مراتب قیمت آن نیز اندکی افزایش پیدا کرده است و از همین رو ممکن است برخی از افراد آمادگی خرید این دستگاه را طبق بودجه خود نداشته باشند.

از طرف دیگر خرید این دستگاه برای مشاغل و حرفه آنها الزامی باشد و یا حتی برا ی از بین بردن ترافیک دستگاه atm خود نیاز به خرید کش لس داشته باشند. به همین جهت در اینگونه موارد خرید دستگاه کش لس ریفر یا همان دستگاه دست دوم توصیه میگردد.

دستگاه های دست دوم کش لس نسبت به خودپردازهای نقدی دست دوم دارا ی برخی مزایا از جمله موارد ذیل می باشند:

  • نداشتن استهلاک بالای قطعات سخت افزاری
  • قابلیت خرید با قیمت بسیار پایین تر از دستگاه های آکبند
  • امکان سرویس دستگاه با هزینه های مناسب
  • امکان خرید دستگاه های ریفر و یا بازسازی شده از برندهای معتبر جهانی
  • امکان انتقال به غیر سوییچ بانکی همان دستگاه  و عدم قرارگیری در صف بانک ها برای این موضوع

مزایای خرید دستگاه کش لس دست دوم

علاوه بر کاهش هزینه های مربوط به خرید دستگاه کش لس دست دوم، متقاضیان میتوانند از این طریق زمان دریافت این دستگاه ها را به حداقل برسانند. به این معنا که اگر فردی به دنبال خرید کش لس باشد، اما به دلیل برخی روندهای اداری و بانکی و یا حتی بدقولی شرکت های سازنده این نوع دستگاه ها یا مشکلات گمرک در وارد کردن کش لس، تایم زیادی را باید منتظر بمانند.

 لذا از طریق خرید دستگاه های کش لس دست دوم علاوه بر پرداخت قیمتی بسیار پایین تر، میتوانند بدون منتظر ماندن زمانی طولانی دستگاه خود را دریافت نمایند. خرید دستگاه های کیوسک غیر نقدی دست دوم؛ به خصوص برای مشاغلی که استفاده زیادی از این نوع دستگاه نداشته و تنها جهت مدیریت مالیاتی حساب در گردش خود اقدام به خرید این دستگاه میکنند، بسیار توصیه میگردد.

هشدارهای مهم برای خرید کش لس دست دوم

با وجود مزایای فراوانی که خرید کش لس دست دوم نسبت به دستگاه های نو و آکبند وجود دارد، باید دقت داشته باشید که این دستگاه ها را از افراد معتمد و یا شرکت های معتر دریافت و خریداری نمایید. چرا که ممکن است دستگاه های بسیار قدیمی و مستهلک شده در قالب کش لس دست دوم کاملا مناسب و دارای عملکرد عالی به شما به فروش برسانند و در زمان استفاده از این دستگاه به مشکلات آن پی ببرید که خود به مراتب دارای هزینه ای بالاتر برای تعمیرات و جایگزین کردن قطعات آن می باشد. پس هنگام خرید این دستگاه دقت داشته باشید که:

  1. الزاما از شرکت های معتبر اقدام به خرید کش لس دست دوم نمایید که در صورت نداشتن شرایط مطابق قرارداد، بتوانید دستگاه را مرجوع نمایید.
  2. عدم خرید دستگاه های کش لس دست دوم با برندهای ناشناخته، به علت عدم وجود قطعات آن در بازار
  3. عدم خرید دستگاه های دست دوم به صورت دست به دست و از طریق افراد نا آشنا
  4. اطمینان از سرویس دهی و پشتیبانی برند دستگاه کش لس ریفر خریداری شده
  5. اطمینان از موجود بودن قطعات سخت افزاری دستگاه دست دوم در بازار
  6. امضای قرارداد معتبر با شرکت فروشنده این دستگاه و قید کردن تمامی موارد مربوط به دستگاه
  7. چک کردن قطعات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه توسط کارشناس مورد اعتماد قبل از خرید دستگاه

نکته: شرکت ATMPOSTEHRAN با در نظر داشتن تمامی موارد بالا و چک کردن دستگاه ریفر مد نظر کاربر، با توجه به قیمت درخواستی و یا برند مورد نیاز در حضور خود شخص توسط کارشناس با تجربه به ایفای تعهدات خود در این زمینه میپردازد.

نحوه خرید دستگاه ریفر

بهترین گزینه برای خرید دستگاه ریفر یا بازسازی شده، مراجعه به شرکت های ارائه کننده خدمات دستگاه کش لس است. چرا که از این طریق میتوانید بهترین و کم استهلاک ترین دستگاه موجود در بازار و با کمترین قیمت دریافت کنید و از طریق ایجاد قراردادی معتبر نکات طرفین کاملا قید شده و به این ترتیب مسئولیت های هر یک از طرفین به صورت واضح و روشن در این قراردادها ثبت میگردد.

از طرف دیگر این نوع شرکت ها به علت دارا بودن کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای و خبره در این زمینه، کاملا دستگاه را از لحاظ سخت افزاری و نرم افراری بررسی مینمایند.

سپس هرگونه ایرادات جزیی را برطرف کرده و در صورت نیاز به تعویض قطعات مستهلک و یا خراب، آن را به اطلاع شما می رسانند و در صورت دارا بودن توجیه اقتصادی دستگاه مذکور را به شما پیشنهاد میدهند.

پس از آن شما میتوانید برای دریافت سوییچ بانکی و سایر اقدامات مربوطه به اتصال روتر دستگاه، اقدام نمایید.

خرید دستگاه ریفر به چه افرادی توصیه میگردد؟

مسلما افراد و شرکت هایی که استفاده زیاد و طولانی مدتی از دستگاه کش لس را دارند، بهتر است برای پایین آوردن مخارج نهایی خود سراغ خرید دستگاه ریفر نروند و از دستگاه آکبند استفاده نماید. در غیر اینصورت افراد ذیل میتوانند به خرید دستگاه کش لس دست دوم اقدام نمایند:

  1. افرادی که نیاز به استفاده از کش لس برای دوره زمانی کوتاه مدتی دارند و پس از پایان پروژه کاری خود، نیازی به آن نخواهند داشت.
  2. افرادی که دارای سرمایه کمی برای خریدکش لس هستند.
  3. افرادی که حجم معاملات روزانه آنها در حد بالایی قرار ندارد.
  4. افرادی که برای کنترل ترافیک دستگاه خودپرداز نقدی خود به دنبال تهیه کش لس هستند.
  5. افرادی که به دنبال خرید برند خاصی از دستگاه کش لس هستند.

قیمت کیوسک غیر نقدی دست دوم

قیمت و هزینه دستگاه کش لس دست دوم به عنوان یکی از مهمترین ملاک و معیارهای خرید آن توسط کاربران محسوب میگردد. بنابراین باید بدانید که آیا قیمت مورد نظر توجیه اقتصادی دارد و تا چه اندازه دستگاه ریفر با قیمت در نظر گرفته شده، همخوانی دارد. به طور کلی قیمت کش لس دست دوم با توجه به موارد مختلفی تعیین میگردد که شامل موارد ذیل است:

  • نوع برند دستگاه
  • میزان استفاده از دستگاه
  • میزان استهلاک دستگاه
  • در دسترس بودن قطعات دستگاه در بازار
  • میزان پشتیبانی فنی دستگاه توسط شرکت ها
  • آپدیت بودن دستگاه
  • میزان همخوانی دستگاهه با نرم افزارهای سوییچ بانکی ایران
  • آپشن های دستگاه
  • نوع دستگاه کش لس

خلاصه مطلب

افرای که دارای سرمایه اندکی برای خرید دستگاه کش لس هستد و یا نوع شغل و پروژه آنها به گونه ایست  که استفاده از این نوع دستگاه را تنها برای مدتی کوتاه در برنامه کاری خود دارند و سایر موارد این چنینی، خرید دستگاه کش لس دست دوم طبق در نظر گرفتن شرایطی به آنها توصیه میگردد. شرایط و هشدارهای مهم هنگام خرید این دستگاه را میتوانید در این مطلب مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *