وبلاگ

راهنمای درخواست دستگاه کش لس بانک دی

دستگاه کش لس بانک دی

بانک دی از جمله بانک های پیشرو در ارئه سوییچ بانکی و اختصاص کارمزد بالا برا ی صاحبان خودپردازها و دستگاه های کش لس است که توانسته است قوانین دست و پاگیر اداری و بانکی را برای متقاضیان به حداقل برساند.

 برای آگاهی از راهنمای درخواست دستگاه کش لس بانک دی مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

دستگاه کش لس و کاربرد آن به زبانی ساده

قبل از اینکه به معرفی امکانات و مفادی که در دریافت سوییچ بانکی بانک دی در اختیار متقاضیان قرار داده می شود، بپردازیم؛ خوب است نگاهی کوتاه به معرفی دستگاه کش لس داشته باشیم.

 دستگاه کش لس یا همان CashLess ATM نوعی از دستگاه های خودپرداز است که تمامی تراکنش های غیر نقدی بانک ها را به راحتی انجام میدهد و تنها فاقد درگاه برداشت وجه نقد است. از این نظر دارای میزان درآمد و سود کمتری نسبت به خودپردازهای نقدی است.

البته باید بدانید در مقایسه با خودپرداز نقدی دارای هزینه و قیمت بسیار پایین تر، هزینه نصب پایین و عدم نیاز به تامین امنیت بالا برای این دستگاه ها می باشد. این نوع دستگاه بیشتر در جهت کاهش حجم ترافیک دستگاه های خودپرداز نقدی در کنار آن ها نصب می گردد.

 بیشترین کاربرد آن برای مشاغلی است که در جهت مدیریت مالیاتی حساب در گردش خود و مبالغ غیر نقدی که روزانه در حجم زیادی ین حساب های آنها جابجا می شود، به دنبال راه حلی اساسی هستند.

چه مشاغلی میتوانند از دستگاه کش لس استفاده کنند؟

تمامی افراد حقیقی و حقوقی و سازمان وادرات میتوانند نسبت به خرید دستگاه کش لس و بهره گیری از آن در محل مشاغل خود اقدام نمایند. با این وجود بیشترین مشاغلی که به خرید این دستگاه ها علاقمند هستند، شامل موارد ذیل میگردد:

  1. مشاغل خصوصی و شرکت ها، درجهت مدیریت مالیاتی حساب ها
  2. مشاغلی که به عنوان جایگزین برای دستگاه POS به دنبال راه حل هستند.
  3. بیمارستان ها و کلینیک ها و مطب ها
  4. فروشگاه های بزرگ و خرد
  5. ایستگاه های مترو و اتوبوس
  6. پایانه های مسافربری
  7. بانک ها و موسسات اعتباری

در این راستا، بانک دی با ارائه سوییچ بانکی بدون قید و شرط و در کوتاهترین زمان ممکن توانسته است به عنوان برترین بانک ایرانی در این زمینه فعالیت کند. افرادی که به دنبال تهیه دستگاه کش لس بانک دی هستند، کافیست برای مشاوره رایگان در این زمینه با 02166506701 یا 09909044064 در تماس باشند.

مزیت بانک دی برا ی انتخاب سوییچ بانکی کش لس

بانک دی به عنوان بانکی پیشرو در زمینه ارائه سوییچ بانکی و پشتیبانی متقاضیان این دستگاه ها، به طور جدی حمایت خود را از خرید و نصب دستگاه های کش لس در سراسر کشور اعلام کرده است. در همین راستا ارائه سوییچ بانکی خود را برای دریافت دستگاه کش لس بانک دی بسیار سهل کرده است و متقاضیان در کوتاهترین زمان ممکن میتوانند آن را دریافت کرده و نسبت به نصب دستگاه در محل کار خود یا سایر مکان هایی که توسط کاگزار بانک یا شرکت تابعه تایید شده است، نصب نمایند.

از جمله انواع کش لس مورد تایید بانک دی میتوان به دو مدل پر طرفدار IM30  و WK100 اشاره کرد.

مراحل درخواست دستگاه کش لس

برای درخواست دستگاه کش لس بانک دی می بایست مراحل زیر را انجام داده تا بتوانید نسبت به دریافت مجوزهای لازم در جهت اخذ سوییچ بانکی و سایر موارد مورد نیاز اقدام کنید.

  • تحقیقات لازم در خصوص نوع و برند دستگاه خودپرداز
  • تحقیقات لازم در خصوص نوع سوییچ بانکی و یا بانک مورد نظر
  • ارائه درخواست نامه کش لس به شرکت مربوطه
  • دریافت تاییدیه در خصوص مکان نصب خودپرداز
  • انجام مراحل مورد نیاز جهت ثبت نام بانکی و یا افتتاح حساب
  • تهیه مدارک شخصی مورد نیاز و تسلیم آن به بانک
  • ارائه وثیقه مورد نیاز در صورت لزوم(بانک دی در مورد ارائه سوییچ بانکی به کش لس معمولا وثیقه دریافت نمیکند)
  • خرید دستگاه مورد نظر
  • هماهنگی جهت نصب و آموزش کار با دستگاه با شرکت مربوطه
  • دریافت بیمه نامه برای دستگاه

مهمترین مزایای دریافت سوییچ بانکی از بانک دی

بانک دی را میتوان یکی از برترین بانک های ارائه دهنده و پشتیبان سوییچ بانکی به خودپردازهای نقدی و غیرنقدی یا همان کش لس دانست. این بانک دارای مزایای زیادی؛ از جمله دارا بودن بیشترین کارمزد سود تراکنش های بانکی در میان بانک های دیگر و همچنین ارائه فوری سوییچ بانک بدون معطلی سایر بانک های کشور دانست. از جمله مزایای دریافت دستگاه کش لس بانک دی میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • دارای کارمزد 65 به 35 درصد به نفع صاحب دستگاه
  • تسویه کارمزد به صورت دستی، اتومات و از طریق اپلیکیشن ها
  • راه اندازی سوییچ بانکی 24 ساعته
  • بدون دریافت هزینه در جهت ارائه سوییچ بانکی
  • امکان افتتاح حساب به صورت اینترنتی
  • زمان واریز کارمزد بانک دی بین پنج تا هجدهم هر ماه
  • دارای مانیتورینگ
  • امکان دریافت ریز تراکنش ها به صورت ماهیانه از طریق وبسایت یا اپلیکیشن بانکی

کارمزد دستگاه کش لس بانک دی

معمولا بانک هایی که به ارائه سوییچ بانکی در جهت دستگاه های خودپرداز میپردازند، میزان کارمزد و سود ماهیانه خود را نسبت به صاحبان دستگاه تعیین میکنند. در این میان بانک دی دارای بالاترین پرداخت کامزد بانکی برای انجام تراکنش های نقدی و غیر نقدی می باشد که به صورت 65 به 35 است. در واقع 65 درصد از مجموع تمامی سودهای حاصل از تراکنش های غیر نقدی، متعلق به صاحب دستگاه و 35 درصد متعلق به بانک دی می باشد.

قیمت دستگاه کش لس

دستگاه های کش لس انواع مختلفی دارد و بنابر اینکه از کدام برند و انواع رومیزی، دیواری و یا جیبی استفاده می‌کنید، دارای قیمت و هزینه مختلفی می باشد. باید هنگام خرید به نوع ارتباط خود با دستگاه کش لس و شغل مربوطه دقت عمل به خرج دهید.

چرا که در مورد مشاغلی که دائما در حال جابجایی هستند و یکجا ساکن نمی باشند، مسلما کش لس دیواری کاربردی ندارد و بهتر است از انواع جیبب مورد استفاده قرار گیرد.

برای آگاهی از انواع قیمت های خودپرداز غیرنقدی و دستگاه کش لس بانک دی و مفاد و قوانینی که این بانک برای خریداران اعمال می‌کند، می‌توانید با کارشناسان شرکت ATMPOSTEHRAN  با 02166506701 یا 09909044064 در تماس باشید.

کلاهبرداری های فروش دستگاه کش لس با قیمت ارزان تر

در بسیاری از آگهی های فروش دستگاه کش لس و همچنین شرکت هایی که به عنوان شرکت های تابعه و وابسته بین بانک و متقاضیان رابط هستند، ممکن است به ارائه دستگاه های فیک و غیر اصل و معرفی آن ها با  حاشیه سود بسیار زیاد و کیفیت بسیار پایین، ولو قیمتی متعادل نسبت به قیمت دستگاه های اصلی نمایند.

 از طرف دیگر بسیار مشاهده شده است که برای دریافت سوییچ بانکی از متقاضیان هزنه گزافی مبنی بر تامین هزینه های بانکی دریافت میکنند که خود می تواند نوعی کلاهبرداری محض در این زمینه محسوب گردد.

علاقمندان به خرید دستگاه کش لس بانک دی و آشنایی بیشتر با مفاد و قوانین این بانک میتوانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای، تنها با تماس با کارشناسان شرکت ATMPOSTEHRAN ، ضمن دریافت مشاوره رایگان در زمینه دستگاه های کش لس با قیمت و هزینه نهایی آن آشنا گردند.

خلاصه مطلب

برای دریافت دستگاه کش لس بانک دی به عنوان برترین بانک ایرانی در این زمینه خوب است با مراحل دریافت سوییچ بانکی و مزایای این بانک آشنا شده تا بهتر بتوانید در مورد نوع سوییچ بانکی خود تصمیم گیری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *