وبلاگ

دستگاه کش لس چیست؟ و چه کاربردهایی دارد؟

دستگاه کش لس چیست؟

احتمالاً شما هم این روزها در در بین بازاریان یا در برخی از شعب بانک‌ها دستگاهی شبیه به خودپرداز که البته قابلیت برداشت پول را ندارد ، دیده‌اید ،  دستگاه‌هایی نسبتاً کوچک که به دیوار متصل است و قابلیت‌های متفاوتی ارائه می‌دهند این دستگاه‌ها کیبورد و صفحه نمایش‌های کوچکی دارد که از کارتخوان‌ها بزرگتر و از خودپردازها کوچکتر است نام این دستگاه‌ خودپرداز غیر نقدی یا – دستگاه کش لس – است که در این سال‌ها با اقبال عمومی مردم روبرو شده چرا که استفاده از این دستگاه‌ها فاصله دور و اتلاف وقت در شلوغی خودپردازها و بانک‌ها را جبران کرده است.

احتمالاً برای شما هم پیش آمده که تصمیم به جابجایی پول یا پرداخت قبوض و دیگر خدمات مشابه را داشته‌اید دستگاه کش لس این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید به راحتی این گونه کارها را انجام دهید. دستگاه‌های خودپرداز غیرنقدی باعث سریع‌تر انجام شدن و آسان‌تر شدن خدمات به مشتری شده و کلیه تراکنش‌های بانکی به جز دریافت پول نقد را برای شما انجام می‌دهد. توصیه می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با دستگاه کشلس ، مزایای آن ، معرفی و شناخت انواع دستگاه و کاربردهای قابل استفاده در بخش های مختلف مانند فروشگاه‌ها و کسب و کارها ، در این مقاله در سایت atmpostehran با ما همراه باشید.

دستگاه کش لس چیست؟

– دستگاه کش لس – یکی از جدیدترین و به روزترین دستگاه‌های انجام امور بانکی است که با هدف کاهش حمل اسکناس نقدی و آسان شدن خدمات بانکی برای مشتریان بدون مراجعه به بانک طراحی شده است . کاهش حمل پول نقد باعث افزایش امنیت و جلوگیری از احتمال سرقت آن می‌شود هرچند که استفاده از کارت بانکی اصول و شرایطی دارد که در صورت عدم رعایت آن احتمال سرقت و از دست دادن سرمایه وجود دارد.
دستگاه کش لس خدمات زیادی مانند پرداخت قبوض ، بلیط سینما ، اتوبوس ، خرید شارژ و البته مهم‌ترین آن یعنی انتقال وجه را انجام می‌دهد. به صورت کلی دستگاه کش لس طوری طراحی شده است که تمامی انتظارات مشتریان خود را برآورده کرده و بهترین خدمات را در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه می‌کند.

همزمان با پیشرفت تکنولوژی ، فناوری دستگاه‌های pob نیز روز به روز گسترش پیدا کرده است ، این دستگاه ها با استفاده از قرارگیری در مجاورت کارت و دریافت اطلاعات آن می‌توانند به سرعت اطلاعات لازم را دریافت کرده و پردازش کنند. خرید دستگاه کش لس نیز یکی از پیشرفته‌ترین نوع این دستگاه‌ها در این زمینه می‌باشد کسب و کارهای مختلف نیز می‌توانند از این دستگاه استفاده کرده و به مشتری خود خدمات ارائه دهند.

 

خود پرداز غیر نقدی

دستگاه کش لس چه کاربرد هایی دارد؟

در این بخش از مقاله ابتدا به بررسی خدمات / دستگاه کش لس / می‌پردازیم. اگر بخواهیم به صورت خلاصه و تیتروار به کاربردهای گوناگونی که دستگاه‌های کش لس ارائه می‌دهند اشاره کنیم ، می‌توانیم موارد زیر را بیان نماییم:

  1. خدمات کارت به کارت :
    شما می‌توانید به راحتی با اتصال حساب بانکی خود به این دستگاه و قرار دادن کارت بانکی در مجاورت آن با سرعت مناسب و امنیت زیاد کارت به کارت را انجام دهید. این مورد از مهمترین خدماتی است که این دستگاه ارائه می دهد.
  2. انتقال وجه از کارت به شماره حساب :
    با وارد کردن شماره حساب مقصد به راحتی عملیات واریز وجه به شماره حساب را انجام دهید.
  3. انتقال وجه کارت بانکی به شماره شبا :
    در صورت داشتن شماره شبای مقصد عملیات واریز وجه از کارت به شماره شبا نیز با دستگاه کش لس امکان‌پذیر می‌باشد.
  4. گزارشگیری از ۱۰ گردش آخر :
    شما می‌توانید با قرار دادن کارت بانکی خود در مجاورت دستگاه و انتخاب گردش حساب از ده واریز یا برداشت آخر حساب خود مطلع شوید.
  5. پرداخت انواع قبوض :
    با داشتن شناسه قبض و پرداخت شما می‌توانید با دستگاه خودپرداز غیر نقدی تمامی قبوض خود را به راحتی و با سرعت بالا پرداخت کنید.
  6. تغییر رمز اول و دوم :
    احتمالاً گمان می‌کنید برای تغییر رمز اول و دوم کارت خود حتماً باید به بانک یا خود پرداز مراجعه نمایید ، اما دستگاه کش لس این امکان را برای شما با سرعت بالا و به راحتی فراهم کرده است.
  7. پرداخت تسهیلات :
    شما می‌توانید با داشتن اطلاعات تسهیلات خود با استفاده از دستگاه کش لس نسبت به پرداخت آن اقدام نمایید. دیگر خدمات این دستگاه بی‌نظیر می‌توان به
  8. دریافت موجودی
  9. خرید بلیط سینما مترو و قطار
  10. پرداخت عوارض خروج از کشور

اشاره کرد.

ویژگی های دستگاه کش لس چیست؟

ویژگی‌های متنوع دستگاه کش لس به ما این امکان را می‌دهد که از انتخاب خود مطمئن بوده و برای رشد کسب و کار و افزایش درآمد خود دستگاه خودپرداز غیر نقدی را انتخاب نماییم.

از مهمترین این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مهمترین ویژگی امنیت ، احتمالاً شما نیز شنیده‌اید که گاهی برخی از افراد سودجو با استفاده از دستگاه‌های کارتخوان ، اطلاعات کارت شما را هک کرده و به صورت غیرقانونی از حساب شما اقدام به سرقت می‌نمایند . در دستگاه‌های کش لس این ایراد جدی به کلی از بین رفته و امکان فعالیت‌های تقلبی و کلاهبرداری را کاهش می‌دهد.
  • دسترسی سریع و آسان ، دستگاه‌های کش لش به خصوص انواع رومیزی و جیبی آن به آسانی در دسترس می‌باشد و کمترین فضا را اشغال می‌نماید.
  • جلوگیری از اتلاف وقت ، انجام تراکنش‌ها در دستگاه کشلس در عرض چند ثانیه انجام شده و شما بدون نیاز به مراجعه به بانک می‌توانید با سرعت بالا انواع خدمات را دریافت نمایید .
  •  هزینه‌های جانبی کمتر ،  به دلیل پیشرفته‌تر شدن قطعات ، کاهش خرابی این دستگاه‌ها بسیار مورد توجه می‌باشد.
دستگاه کارت به کارت

دستگاه کارت به کارت یا کش لس دستگاهی است که برای کاربران خود شرایطی را فراهم می‌کند تا با استفاده از کارت بانکی جابجایی پول خود را انجام دهند . دستگاه کارت به کارت علاوه بر انتقال وجه برای خدمات مختلفی مانند پرداخت قبوض خرید شارژ تلفن همراه و… استفاده می‌شود.

دستگاه کارت به کارت

دستگاه کارت به کارت یک سیستم پرداخت به صورت الکترونیکی می‌باشد. این دستگاه برای کاربران خود این امکان را فراهم می‌نماید که با استفاده از کارت بانکی خود با سرعت بالا و امنیت مناسب و به راحتی پول خود را انتقال داده و خرید خود را انجام دهند.
برای استفاده از خدمات اینترنتی بانک‌ها ، می‌توانیم با استعلام از قیمت دستگاه کش لس و سفارش آن از سایت شرکت – ای تی ام پوز تهرانبراحتی با استفاده از آن ، خریدهای خود را کاملاً آنلاین و با انتقال وجه از طریق کارت به کارت انجام دهیم. همچنین مدل‌هایی از دستگاه کش لس وجود دارد که حدوداً ابعاد کارتخوان را دارد این مدل دستگاه‌ها به صورت سیار بوده و قابلیت تاچ لمسی را دارد و می‌تواند عملیات کارت به کارت را برای کاربران خود فراهم نماید.

اگر شما نیز فاصله عابر بانک از محل کسب و کارتان زیاد است ، توصیه ما به شما استفاده از این دستگاه بی‌نظیر است مشاغل مختلفی مانند:

  1. نمایشگاه داران خودرو
  2. فروشگاه‌های بزرگ ، پاساژها و مراکز خرید
  3. دفاتر وکلا
  4. بازارهای شهری
  5. طلا فروشان و صرافی‌ها
  6. بیمارستان‌ها و مطب پزشکان

و سایر کسب و کارهایی که به صورت روزمره نیاز به استفاده از خدمات کارت به کارت را دارند.

خرید دستگاه کارت به کارت

دستگاه کارت به کارت یا کشلس دستگاهی است که برای کاربران خود شرایطی را فراهم می‌کند تا با استفاده از کارت بانکی جابجایی پول خود را انجام دهند . دستگاه کارت به کارت علاوه بر انتقال وجه برای خدمات مختلفی مانند پرداخت قبوض خرید شارژ تلفن همراه و… استفاده می‌شود مشتریان می‌توانند به راحتی با کشیدن کارت و وارد کردن رمز ، خرید خود را انجام داده و نگرانی بابت اتلاف وقت و دوری از بانک را نداشته باشند.
استفاده از دستگاه کارت به کارت دارای مزایای مختلفی می‌باشد که در زیر به صورت تیتر وار به آن اشاره می‌کنیم.

  • این دستگاه دارای تاییدیه های لازم از بانک مرکزی می‌باشد.
  • سرعت بالا در عین حفظ دقت از دیگر خصوصیات دستگاه کشلس می‌باشد.
  • امکان استفاده در و مراکز تجاری مسکونی و اداری
  • این دستگاه‌ ها را می‌توان به صورت دیواری و رومیزی نیز استفاده کرد.
  • جابجایی آن ساده‌تر و ابعاد آن نسبت به atm کوچکتر می‌باشد.
  • دارای سود تراکنش ماهیانه
  • صفحه نمایش با کیفیت و لمسی
  • کاملاً قانونی با پشتیبانی مناسب
  • امکان دریافت ریز تراکنش‌ها و گردش حساب
  •  قطعی کم در طول روز
  • در صورت خرید از وب سایت ما ارسال فوری به کلیه استان‌های کشور و پشتیبانی ۲۴ ساعته

کش لس رومیزی

قیمت دستگاه کش لس چقدر است؟

دستگاه کش لس خریدی به صرفه‌تر از خودپرداز ، محسوب می‌شود که می‌تواند در قسمت‌های مختلف همان کارایی را و سرعت بالاتر به کاربران ارائه دهد. قیمت این دستگاه‌ها به موارد مختلفی بستگی دارد که ممکن است باعث کاهش یا افزایش قیمت آن شود .

عوامل تاثیرگذار در قیمت دستگاه‌های کشلس

  1. سایز و مدل مانیتور
  2. وسایل جانبی مانند موس کیبورد اسپیکر
  3. مدل‌های مختلف دستگاه که معمولاً مدل ایستاده آن از مدل دیواری گرانتر و مدل دیواری آن از مدل رومیزی گران‌تر است
  4. عوامل دیگری مانند کشور سازنده سال تولید و… قیمت نهایی فروش تاثیرگذار است.

همانطور که گفته شد دستگاه کش لس تمامی خدمات خودپرداز را به جز برداشت نقدی پول به کاربران خود ارائه می‌دهد در طول روز تعداد افراد کمی برای برداشت پول به ای تی ام مراجعه می‌کنند باید توجه داشته باشید دستگاه ای‌تی‌ام علاوه بر قیمت بالا فضای بیشتری را درگیر می‌کند این موارد باعث می‌شود که خرید دستگاه کش لس مقرون به صرفه‌تر باشد.

دستگاه انتقال وجه

هیشه هدف ما از مراجعه به خودپرداز برداشت پول نقد نیست ، گاهی ممکن است جابجایی پول از حسابی به حساب دیگر که به آن اصطلاحا انتقال وجه گفته می‌شود دلیل مراجعه ما به ای‌تی‌ام باشد .

دستگاه انتقال وجه یا همان کش لس نسل جدیدی از تکنولوژی روز به حساب می‌آید که می‌تواند این موارد را برای ما در دسترس قرار داده و انجام کارهای بانکیرا آسان‌تر نماید . اگر شما هم بارها در صف‌های طولانی بانک و خودپردازها مانده‌اید و یا مسافت طولانی را برای استفاده از آنها طی کرده‌اید قطعاً فلسفه وجودی این دستگاه‌های جدید را بهتر درک کرده و با مراجعه به آنها خدمات غیر نقدی خود را انجام خواهید داد.

دستگاه کش لس

قیمت دستگاه کارت به کارت کوچک

همانطور که گفتیم دستگاه کش لس یکی از جدیدترین ابداعات بشر در دنیای مالیست و این امکان را فراهم می‌کند ، بدون نیاز به داشتن پول نقد ، بتوانید خرید خود را براحتی انجام داده و هزینه خدمات یا کالا را با سرعت بالا بپردازید . اما سوالی که پیش می آید این است که دستگاه کارتخوان نیز این کار را انجام می‌دهد و تفاوت آن در چیست ؟
با راه اندازی دستگاه کش لس علاوه بر خرید کالا می‌توانید ، انواع کارت به کارت ، واریز به شماره حساب ، پرداخت قبوض ، خرید شارژ ، دریافت موجودی حال حاضر حساب ، خرید بلیط‌ مترو و سینما و حتی تغییر رمز اول یا دوم کارت خود را با همین دستگاه که حدوداً نوع رومیزی آن به اندازه یک دستگاه کارت خوان می‌باشد ، انجام دهید.

شما می‌توانید با مراجعه به پنل فروش دستگاه کش لس در وب سایت ما به انواع این دستگاه‌ها و جدیدترین مدل‌های آن به راحتی دسترسی داشته و با سفارش آن در کمترین زمان ممکن با مناسب ترین قیمت ، آن را درب منزل یا محل کسب و کار خود دریافت و از پشتیبانی ۲۴ ساعته ما و مشاوره در نصب و راه اندازی آن به صورت کاملاً رایگان برخوردار شوید.

کوچک ترین دستگاه خودپرداز

در روزهایی که علم با سرعت بالا و شگفت انگیزی در حال حرکت رو به جلو است ، بشر همواره تلاش کرده تا بتواند امورات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و با اطمینان بیشتر انجام دهد . دستگاه کش لس جیبی یا مینی کش لس یکی از پیشرفته‌ترین نوع فناوری انتقال وجه به حساب می‌آید که اندازه کوچک آن توجه زیادی را به خود جلب کرده و دسترسی ما را انواع خدمات بانکی از جمله کارت به کارت سرعت داده است .

این دستگاه‌های مدرن از فناوری پیچیده و پیشرفته ای بهره می‌برند و به راحتی در مجاورت کارت‌های بانکی آنها را شناسایی و همانند یک بارکد خوان یا برنامه‌های موبایل آن را شناخته و پردازش می‌کنند . قیمت این دستگاه کوچک ، بسیار به صرفه بوده و با پرداخت حداقل میزان هزینه می‌توانید به بالاترین خدمات و بازدهی برسید.

کش لس جیبی

دستگاه کش لس جیبی همانند یک خودپرداز کوچک عمل کرده و به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا بتوانند با امنیت بالا و در عین حال اشغال کمترین فضا به بالاترین و با کیفیت‌ترین خدمات دسترسی داشته باشند.

قیمت دستگاه کش لس بانک ملت

دستگاه‌های کشلس که امروزه مورد استقبال بخش بزرگی از صاحبین کسب و کار و بازاریان قرار گرفته است ، تقریبا از سال ۱۳۹۷ در بانک‌ها و سایر مراکز تجاری و عمومی به کاربران خدمات متنوعی از جمله کارت به کارت پرداخت قبوض و … ارائه می‌دهد .

به این ترتیب مردم می‌توانند تمامی امور مالی و بانکی خود را به غیر از برداشت وجه نقد از این دستگاه‌ها به راحتی انجام بدهند. باید بدانید که خدماتی که این دستگاه‌ها ارائه می‌دهند کاملاً امن بوده و شما را از اتلاف وقت در شلوغی خودپردازها و بانک‌ها نجات می‌دهند.
یکی از بانک‌های معتبر کشور که خدمات خودپرداز غیر نقدی را ارائه می‌دهد ، بانک ملت می‌باشد ، که خدمات و مزایای بسیاری را برای کاربران خود و خریداران محترم در نظر گرفته است .
در این بخش از مقاله به بررسی این دستگاه‌ها و خدمات گوناگون آن می‌پردازیم اگر می‌خواهید اطلاعات کاملی در این زمینه کسب نمایید توصیه می‌کنیم این بخش را حتماً مطالعه بفرمایید.

چرا خودپرداز غیرنقدی بانک ملت؟

زمان یکی از ارزشمندترین داشته‌های این روزهای افراد جامعه می‌باشد. انسان ها تلاش می‌کنند در کمترین زمان ممکن بتوانند کارهای روزمره خود را انجام بدهند. مطمئناً یکی از از مهمترین مشغله‌های همه ما در طول روز مراجعه به بانک‌ها و انجام امور مربوطه است. در همین راستا پایانه بانکی غیر نقدی بانک ملت با خدمات کم نظیر در بین مردم همواره جایگاه ویژه‌ای دارد.
مردم می‌توانند با مراجعه به این دستگاه‌ها و استفاده از آنها کارهای روزمره بانکی خود را به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن و با اطمینان از امنیت بالا انجام داده و از اتلاف وقت خود جلوگیری نمایند.

همانطور که قبلاً هم گفته شد این دستگاه‌ها اغلب کارهای مورد نیاز بانکی ما را پوشش می‌دهند.احتمالا فقط در برداشت وجه نقدی ما نیاز به مراجعه به بانک خواهیم داشت. این دستگاه‌ها که توسط بانک ملت عرضه می شود و به مردم خدمت رسانی می‌کند از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا برخوردار است و با اطمینان می‌توان گفت دستگاه‌های کش لس بانک ملت قوی‌ترین نوع این دستگاه‌ها می‌باشد. این دستگاه‌ها می‌توانند در افزایش راندمان کسب و کارها و جذب مشتری و عملکرد بهتره مالی فروشندگان تاثیرگذار باشد ، لذا توصیه ما به شما خرید دستگاه کارت به کارت بانک ملت و استفاده از آن می‌باشد که براحتی می توانید با مراجعه به وبسایت ما در بخش فروش کش لس اقدام به خرید انواع آن نمایید.

شرایط مورد نیاز برای دریافت دستگاه‌ کش لس بانک ملت

شرایط خرید دستگاه کش لس بانک ملت بسیار آسان و در دسترس می‌باشد کاربران محترمی که می‌خواهند نسبت به داشتن این دستگاه اقدام نمایند با در دست داشتن مدارک و مراجعه حضوری به یکی از ارائه دهندگان این دستگاه‌ها و یکی از شعب بانک ملت درخواست خود را نسبت به دریافت آن ثبت نمایند. از جمله مدارک مورد نیاز می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. ارائه سند و اجاره نامه محل نصب دستگاه
  2. ارائه مدارک شناسایی از جمله شناسنامه و کارت ملی
  3. حساب فعال در یکی از شعب بانک ملت
  4. گواهی عدم سوء پیشینه
  5. ارائه تاییدیه به معتمدین محل
  6. ضمانت سوئیچ بانک

شما میتوانید براحتی نسبت به خرید و راه اندازی دستگاه کش لس بانک ملت با هزینه مناسب و مشاوره رایگان در سایت ما اقدام نمایید.

قیمت دستگاه کش لس بانک ملت

همانطور که عرض کردیم در تعیین قیمت دستگاه‌های کش لس موارد مختلفی تاثیرگذار است .
اما از مهمترین فاکتورهای قیمت دستگاه‌های کش لس بانک ملت می‌توان به داشتن یا نداشتن پرینتر ، وسایل جانبی مانند دوربین و صفحه کلید و جنس بدنه و… اشاره کرد.
دستگاه پرداخت غیر مستقیم بانک ملت با توجه به تکنولوژی جدیدی که در آن استفاده شده است خدمات زیادی را برای کاربر ارائه می‌دهد که می تواند مزایای بسیار زیادی را برای کسب و کار شما داشته باشد.
توصیه ما در – ای تی ام پوز تهران – به شما کاربر محترم ، خرید دستگاه کش لس از نمایندگی‌های معتبر کشور که کارشناسان مجرب پشتیبانی آن را بر عهده دارند می‌باشد.

قیمت دستگاه کارت به کارت دیواری

کش لس دیواری به دستگاه‌هایی گفته می‌شود که معمولاً ابعادی بزرگتر از کش لس رومیزی دارد و دارای قاب اختصاصی و تجهیزات لازم برای نصب بر روی دیوار می‌باشد . این دستگاه‌ها معمولاً روی دیوار محیل کار یا فروشگاه ، دیوار بیرونی و در دید عمومی و یا در فروشگاه‌ها و پاساژها نصب می گردد.
این دستگاه را روی میز نیز می‌توان قرار داد که توصیه می‌شود حتماً اقدامات لازم جهت ثابت سازی آن و جلوگیری از احتمال آسیب و سقوط آن انجام شود. دستگاه کش لس دیواری دارای ویژگی های بسیاری از جمله رسید حرارتی ، نمایشگر بزرگتر ، مودم سرخود و … می باشد.

دستگاه کش لس بارکد خوان

درخواست دستگاه کش لس بانک ملی

بانک ملی یکی از بانک‌های پیشرو در زمینه ارائه خدمات نوین و تکنولوژی‌های روز به مشتریان است.این بانک همچنین پیشرو در ارائه خدمات بانکی به مشتریان خود می باشد.

دستگاه‌های کش لس بانک ملی از  قطعات پیشرفته ای برخوردار است که میتواند با ارائه خدمات گوناگونی که در بخش های قبلی به آن اشاره کردیم و البته خدمات اختصاصی دارندگان ملی کارت جیگاه ویژه ای در بین مشتریان و کاربران خود داشته باشد.
دستگاه‌های کشلس بانک ملی خدمات و ویژگی‌های متنوعی از جمله

  • کارت به کارت
  • انجام کلیه تراکنش‌های غیر نقدی
  • امکان کنترل مالیاتی
  • نصب آسان و سریع
  • حمل و نقل راحت تر
  • پشتیبانی مداوم
  • امکان تهیه قطعات یدکی
  • و قیمت مناسب‌تر نسبت به دیگر بانک‌ها می‌باشد.

مراحل دریافت کش لس بانک ملی

اگر تصمیم دارید که دستگاه کش لس خود را از بانک ملی تهیه نمایید ، ما در شرکت – ای تی ام پوز تهران – با مشاوره رایگان ، این امکان را برای شما فراهم کرده ایم .

مراحل دریافت کش لس بانک ملی شامل ۱۰ مرحله می‌باشد :

  1. با توجه به کسب و کار شما انتخاب دستگاه مناسب که البته نیاز به مشاوره با کارشناسان مجرب و تحقیقات فراوان دارد .
  2. انتخاب شرکت مناسب تا از لحظه سفارش تا نصب و راه‌اندازی آن پشتیبانی مورد نیاز را انجام دهد و بتواند در کمترین زمان ممکن دستگاه کش لس را برای شما فعال بنماید.
  3. ارائه مدارک شناسایی از جمله کارت ملی شماره همراه
  4. تکمیل فرم درخواست کش لس
  5. مشاوره با کارشناسان مجرب این حوزه و انتخاب دستگاه مورد نیاز
  6. انتخاب سوئیچ بانک مورد نیاز که شرکت ما به صورت کاملاً رایگان ثبت نام اولیه شما را برای دریافت سوئیچ این بانک‌ انجام می‌دهد .
  7. محل مورد نظر نصب را انتخاب نموده و تاییدیه کارگزار بانک و یا شرکت قرارداد را بگیرید.
  8. دریافت تاییدیه لازم دستگاه کش لس بانک ملی
  9. اعزام کارشناس مربوطه مورد نظر و نصب دستگاه و یادگیری آموزش‌های لازم
  10. بیمه کردن دستگاه کش لس

جمع بندی

همانطور که عرض کردیم استفاده از دستگاه کش لش باعث رشد کسب و کار و افزایش فروش شما می شود ولی در صورت عدم استفاده از دستگاه مناسب و مشاوره با کارشناسان مجرب باعث از دست رفتن سرمایه شما می شود.
سابقه بالا ، پشتیبانی 24 ساعته ، ارسال دستگاه درب منزل یا محل کسب و کارتان و آموزش و راه اندازی دستگاه از صفر تا صد ، بدون شک شرکت ای تی ام پوز ، را به انتخابی هوشمندانه برای تمامی کاربران و افرادی است که به دنبال نصب دستگاه کش لس و ارتقا کسب و کار خود هستند ، تبدبل کرده است.

 

amazon :منبع

atmpostehran

سوال های متداول

  • دستگاه کش لس چیست؟
    – دستگاه کشلس – یکی از جدیدترین و به روزترین دستگاه‌های انجام امور بانکی است که با هدف کاهش حمل اسکناس نقدی و آسان شدن خدمات بانکی برای مشتریان بدون مراجعه به بانک طراحی شده است . کاهش حمل پول نقد باعث افزایش امنیت و جلوگیری از احتمال سرقت آن می‌شود هرچند که استفاده از کارت بانکی اصول و شرایطی دارد که در صورت عدم رعایت آن احتمال سرقت و از دست دادن سرمایه وجود دارد.

  • قیمت دستگاه کش لس چقدر است؟
    دستگاه کش لس خریدی به صرفه‌تر از خودپرداز ، محسوب می‌شود که می‌تواند در قسمت‌های مختلف همان کارایی را و سرعت بالاتر به کاربران ارائه دهد. قیمت این دستگاه‌ها به موارد مختلفی بستگی دارد که ممکن است باعث کاهش یا افزایش قیمت آن شود .
    عوامل تاثیرگذار در قیمت دستگاه‌های کشلس :

    1. سایز و مدل مانیتور
    2. وسایل جانبی مانند موس کیبورد اسپیکر
    3. مدل‌های مختلف دستگاه که معمولاً مدل ایستاده آن از مدل دیواری گرانتر و مدل دیواری آن از مدل رومیزی گران‌تر است
    4. عوامل دیگری مانند کشور سازنده سال تولید و… قیمت نهایی فروش تاثیرگذار است.

  • تفاوت کارت خوان ودستگاه کش لس چیست؟
    سوالی که پیش می آید این است که دستگاه کارتخوان نیز این کار را انجام می‌دهد و تفاوت آن در چیست ؟ با راه اندازی دستگاه کش لس علاوه بر خرید کالا می‌توانید ، انواع کارت به کارت ، واریز به شماره حساب ، پرداخت قبوض ، خرید شارژ ، دریافت موجودی حال حاضر حساب ، خرید بلیط‌ مترو و سینما و حتی تغییر رمز اول یا دوم کارت خود را با همین دستگاه که حدوداً نوع رومیزی آن به اندازه یک دستگاه کارت خوان می‌باشد ، انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *