وبلاگ

برترین ویژگی های دستگاه کش لس A920 PRO

-ویژگی-های-دستگاه-کش-لس-A920-PRO.bak

یکی از انواع دستگاه های کش لس با مدل کش لس جیبی شناخته شده است که به ویژه برای افراد با مشاغلی که دائما در حال رفت و آمد هستند و درجای مشخصی ساکن نیستند، گزینه بسیار مناسبی برای دریافت و نقل و انتقال وجوه غیر نقدی خود است. دستگاه کش لس A920 PRO را می توان از مدرن ترین و کارآمدترین انواع کش لس جیبی دانست که با قیمت بسیار مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.

کش لس جیبی

از انواع پر کاربرد کیوسک های غیر نقدی می توان به مدل حیبی آن ها اشاره کرد. این دستگاه ها علاوه بر اینکه حجم بسیار کمی از فضا را اشغال می کنند، از لحاظ ابعاد و اندازه کمی بزرگتر ازگوش های هوشمند هستند، قابل جابجایی بوده و جهت حمل و نقل آن مشکل خاصی وجود ندارد. بنابراین هر فردی در هر شغل ثابت و یا غیر ثابتی که در یک مکان مشخص حضور نداردند؛ مانند راننده کانتینرها، پیک ها و… می توانند از این نوع کش لس استفاده کنند و وجوه غیر نقدی واریز خود را به حساب های مختلف ارجاع داده و به خوبی مالیات بر حساب خود را مدیریت نمایند.

موارد استفاده کش لس مدل A920 PRO

از دستگاه کش لس A920 PRO تمامی مشاغل و حرفه ها یی که به نقل و انتقال حجم قابل توجهی از وجوه غیر نقدی در طول روز می پردازند، مناسب بوده و به ویژه برای مشاغلی که دارای مکان ثابتی نیستند، برترین گزینه محسوب می شود. چرا که این دستگاه کاملا قابل حمل و نقل بوده و دارای وزن و ابعاد کمی است و از طرف دیگر دارای سرعت بالایی در انتقال وجه و یا پرداخت توسط مشتری است. مشاغلی که از این نوع کش لس استفاده بیشتری دارند، شامل مشاغل زیر می گردند:

  • رستوران ها و کافی شاپ ها
  • پیک ها و مشاغل مربوط به تحویل کالا همون پست و یا تیپاکس
  • فروشگاه های خرد و کلان
  • پارکینگ ها
کارتخوان هوشمند اندرویدی مدل Pax A920-Pro

کارتخوان هوشمند اندرویدی مدل Pax A920-Pro

مزایای خودپرداز غیر نقدی A920PRO

این دستگاه کوچک و پرکاربرد دارای ویزگی های و مزایای بالایی است که توجه متقاضیان زیادی را به خود جلب کرده است. از جمله مهمترین مزایای این دستگاه کوچک پرطرفدار شامل:

  • قابلیت به روزرسانی نرم افزارها

این دستگاه با دارا بودن قابلیت اتصال به Tech store امکان به روزرسانی و انتقال قدرت تکنولوژی را به مخاطب دارد. به این ترتیب فروشنده می تواند قدرت بالایی در ارائه و توزیع سرویس های مختلف به مشتریان خود داشته باشد.

  • سرعت بالا در ارائه خدمات و فروش محصولات

به علت دارا بودن پردازنده چهار هسته ای قدرتمند در این دستگاه، قادر است تراکنش های بانکی و سایر خدمات بانکی- مالی را با سرعت بالایی انجام داده و به این ترتیب از هدر رفتن وقت برای انتقال و جابجایی وجوه غیر نقدی خصوصا در زمان استفاده از آپ های اندرویدی به شدت جلوگیری کند.

  • دارای ابعاد کوچک و کم حجم

مسلما دارا بودن ابعاد کم حجم و راحتی در استفاده و حمل و نقل یک گزینه بسیار مهم برای کش لس جیبی محسوب شده که خوشبختانه دستگاه کش لس A920 PRO با وزنی معادل 390 گرم توانسته است راحتی و سبکی کم نظیری را در حین استفاده به کاربر خود القا کند.

  • قابلیت پرداخت متنوع

به علت دارا بودن دوربین کوچکی که در قسمت بالای این دستگاه نصب شده است، امکان تشخیص چهره و احراز هویت در افتتاح حساب و یا تایید امضای الکترونیکی را دارد و از طرف دیگر می توان به کمک QR بارکد و یا بارکد خود محصول و همچنین به کمک تشخیص چهره به پرداخت و یا نقل و انتقال وجه بپردازد.

  • قابلیت اتصال سریع به اینترنت

خودپرداز غیر نقدی جیبی هوشمند مدل A920 PRO توانسته است با اتصال به شبکه اینترنت وایفای و همچنین اینترنت تلفن همراه و پشتیبانی از نسل  3G  و 4G در انجام تراکنش های بدون محدودیت مکانی نقش مهمی را ایفا کند.

  • امنیت

دارا بودن امنیت بالا در خودپردازها به عنوان نقش کلیدی و پایه تضمین کننده حفظ اطلاعات مهم بانکی کاربران است. کش لس A920 PRO  با برخورداری از استاندارد امنیتی PCIPTS قادر به انجام تراکنش ها در پس محافظت امنیتی بالا و گسترده است.

  • استفاده از بارکدخوان د رخرید و فروش فروشگاهی

استفاده از نرم افزار بارکدخوان تعبیه شده در این کش لس، توانسته است این دستگاه کوچک را به نوعی گجت کاربردی فروشگاهی نیز تبدیل کند. به این ترتیب به خوانش بارکدهای موجود بر روی محصولات در هر مکانی، امکان پردازش سریعتر خرید و فروش را ایجاد کرده است.

  • امکان نصب نرم افزارهای کاربردی

به علت بهره گیری این دستگاه از سیستم عامل اندروید، امکان نصب بیشتر اپلیکیشن های پرداخت بانکی بر روی این دستگاه امکان پذیر بوده است.

ویژگی های کش لس جیبی دستگاه های کش لس جیبی به علت کم حجم بودن و قابلیت جابجایی سریع و سهل بسیار شهرت پیدا کرده اند و این دو گزینه را می توان جز برترین ویژگی های این دستگاه دانست. علاوه بر آن به علت اتصال این دستگاه به تلفن های همراه و یا استفاده از سیستم عامل اندروید طراحی شده در نرم افزار آن امکان برخورداری از تمامی اپلیکیشن های پرداخت را خواهد داشت. وزن کم کش لس جیبی موجب می گردد که تمامی مشاغل، آن را همانند تلفن همراه خود به دنبال داشته و در صور ت نیاز به انجام تراکنش بانکی به راحتی از آن استفاده نمایند.

برترین ویژگی کش لس جیبی A920 PRO

از جمله برترین ویژگی های دستگاه کش لس A920 PRO  می توان به گزینه “پرداخت ” آن اشاره کرد. با این گزینه فرد قادر است تا حداکثر ده شماره کارت مختلف را در حافظه دستگاه قرار داده و در طول روز یا هفته با تغییر شماره کارت، وجوه را به حساب های مختلف واریز و از تمرکز وجه در یک حساب خودداری نماید. به این ترتیب می تواند با کمترین هزینه به مدیریت مالیاتی حساب خود بپردازد.

 از طرف دیگر فرد می تواند با وارد کردن شماره تلفن همراه خود به ارسال قبض پرداخت در تلفن همراه هوشمند خود یا مشتری پرداخته ویا به دریافت قبض کاغذی اقدام نماید. سایر امکانات تراکنش های غیر نقدی بانکی انتقال وجه، دریافت کارت شارژ تلفن همراه، پرداخت قبوض و… نیز همانند سایر خودپردازهای غیر نقدی قابل دستیابی است.

کارتخوان هوشمند اندرویدی مدل Pax A920-Pro

کارتخوان هوشمند اندرویدی مدل Pax A920-Pro

قیمت کش لس A920PRO

به طور کلی قیمت دستگاه کش لس با توجه به فاکتورهای متعددی تعیین می گردد. از جمله این فاکتورها می توان به برند سازنده دستگاه، نرخ ارز، وارداتی بودن و یا تولیدات داخلی دستگاه، نوع نرم افزار به کار رفته در دستگاه، امنیت دستگاه، دقت پشتیباتنی دستگاه و در اختیار بودن قطعات سخت افزاری در بازار برای انجام تعمیرات آن می تواند همگی تعیین کننده قیمت و هزینه کش لس باشد.

نحوه خرید و ثبت نام A920PRO

برای خرید و ثبت نام دستگاه کش لس A920 PRO می توانید از طریق تماس به کارشناسان شرکت ATMPOSTEHRAN با تلفن های02166506701و0216652908ضمن برخورداری از مشاوره کاملا رایگان در خصوص امکانات و ویژگی های دستگاه و همچنین مشخصات برند و نوع پشتیبانی، در مورد  قیمت و هزینه های جانبی و امکان خرید نقدی یا اقساطی مطلع شوید.

شما می توانید پس از ارائه اطلاعات جزیی؛ همچون شماره کد ملی و تلفن همراه به انجام ثبت نام اولیه این دستگاه پراخته و پس از تائید اولیه برای امضای قرارداد و انجام موارد مربوط به دریافت سوییچ بانکی از بانک های معتبر اقدام نماید.

مزایای کش لس جیبی A920 PRO نسبت به سایر کش لس ها

کش لس جیبی نسبت به سایر دستگاه های کش لس دارای مزایای بالایی است. از جمله این مزایا می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • دارا بودن گزینه پرداخت
  • امکان ارسال رسید پرداخت به صورت پیامکی برا ی شتری
  • امکان تعریف ده شماره حساب مختلف و استفاده از آن ها هنگام پرداخت
  • امکان انجام تراکنش های غیر نقدی پر کاربرد بانکی
  • امکان استفاده از بارکد خوان
  • امکان اتصال به اینترنت وایفای و شبکه تلفن همراه
  • امکان افتتاح حساب
  • امکان تشخیص چهره و احراز هویت

مروری بر مطلب

یکی از کاربردی ترین انواه کیوسک های غیر نقدی با نام دستگاه کش لس A920 PRO بوده که به علت دارا بودن امکانات پر کاربرد در ضمن ابعاد کم حجم و وزن پایین، توانسته است نظر بسیاری از مشاغل را به خود جلب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *